Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Plán udržitelné městské mobility Městské části Praha 13

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13563

Název zakázky: Plán udržitelné městské mobility Městské části Praha 13

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 8. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 13

Sídlo zadavatele: Sluneční nám. 2580/13, Praha 5, 158 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Martin Šmíd
  • Telefon: +420235011616
  • E-mail: SmidM@praha13.cz

IČ zadavatele: 00241687

DIČ zadavatele: CZ00241687

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Libor Hakl
  • Telefon: +420235011346
  • E-mail: HaklL@praha13.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 9. 2020 13:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad MČ Praha 13, Sluneční nám. 2580/13, Praha 5,

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je vytvoření Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 (SUMPP13), který bude strategickým dokumentem, jehož cílem je vytvořit podmínky pro uspokojení potřeb mobility lidí i podniků v Praze 13 a jeho okolí a přispět ke zlepšení kvality života. SUMPP13 bude zpracován vybraným uchazečem se zapojením Úřadu MČ Praha 13 (dále jen „ÚMČ“) a občanů MČP13.

 

Tento dokument má za cíl:

– Komplexně řešit dopravní dostupnost

– Zvýšit bezpečnost v dopravě

– Snížit negativní vlivy dopravy na životní prostředí

– Zlepšit účinnost a hospodárnost přepravy osob a zboží

– Zvýšit atraktivnost a kvalitu prostředí na MČ

 

Uchazeč navrhne postup realizace zakázky z časového a obsahového hlediska, navrhne vhodné postupy a procesy ve vztahu k předmětu zakázky. Dále popíše navržené postupy a procesy, navrhne způsob sběru a analýzy primárních dat, a dále způsob komunikace se zadavatelem a samotný rozsah výstupů (Podrobné vymezení předmětu plnění – příloha č. 1 Smlouvy). Výstupem této zakázky bude aktuální a kvalitně vypracovaný Plán udržitelné městské mobility MČ Praha 13.

 

Plán mobility musí věnovat patřičnou pozornost integraci a evaluaci opatření a participaci občanů i odborné veřejnosti při hledání optimálních řešení. Plán mobility bude zpracován v souladu se strategickým plánem MČ Praha 13 (https://www.praha13.cz/file/Krp1/Strategicky-plan-mestske-casti-Praha-13-na-obdobi-2018-2024-aktualizace.pdf), ale může také navrhnout jeho řádně zdůvodněnou změnu.

Zpracovatel musí rovněž respektovat Plán udržitelné mobility Prahy a okolí, dostupný zde: https://polad-prahu.mngsocial.cz/wp-content/uploads/2019/10/PNavrh_2019-05-24.pdf.

 

Vytvořením Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 se předpokládá, že tento dokument bude komplexně řešit dopravní dostupnost, která bude k dispozici všem, zlepší účinnost a hospodárnost systému, zvýší bezpečnost v dopravě a sníží se negativní vlivy dopravy na životní prostředí. A zvýší tak atraktivnost a kvalitu prostředí na Praze 13. Dalším důvodem pořízení je potřeba důkladně zanalyzovat a řešit problémy, na které nejvíce poukazují samotní občané Prahy 13 a to je zejména řešení dopravy v klidu. Problém dopravy v klidu, který úzce souvisí s okrajovou polohou městské části na dopravní tepně mezi Prahou a Středočeským krajem, je v současné době nejpalčivěji vnímaným nedostatkem Prahy 13, což je doloženo řadou průzkumů.

 

Dokument bude řešit především tři definované problémy: problémy s dopravou v klidu, problém dostupnosti a plánování MHD a problém znečištění ovzduší v důsledku dopravního zatížení.

