- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Optimalizace procesů řízení projektů KHK
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13114
Název zakázky: Optimalizace procesů řízení projektů KHK
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské nám. 1245, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: PhDr. Jiří Štěpán Ph.D., hejtman kraje
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Jan Baše
- Telefon: +420495817825
- E-mail: vz@cirihk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: elektronicky na profilu zadavatele; https://zakazky.cenakhk.cz/contract_display_6305.html
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je zpracování metodik optimalizace procesů řízení dotačních a nedotačních projektů Královéhradeckého kraje na základě předložené analýzy a návrh optimalizace těchto procesů projektového řízení včetně návrhu a zpracování změn norem, které jsou s řízením projektů spojeny, a prezentací závěrů zástupcům cílových skupin.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 743801,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 12 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle poměru nejnižší nabídkové ceny a kvality nabízeného plnění.
Celková nabídková cena v Kč včetně DPH – váha dílčího kritéria: 80 %
Kvalita nabízeného plnění: 20 % - V rámci tohoto dílčího kritéria budou hodnoceny praktické zkušenosti dodavatele s realizací služeb s obdobným předmětem plnění. Za předmětné plnění je zadavatelem považována služba, která převažujícím způsobem spočívala v evaluaci stavu, návrhu optimalizace nebo zavedení procesního řízení v rámci subjektu v rámci obce, statutárního města, kraje, ústředního orgánu státní správy nebo příspěvkové organizace. Minimální hodnota každé hodnocené služby musela být alespoň 100.000 Kč bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti v rozsahu dle § 74 ZZVZ, předložení dokladu o zápisu v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci, je-li v ní osoba povinně zapisována a předložení seznamu významných služeb realizovaných za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení. Ze seznamu významných služeb musí vyplývat realizace alespoň tří (3) zakázek na služby, které převažujícím způsobem spočívaly v evaluaci stavu, návrhu optimalizace nebo zavedení procesního řízení v rámci obce, statutárního města, kraje, ústředního orgánu státní správy nebo příspěvkové organizace, přičemž hodnota každé z těchto zakázek bez daně z přidané hodnoty byla alespoň 200.000 Kč bez DPH.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka dodavatele musí být zpracována v českém jazyce. Vyžaduje-li zadavatel na některém dokumentu podpis dodavatele, podepíše tento dokument vždy osoba oprávněná jednat za dodavatele uvedená ve veřejném rejstříku či jiné obdobné evidenci. Je-li k podání nabídky zmocněna dodavatelem osoba jiná, musí nabídka obsahovat dokument, prokazující takové zmocnění. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Doporučené členění nabídky je uvedeno ve výzvě, která je přílohou.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné elektronické podobě, viz výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- khk_proces_vyzva_k_podani_nabidek.pdf (15. 11. 2019 10:49)
- khk_proces_p04_smlouva_o_dilo.docx (29. 11. 2019 10:56)
- Vysvětlení, doplnění nebo změna zadávací dokumentace č. 1.pdf (29. 11. 2019 10:57)
- 2020_03_02_khk_proces_sdeleni_o_zruseni.pdf (2. 3. 2020 13:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Realizace veřejné zakázky je závislá na přidělení dotačních prostředků z dotačního programu. Projekt Chytrá obec, chytré město, chytrý kraj, nebyl doporučen k financování poskytovatelem dotace.
Datum ukončení: 27. 2. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.