Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Mlénský s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11482

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Mlénský s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Mlénský, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Rumiště 346/8, 602 00 Brno - Trnitá

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Mlénský
  • Telefon: +420603490374
  • E-mail: mlensky@mlensky.cz

IČ zadavatele: 25518488

DIČ zadavatele: CZ25518488

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Andrea Daňková
  • Telefon: +420604252106
  • E-mail: dankova@mlensky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 9. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Hviezdoslavova 4a, 627 00 Brno-Slatina

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců společnosti Mlénský s.r.o.

Předmět plnění veřejné zakázky je rozdělen na dvě dílčí plnění:

Část I. – Měkké a manažerské dovednosti

Část II. – Účetní, ekonomické a právní kurzy

 

Specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 1 a je nedílnou součástí této výzvy.

Účastník výběrového řízení je oprávněn podat nabídku na celé plnění zakázky, případně na jeho dílčí část/části.

Každá z částí veřejné zakázky bude hodnotící komisí hodnocena odděleně. Dodavatel zajistí realizaci všech vzdělávacích kurzů z dané části, do které podává nabídku.

 

Všechny kurzy budou uzavřené, tzn., že budou připraveny na míru dle požadavků zadavatele a budou probíhat v provozovně zadavatele.

Vzdělávací aktivity budou realizovány v minimálním rozsahu 2 hodin (1 hod = 60 min) v rámci jednoho vyučovacího dne.

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Při realizaci kurzů bude dodržena jejich hodinová dotace uvedená v příloze č. 1 Specifikace předmětu plnění
Dodavatel je povinen zajistit podpis statutárního zástupce, resp. osoby oprávněné jednat za dodavatele na následujících dokumentech poskytnutých ze strany zadavatele: prezenční listina, dokumentace vzdělávacího kurzu, Potvrzení o absolvování.
Dodavatel je povinen vystavit účastníkům školení Potvrzení o absolvování nebo Osvědčení o rekvalifikaci dle typu kurzu.
Dodavatel musí být schopen realizovat konkrétní kurz do 14-ti dnů od doručení požadavku zadavatele.

Dodavatel je povinen akceptovat změny harmonogramu ze strany zadavatele avizované nejpozději 1 hodinu před zahájením vzdělávacího kurzu.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2017 - 02/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Hviezdoslavova 4a, 627 00 Brno-Slatina

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Jediným hodnotícím kritériem je Celková nabídková cena bez DPH.

Jako vítězná bude vybrána nabídka s nejnižší cenou bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

    1.Základní způsobilost

    2.Profesní způsobilost

    3.Technická kvalifikace

     

    1.Základní způsobilost

    Základní způsobilost splňuje dodavatel, který nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Tyto skutečnosti dodavatel prokáže podepsaným čestným prohlášením dle vzoru Přílohy č. 2

     

    2. Profesní způsobilost

    Profesní způsobilost prokazuje dodavatel dokladem o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku).

     

    3.Technická kvalifikace

    Splnění podmínky technická kvalifikace dodavatel prokáže předložením:

     

    a)Seznamu 3 zakázek poskytnutých v oblasti firemního vzdělávání za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení v hodnotě alespoň

    název realizované zakázky, případně bližší popis, není-li patrný z názvu plnění zakázky
    cena zakázky bez DPH
    místo a doba plnění
    identifikace objednatele
    kontaktní osoba objednatele (telefon, email)

     

    b)Akreditaci kurzu Mzdové účetnictví s využitím výpočetní techniky a akreditaci kurzu Účetnictví s využitím výpočetní techniky s požadovanou hodinovou dotací. Podmínku doložení akreditací musí splnit pouze uchazeč, který podává nabídku na Část II.