 

 

Postup zpracování Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 se předpokládá v etapách a bude členěn minimálně do následujících částí:

 

 

Analytická část

 

Účelem analytické části bude shromáždění a analýza dostupných informací o stavu a možnostech rozvoje všech dopravních subsystémů a tendenci vývoje přepravních vztahů. Rovněž budou analyzovány vstupy z jednotlivých subsystémů. U veřejné dopravy je třeba zohledňovat i regionální dopravu (příměstské autobusy) a počítat s nimi ve vztahu k zatížení dopravních systémů na území MČ Praha 13. Důležitým bodem je rovněž analýza stavu a možností rozvoje všech vnitroměstských systémů dopravy od nemotorové přes statickou po motorovou a hromadnou včetně zásobování i přestupních a distribučních center v souvislosti s vývojem počtu obyvatel města a městské části, demografickou strukturou obyvatelstva, s odhadem denně přítomného obyvatelstva (nad rámec počtu obyvatel s trvalým pobytem) a rozložením pracovních příležitostí, školství a volnočasových aktivit. Analýza bude obsahovat vyhodnocení všech systémů po stránce kapacity, nabídky a poptávky a z nich vyplývající disproporce, které je nutné řešit. V analytické části bude provedeno formou vhodných tabulek a grafických příloh vyhodnocení stávající kvality mobility, zhodnocení dopravní obslužnosti a dostupnosti, naplnění požadavků obyvatel MČ Praha 13. Bude vyhodnocena prostupnost území pro pěší a cyklistickou dopravu. Analytická část vyhodnotí dopravní infrastrukturu po stránce kapacity, rychlosti a technického stavu.

 

Dopravní infrastruktura z tohoto pohledu bude členěna na tyto části:

•          Charakteristika poptávky po mobilitě

•          Individuální automobilová doprava, pozemní komunikace

•          Parkovací politika (doprava v klidu, statická doprava)

•          Veřejná osobní doprava (analýza obsluhy území, preference, telematika atd.)

•          Cyklistická doprava (současná nabídka, vyhodnocení stavu infrastruktury, možná rizika, ad.)

•          Pěší doprava

•          Nákladní silniční doprava

•          Vyhodnocení potenciálu elektromobility

•          Organizace a řízení provozu, informační a dopravně telematické systémy

•          Analýza konkrétních problémů a příležitostí s vazbou na sledované indikátory

 

Rovněž bude vyhodnocena úroveň preference jednotlivých druhů dopravy, např. technickými prostředky (segregované nebo částečně segregované trasy, preference na křižovatkách, atd.), legislativně – nařízením hl. m. Prahy apod. V závěru analytické části bude provedena přehledná SWOT analýza každého dopravního subsystému i komplexně celého systému dopravy v MČ Praha 13, včetně dostupnosti, bezpečnosti a vlivu na životní prostředí, zejména kvalitu ovzduší.

 

Zpracovatel popíše metodiku sběru dat. U směrového dopravního průzkumu zadavatel vyžaduje členění dopravního proudu do jednotlivých kategorií (OA, DA, NA, NAV, BUS) a členění dle státní příslušnosti registrační autority RZ. Dále zadavatel požaduje rozlišit kódy krajů z registračních značek registrovaných v České republice a určit tak podíly RZ jednotlivých krajů v dopravním proudu. Dále bude zadavatel požadovat určit podíl elektromobilů, a to na základě českých registračních značek počínající znaky EL. Zadavatel vyžaduje doložitelnou přesnost sběru dat alespoň 80% (zachycené registrační značky k počtu projetých vozidel) a vyhrazuje si možnost tuto přesnost kdykoliv na zadavatelem vybraném vzorku dat přezkoumat.

 

U křižovatkového dopravního průzkumu zadavatel vyžaduje průzkum v běžný pracovní den po dobu 24 hodin.

 

 

Zpracovatel zabezpečí řádné nakládání s pořízenými daty dle platné legislativy (zejména osobní údaje fyzických osob vs. GDPR)

 

 

Výstupem bude analytická část Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13.

