Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

OSVĚTOVÉ AKTIVITY PROJEKTU

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12173

Název zakázky: OSVĚTOVÉ AKTIVITY PROJEKTU

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 3. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Probační a mediační služba

Sídlo zadavatele: Hybernská 1006/18, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Andrea Matoušková
  • Telefon: +420224424428
  • E-mail: amatouskova@pms.justice.cz

IČ zadavatele: 70888060

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Monika Menclová
  • Telefon: +420702118820
  • E-mail: mmenclova@pms.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 3. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://nen.nipez.cz/profil/pms

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto výběrového řízení je poskytnutí reklamních a marketingových služeb, konkrétně realizace komunikační kampaně projektu zadavatele na podporu práv obětí trestných činů s názvem „Proč zrovna já? II“.

Komunikační kampaň bude obsahovat:

- tvorbu PR článků a nákup mediálního prostoru v tištěných mediích především zaměřených na seniory a zvlášť zranitelné oběti

- výrobu rozhlasových spotů a nákup mediálního prostoru na rozhlasových stanicích, které poslouchá převážně cílová skupina seniorů a zvlášť zranitelných obětí

- výrobu videospotů a jejich propagaci na webových stránkách a na sociálních sítích určených především zvlášť zranitelným obětem, konkrétně dětem a mladistvým a obětem domácího násilí.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1980000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.6.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
ředitelství Probační a mediační služby, Hybernská 18, 110 00 Praha 1

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny z hlediska ekonomické výhodnosti nabídky, jež bude posuzována prostřednictvím níže uvedených hodnotících kritérií s příslušnými váhami:

    Nabídková cena v Kč bez DPH 60 %

    Grafické a kreativní řešení kampaně 40 %

    - kreativita a originalita 20%

    - návrh zpracování videospotu 20%

  •  

    bližší specifikace uvedena ve Výzvě k podání nabídek (kapitola 10).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje splnění kvalifikace prokázáním následujících kritérií:

    základní způsobilosti

    profesní způsobilosti

    technické kvalifikace

  • bližší specifikace uvedena ve Výzvě k podání nabídek (kapitola 11).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel upozorňuje, že nabídky mohou být podávány pouze elektronickou formou prostřednictvím národního elektronického nástroje (dále jen „NEN“) https://nen.nipez.cz/profil/pms.

Zadavatel nepřipouští podání nabídky v listinné podobě ani v elektronické formě jiným způsobem, než prostřednictvím elektronického nástroje NEN.

Požadovaný obsah nabídky:

Vyplněný Krycí list nabídky dle Přílohy č. 1 této Výzvy vč. identifikačních údajů dodavatele.

Doklady, kterými dodavatel prokazuje splnění kvalifikace (pro prokázání základní způsobilosti muže dodavatel využít Čestné prohlášení dle Přílohy č.2 této Výzvy).

Výpočet Nabídkové ceny dle Přílohy č.2 Návrhu smlouvy - Rozbor ceny částí Díla.

Doklad o oprávnění osoby jednat za dodavatele. (Doklad zadavatel vyžaduje pouze, pokud se nejedná o statutárního zástupce dodavatele, jehož oprávnění k jednání vyplývá z obchodního rejstříku či jiné evidence, nebo pokud se nejedná o dodavatele – fyzickou osobu, který nabídku podepsal sám).

Vyplněný a podepsaný závazný Návrh smlouvy dle části 12 této Výzvy.

Grafické a kreativní řešení komunikační kampaně (v rozsahu max. 5 stran formátu A4) zpracované dle části 10 této Výzvy.

Harmonogram plnění kontinuálně rozložený na celé plánované období komunikační kampaně (tj. 5 měsíců). Doplněná Příloha č.1 Návrhu smlouvy – Harmonogram plnění Díla.

Seznam poddodavatelů včetně jejich identifikace a včetně doložení jejich základní a profesní způsobilosti, popř. čestné prohlášení dodavatele, že k realizaci veřejné zakázky nebude poddodavatele využívat.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami, bude stanovena jako maximální, nejvýše přípustná a zahrnující veškeré přímé i nepřímé náklady účastníka potřebné ke kompletní realizaci předmětu veřejné zakázky.

Pro účely hodnocení bude zadavatel hodnotit celkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH.

Nabídková cena bude zpracována ve formě Přílohy č. 2 Návrhu smlouvy – Rozbor částí ceny Díla (viz. část 19. Výzvy). a také vyplněním článku V, odstavce 1 Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 3 Výzvy.

Nabídková cena bude rovněž uvedena v Krycím listu nabídky, který je Přílohou č. 1 Výzvy.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zadavatel nepřipouští podání nabídky v listinné podobě ani v elektronické formě jiným způsobem, než prostřednictvím elektronického nástroje NEN.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 3. 2018
 
Aktualizováno: 13. 4. 2018