Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Optimalizace procesů řízení projektů KHK

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13114

Název zakázky: Optimalizace procesů řízení projektů KHK

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj

Sídlo zadavatele: Pivovarské nám. 1245, 500 03 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Jiří Štěpán Ph.D., hejtman kraje

IČ zadavatele: 70889546

DIČ zadavatele: CZ70889546

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Baše
  • Telefon: +420495817825
  • E-mail: vz@cirihk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
elektronicky na profilu zadavatele; https://zakazky.cenakhk.cz/contract_display_6305.html

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění je zpracování metodik optimalizace procesů řízení dotačních a nedotačních projektů Královéhradeckého kraje na základě předložené analýzy a návrh optimalizace těchto procesů projektového řízení včetně návrhu a zpracování změn norem, které jsou s řízením projektů spojeny, a prezentací závěrů zástupcům cílových skupin.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 743801,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
12 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle poměru nejnižší nabídkové ceny a kvality nabízeného plnění.  

Celková nabídková cena v Kč včetně DPH – váha dílčího kritéria: 80 %

Kvalita nabízeného plnění: 20 % - V rámci tohoto dílčího kritéria budou hodnoceny praktické zkušenosti dodavatele s realizací služeb s obdobným předmětem plnění. Za předmětné plnění je zadavatelem považována služba, která převažujícím způsobem spočívala v evaluaci stavu, návrhu optimalizace nebo zavedení procesního řízení v rámci subjektu v rámci obce, statutárního města, kraje, ústředního orgánu státní správy nebo příspěvkové organizace. Minimální hodnota každé hodnocené služby musela být alespoň 100.000 Kč bez DPH.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti v rozsahu dle § 74 ZZVZ, předložení dokladu o zápisu v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci, je-li v ní osoba povinně zapisována a předložení seznamu významných služeb realizovaných za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení. Ze seznamu významných služeb musí vyplývat realizace alespoň tří (3) zakázek na služby, které převažujícím způsobem spočívaly v evaluaci stavu, návrhu optimalizace nebo zavedení procesního řízení v rámci obce, statutárního města, kraje, ústředního orgánu státní správy nebo příspěvkové organizace, přičemž hodnota každé z těchto zakázek bez daně z přidané hodnoty byla alespoň 200.000 Kč bez DPH.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka dodavatele musí být zpracována v českém jazyce. Vyžaduje-li zadavatel na některém dokumentu podpis dodavatele, podepíše tento dokument vždy osoba oprávněná jednat za dodavatele uvedená ve veřejném rejstříku či jiné obdobné evidenci. Je-li k podání nabídky zmocněna dodavatelem osoba jiná, musí nabídka obsahovat dokument, prokazující takové zmocnění. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Doporučené členění nabídky je uvedeno ve výzvě, která je přílohou.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné elektronické podobě, viz výzva k podání nabídek v příloze.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Realizace veřejné zakázky je závislá na přidělení dotačních prostředků z dotačního programu. Projekt Chytrá obec, chytré město, chytrý kraj, nebyl doporučen k financování poskytovatelem dotace.

Datum ukončení: 27. 2. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 11. 2019
 
Aktualizováno: 2. 3. 2020