Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborný anglický jazyk pro chemický průmysl a strojírenství

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11956

Název zakázky: Odborný anglický jazyk pro chemický průmysl a strojírenství

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 12. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Trelleborg Bohemia, a.s.

Sídlo zadavatele: Akademika Bedrny 531/8a, 500 03 Hradec Králové-Věkoše

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Karel Hlaváč
  • Telefon: +420495753215
  • E-mail: karel.hlavac@trelleborg.com

IČ zadavatele: 00012131

DIČ zadavatele: CZ00012131

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jiří Líbal
  • Telefon: +420495753282
  • E-mail: jiri.libal@trelleborg.com

Lhůta pro podání nabídek: 29. 12. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
osobně (na recepci) nebo prostřednictvím poštovní či zásilkové služby na kontaktní adresu zadavatele: Trelleborg Bohemia, a.s. (dříve RUBENA, a.s.), Akademika Bedrny 531/8a, 500 03 Hradec Králové-Věkoše

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je výuka anglického jazyka, a to formou skupinové výuky. Specifikace rozsahu skupinové výuky je následující:

a) Realizace vzdělávací aktivity se předpokládá v období od 05.02.2018 do 31.07.2018 s frekvencí 1 x týdně 2 x 60 minut.

b) Do vzdělávací aktivity bylo vybráno 45 zaměstnanců, kteří v rámci svých oddělení komunikují v anglickém jazyce a tuto znalost využijí jak směrem k obchodním partnerům, tak v rámci komunikace s majiteli společnosti.

c) Rozděleni budou na základě testů do 10 skupin po 4-5 zaměstnancích. Vzdělávání bude probíhat 2 hodiny týdně pro každou skupinu.

d) Časová dotace celkem: 40 výukových hodin pro každou skupinu, celkem tedy 400 výukových hodin.

e) Vzdělávání bude rozděleno na 19 hodin teorie, 20 hodin praktického procvičování a 1 hodinu závěrečné zkoušky.

 

Termín realizace: od 05.02.2018 do 31.07.2018

Skupiny jsou obsazeny zaměstnanci pracujícími na pozicích ve výrobě, konstrukci, technologii, obchodu, vývoji a IT.

Záměrem vzdělávací aktivity je prohloubení stávajících znalostí s důrazem na komunikační dovednosti, ale i písemnou formu projevu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 200000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
05.02.2018 - 31.07.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Akademika Bedrny 531/8a, 500 03 Hradec Králové-Věkoše a Českých bratří 338, 547 36 Náchod

Pravidla pro hodnocení nabídek:

       Nabídková cena bez DPH - Váha 40%

  • Při hodnocení nabídek v rámci dílčího hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce vude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria.
  • Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty.
  • Vzorec pro vyhodnocení dílčího kritéria cena: 100 x (nejnižší předložená nabídková cena / nabídková cena hodnocené nabídky) x váha 40%

      Metodika a kvalita organizace kurzu - Váha 60%

  •   Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu max. 25 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzu popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

     a) Metodiky výuky, včetně efektivity výukových metod

     b) Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby

     c) Organizační zajištění zakázky

 

Za nejlepší bude považována nabídka účastníka, kzterá bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky.

 

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

Vyhodnocení nabídek:

Otevření obálek, posouzení úplnosti a hodnocení nabídek provede výběrová komise zadavatele, která bude mít min. 3 členy. Členové hodnotící komise budou vzhledem k nabídkám nestranní, což potvrdí písemným prohlášením.

Nabídky, které nebudou zpracovány v souladu s výzvou k podání nabídky, budou vyřazeny z dalšího hodnocení. Nabídka, která bude doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se neotvírá a nehodnotí.