     

  • Uchazeč pro splnění kvalifikačních kritérií může předložit všechny výše uvedené doklady v prosté kopii. Zadavatel má právo požadovat od účastníků předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny a řádně očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

1.Krycí list nabídky (Příloha č. 3 této Výzvy)

2.Kalkulace nabídkové ceny (Příloha č. 4 této Výzvy)

3.Doklady k prokázání splnění kvalifikace

-Čestné prohlášení (Příloha č. 2 této Výzvy)

-Doklad o oprávnění k podnikání

-Seznam poskytnutých služeb (reference)

-Akreditace účetních kurzů (pouze pro nabídky Části II.)

4.Doplněný návrh Smlouvy o dílo (Příloha č. 5 této Výzvy)

Dodavatel doplní do návrhu smlouvy identifikační a kontaktní údaje, nabídkovou cenu, vybere odpovídající část zakázky, do které se hlásí a smlouvu opatří podpisem osoby oprávněné jednat za dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracována jako konečná za kompletní plnění předmětu díla.

Nabídková cena bude uvedena v členění dle Přílohy č. 3 této Zadávací dokumentace (krycí list nabídky) a dále dle přílohy č. 4 Kalkulace nabídkové ceny. Nabídková cena bude současně doplněna v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 5).

 

V nabídkové ceně uchazeče musí být zahrnuto minimálně:

Zapracování dokumentace k požadovaným kurzům v souladu s pravidly OPZ
Příprava a zpracování veškerých výukových materiálů dle dokumentace ke vzdělávacím kurzům v tištěné podobě pro všechny účastníky
Realizace vzdělávacích kurzů, které jsou předmětem této zakázky v požadovaném místě realizace, a to pod vedením kvalifikovaných lektorů uchazeče
Provádění evidence poskytovaných služeb dle pravidel OPZ (prezenční listiny, ověření znalostí, potvrzení o absolvování)

Veškeré další náklady uchazeče související s realizací vzdělávacích kurzů (doprava, ubytování a stravování lektorů v místě výuky, technické a výukové pomůcky)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude pevně spojena do jednoho celku včetně všech souvisejících příloh tak, aby bylo zamezeno nežádoucí manipulaci s jednotlivými listy.Nabídku je možné podat osobně v provozovně zadavatele v pracovních dnech, a to pondělí až pátek od 9:00 do 14:00 hodin vždy tak, aby byla doručena nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek. Uchazeč také může nabídku zaslat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo kurýrní poštou – za rozhodující okamžik pro posouzení, zda byla nabídka doručena včas, je vždy okamžik převzetí nabídky kontaktní osobou zástupce zadavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky budou podávané pouze v písemné formě, v jednom originálním výtisku.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat pouze písemnou formou (vč. Komunikace emailem) prostřednictvím kontaktní osoby, a to pouze v českém jazyce.
Zadavatel jako součást ZD předkládá obchodní podmínky ve formě závazného návrhu smlouvy o dílo (viz Příloha č. 5 této ZD). Uchazeč je povinen akceptovat znění závazného návrhu této smlouvy o dílo a není oprávněn jakkoli zasahovat do textu této smlouvy mimo zadavatelem označených a k doplnění určených částí. Nesplnění těchto podmínek je považováno za porušení zadávacích podmínek s následkem vyloučení uchazeče z další účasti v zadávacím řízení. Návrh smlouvy o dílo bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Uchazeč nese své náklady na přípravu a podání nabídky v tomto zadávacím řízení samostatně bez nároku na jejich náhradu ze strany zadavatele.

Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s pravidly OPZ. Zadavatel nenese žádnou odpovědnost za škody, případně ušlý zisk, způsobené zrušením zadávacího řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti 1. 5. 2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PWB hb s.r.o., Havlíčkova 2034, 580 01 Havlíčkův Brod,IČ: 28828909Václav Prášek

    Datum podpisu smlouvy: 12. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PWB hb s.r.o., Havlíčkova 2034, 580 01 Havlíčkův Brod,IČ: 28828909Václav Prášek

    Datum podpisu smlouvy: 12. 9. 2017

Datum ukončení: 12. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 8. 2017
 
Aktualizováno: 14. 9. 2017