 

 

 

Návrhová část

 

S ohledem na stav území a předpokládaný rozvoj podle aktuálního stavu bude navržen odpovídající rozvoj sítě všech druhů doprav, jejich provázanost a vzájemnou koordinaci. V návrhu uvažovaný rozvoj jednotlivých subsystémů bude orientačně vyhodnocen i s negativními vlivy z dopravy, zejména vlivy hluku a emisí. V návrhové části dokumentace bude orientačně vyčíslena investiční náročnost navrhovaných úprav jednotlivých dopravních staveb a úprav.

 

Bude navržen pro návrhový horizont Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 (rok 2030) kompletní systém obsluhy území všemi subsystémy s kapacitním posouzením a vyhodnocením kritických míst. V návrhu bude vycházet ze zpracovaných dokumentací jednotlivých subsystémů a navrhne vytvoření komplexního multimodálního systému s vzájemnou provázaností. V dlouhodobém horizontu by tak měl být dopravní systém přívětivější k životnímu prostředí, ekonomičtější pro obyvatele i provozovatele dopravních systémů při zachování či zlepšení dopravní obslužnosti. Bude proveden návrh optimalizace tras jednotlivých systémů, uzlových bodů a vzájemné spolupůsobení jednotlivých druhů mobility. Bude zohledněna preference nemotorové dopravy s její provázaností na lokální obsluhu území a optimální vzdálenosti. Bude preferována plynulost veřejné hromadné dopravy jako nosného prvku veřejné přepravy osob, při zachování kvalitního zásobování území MČ a pokrytí potřeb mobility obyvatel. Budou navrženy úpravy zvyšující bezpečnost obyvatel při zachování životaschopného organizmu MČ.

 

V návrhové části zpracovatel SUMPP13 na základě předchozí analýzy a navrženého rozvoje sítě navrhne rozmístění a nutnou výstavbu nebo úpravy parkovacích kapacit. Zpracovatel navrhne konkrétní možnosti organizačních a preferenčních opatření pro zvýšení plynulosti a atraktivity jednotlivých druhů dopravy s minimalizací jejích negativních dopadů do území. Návrhová část bude obsahovat přehledně zpracovaný a z hlediska efektivity zdůvodněný návrh etapizace rozvoje jednotlivých systémů od současného stavu k návrhovému horizontu (rok 2030), včetně postupného uplatňování organizačních a preferenčních opatření neinvestiční nebo investičně méně náročné povahy.

 

Vlastní návrhová část bude ideálně postavena jako jednotlivé generely (IAD, statické dopravy, MHD, cyklo + pěší ad.). Vše zaměřeno na návrh strategické koncepce rozvoje dopravy MČ Praha 13 s ohledem na zjištění v analytické části.  

 

V závěru návrhové části bude přehledně zpracován „Akční plán udržitelné městské mobility MČ Praha 13 - seznam projektů“ s uvedením jednotlivých investičních aktivit v pořadí podle doporučené priority, hlavní charakteristiky s případným územním průmětem (délka, plocha), stavem připravenosti, předpokládaným harmonogramem a odhadem investičních nákladů.

 

Na základě analýzy dat budou také navrženy kvantifikované cíle, kterých chce MČ Praha 13 na základě realizace „Akčního plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 - seznam projektů“ dosáhnout.

 

 

Výstupem bude návrhová část Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 a Akční plán udržitelné městské mobility MČ Praha 13 - seznam projektů.

 

 

Komunikace Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13

 

Součástí této zakázky je také komplexní komunikace tvorby a zpracování Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 se zainteresovanými stranami.