Informace o výsledkuvýběru sdělí zadavatel všem uchazečům, jejichž včas podaná nabídlka nebyla vyřazena při posuzování úplnosti, a to minimálně uveřejněním na portálu www.esfcr.cz . Na tomto portálu budou také informováni uchazeči, jejichž nabídka byla vyřazena nebo doručena pozdě.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  •  Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)*
  • Doložení odborné kvalifikace, tj. doložení minimálně úroveň C1 dle Společného evropského referenčního rámce od všech lektorů. Dokládá se certfikátem popř. obdobným dokladem.*
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (viz. Příloha č.3)
  • Seznam 3 referenčních zakázek vztahujících se k předmětu zakázky, tj. výuka cizího jazyka v oblasti odborné terminologie za předešlé 3 roky, ve finančním objemu min. 100.000,- Kč bez DPH za každou zakázlku. Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

* Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v prosté kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Dodavatel předloží v nabídce vyplněný Krycí list nabídky (příloha č. 1) .
  • Návrh smlouvy (příloha č.4) je součástí Výzvy k podání nabídek. Návrh smlouvy musí být ze strany dodavatele podepsán oprávněnou osobou.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu za 1 účastníka v českých korunách bez DPH, částku DPH, s DPH

       a za celkovou vzdělávací aktivitu bez DPH, částku DPH, s DPH.

  • Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit.
  • Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k realizaci předměru veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zadavatel požaduje podat nabídku v jednom písemném listinném vyhotovení a rovněž v elektronické podobě na CD-ROM (nabídka ve formátu pdf, ostatní přílohy ve formátu doc). Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky "Odborný anglický jazyka pro chemický průmysl a strojírenství" a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí obsahovat datum a být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka musí dále obsahovat kontaktní osobu na dodavatele, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy.Součástí nabídky bude dodavatelem podepsaný návrh smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity. Návrh smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity je přílohou č. 4 této výzvy k podání nabídky. Do návrhu smlouvy ve výzvě uchazeč doplní všechny potřebné údaje.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Dodavatel je povinen v rámci výuky a ve studijních materiálech provádět publicitu dle aktuálního Manuálu pro publicitu OPZ 2014-2020.
  • Zadavatel má právo průběžné kontroly způsobu plnění zakázky.
  • Výše smluvní pokuty v případě porušení povinností dodavatele se bude řídit podmínkami stanovenými ve smlouvě o realizaci vzdělávací aktivity.
  • Povinnost dodavatele archivovat účetní doklady dle podmínek uvedených ve smlouvě o realizaci vzdělávací aktivity.
  • Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný uchazeč. Nabídky s výraznými početními chybami zpochybňujícími nabídku nebo s odporujícími si údaji mohou být z řízení vyřazeny.
  • Vybraný uchazeč bude povinen archivovat veškeré účetní doklady související s realizací zakázky 10 let od ukončení projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1.ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla příjemci vyplacena závěrečná platba, příp., kdy příjemce poukázal přeplatek dotace stanovený na základě schváleného vyúčtování výdajů v závěrečné žádosti o platbu zpšt poskytovateli.
  • Uchazeč je povinen spolu se svou nabídkou předložit návrh slouvy respektující ustanovení Výzvy k podání nabídek a této zadávací dokumentace.
  • U všech kurzů musí každý účastník obdržet doklad (certifikát) o úspěšném absolvování kurzu. U kurzů bude poskytována zpětná vazba lektora k docházce a aktivitě jednotlivců a informace, případně návrhy na zlepšení k jednotlivým účastníkům daného kurzu.
  • Veškeré náklady a rizika, která vzniknou Dodavateli ve spojení s výběrovým řízením, jsou k tíži Dodavatele.
  • Dodavatel se seznámí s aktuálními Pravidly Operačního programu Zaměstnanost (dostupnými na www.esfcr.cz) a zavazuje se plnit veškeré povinnosti pro něj vyplývající.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 162000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s.r.o.K Dolíkám 809/8b503 11 Hradec Králové27489698Ing. Daniel Suchochleb

    Datum podpisu smlouvy: 10. 1. 2018

Datum ukončení: 10. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 13. 12. 2017
 
Aktualizováno: 10. 1. 2018