 

Bude vytvořen Komunikační plán, který bude obsahovat detailní návrh aktivit, cílové skupiny a výběr vhodných metod komunikace Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 pro tyto skupiny. Detailně popíše časový plán pro zapojování cílových skupin. Podstatnou částí komunikačního plánu bude rovněž konkrétní návrh způsobu a plán realizace sběru dat od veřejnosti (webová anketa, dotazníkové šetření). Metody komunikace budou rozděleny na komunikaci vnitřní a vnější. V rámci vnitřní komunikace se bude jednat o komunikaci v rámci příslušného výboru a pracovních skupin. V rámci vnější komunikace se strategie zaměří na komunikaci s veřejností, podnikatelským, neziskovým a veřejným sektorem.

 

Hlavním komunikačním kanálem Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 bude projektová webová stránka, která bude vyvinuta dodavatelem. Zde budou postupně dodavatelem umístěny všechny dokumenty, aktuální zprávy, popis projektu, výzva k zapojení, kontakty a intranetová sekce, přístupná pro vnitřní komunikaci, dostupná po přihlášení. Web bude menší webovou stránkou na principu microsite, stránka bude rovněž propojena s oficiálním webem MČ Praha 13. Na webu budou prezentována jak textová sdělení, tak grafy, schémata, obrázky, fotografie a další. Součástí webu bude webová anketa. Web bude pravidelně aktualizován.

 

Bude provedena komunikace a projednání analytické, návrhové části a akčního plánu Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 ze strany zadavatele a odborné veřejnosti a to formou jednání pracovních skupin a workshopů.

 

Bude provedena komunikace a projednání analytické, návrhové části a akčního plánu Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 ze strany laické veřejnosti s cílem představit široké veřejnosti jasně cíle a aktivity SUMP, způsob, jak se každý občan do tvorby Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 může zapojit.

 

V rámci iniciační části projektu a souběžného vypracovávání analytické části technické části Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 bude provedeno dotazníkové šetření pomocí polostrukturovaných rozhovorů tazatelů na MČ Praha 13 s širokou veřejností. Předmětem dotazníkového šetření bude v rámci cca 20 otázek zjistit souhrn názorů na situaci na MČ P13, a to především v oblasti dopravy a městské mobility.

 

Bude zajištěno seznámení veřejnosti s analytickou částí technické části Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 formou veřejného projednání. Občané budou moci na facilitovaném setkání k SWOT analýze a celé analytické části vyjádřit své připomínky. Projednávané materiály budou s předstihem vyvěšeny na projektovém webu.

 

 

Výstupem bude Komunikační plán, vytvořená webová stránka, dotazníkové šetření mezi obyvateli k analytické části Plánu udržitelné městské mobility MČ Praha 13 a soubor veřejných projednání a workshopů s odbornou a laickou veřejností.

 

 

Uchazeč vypracuje návrh detailního harmonogramu plnění veřejné zakázky.

 

Finální dokument, tj. schválený Plán udržitelné městské mobility MČ Praha 13, obsahující výstupy ze všech požadovaných částí/etap, se strukturou členění na analytickou a návrhovou část, bude mít rozsah 100 – 200 stran.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
nejpozději do listopadu 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Úřad MČ Praha 13, Sluneční nám. 2580/13, Praha 5, 158 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritéria hodnocení

Základním hodnotícím kritériem pro zadání (hodnocení) veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky s dílčími hodnotícími kritérii:

 

Kritérium Váha dílčího kritéria

 

1) Nabídková cena celkem v Kč bez DPH:           70%

 

2) Rozsah sběru dat a dopravního průzkumu:     30%

 

 

Váha kritérií

Pro hodnocení nabídek použije zadavatel bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100. Každé jednotlivé nabídce bude dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

Jednotlivým dílčím kritériím jsou zadavatelem stanoveny váhy v procentech podle jejich důležitosti pro konkrétní zadávací řízení tak, že jejich součet je celkem 100.

Metoda hodnocení:

Hodnotící kritérium nabídková cena

Při hodnocení ceny bude za nejvhodnější nabídku považována ta, která nabídne nejnižší hodnotu. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, jež vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší nabídková cena k hodnocené nabídce.

 

Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

----------------------------------------------------------------- x 100 x 0,7

Nabídková cena hodnocené nabídky v Kč bez DPH

 

Hodnotící kritérium Rozsah sběru dat a dopravního průzkumu

Pro hodnocení tohoto kritéria bude použita bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Hodnotící kritérium bude posuzovat zadavatel dle svých odborných znalostí a zkušeností získaných během realizace zakázek obdobného charakteru.

Dodavatel v nabídce předloží návrh realizace plnění zakázky dle požadované struktury, který bude hodnocen podle kritérií dle následující tabulky:

 

Podkritérium

Popis podkritérií a způsobu hodnocení

(minimální počet bodů za každé podkritérium = 1)

Maximální počet

bodů

č. 1

Počet stanovišť směrového dopravního průzkumu

Zadavatel požaduje minimálně 12 stanovišť uvedených na přiloženém schématu lokalit. Nejlépe bude hodnocena nabídka, která nabídne nejvyšší počet stanovišť směrového dopravního průzkumu nad tento požadovaný rámec.

Max. počet bodů: 40

 

č. 2

Počet křižovatkových dopravních průzkumů

Zadavatel požaduje minimálně 11 křižovatkových dopravních průzkumů uvedených na přiloženém schématu lokalit.

Nejlépe bude hodnocena nabídka, která nabídne nejvyšší počet křižovatkových dopravních průzkumů nad tento požadovaný rámec.

Max. počet bodů: 60

 

Celkový max. počet bodů za kvalitu, rozsah a odborná úroveň sběru dat a dopravního průzkumu

 

100

 

Schéma lokalit je přílohou č. 4 této výzvy.

 

Vzorec pro výpočet:

 

             Počet bodů hodnocené nabídky

100 x ------------------------------------------------------------    x váha kritéria vyjádřená des. číslem (0,3)

             Počet bodů nejvýše ohodnocené nabídky

 

 

Jako vítězná bude ta nabídka, která dostala nejvyšší počet bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen nejpozději do konce lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci.

 

Splněním kvalifikace se rozumí:

 

•          Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Vzorové písemné čestné prohlášení dodavatele o splnění podmínek základní způsobilosti analogicky k § 74 odst. 1 zákona - VZOR čestného prohlášení je přílohou č. 2 této výzvy

 

•          Zadavatel požaduje prokázání splnění profesní způsobilosti dodavatele v obdobě § 77 odstavec 1) zákona. Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku (kopie) nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (případně předložením čestného prohlášení, že není v obchodním rejstříku či jiné obdobné evidenci zapsán).

 

•          Zadavatel požaduje prokázání splnění technické kvalifikace v obdobě § 79 zákona.

Dodavatel prokazuje splnění kritéria technické kvalifikace předložením:

 

1) seznamu významných služeb poskytnutých za poslední tři (3) roky před zahájením výběrového řízení, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Minimální úrovní pro splnění tohoto kritéria technické kvalifikace je uvedení nejméně dvou služeb obdobného charakteru a významu (tj. zpracování strategie nebo koncepce dopravy, generelu dopravy, studie se zaměřením na udržitelnou dopravu apod.), z nichž alespoň jedna byla v hodnotě min. 1 mil. Kč bez DPH a byla zpracována pro municipalitu (obec, město, region).

 

Poznámka: Lhůta „za poslední  tři (3) roky“ bude splněna, pokud byla dotčená služba v této lhůtě dokončena a předána objednateli.

Tento seznam bude předložen ve formě čestného prohlášení, kde dodavatel strukturovaně (v podobě tabulky) uvede následující údaje:

název objednatele, identifikační údaje a kontaktní osoba objednatele,

název plnění, kde byly významné služby provedeny,

popis realizovaných významných služeb,

celkový rozsah plnění realizovaný v rámci uváděných významných služeb (ve finančním vyjádření v Kč bez DPH),

dobu a místo provedení významných služeb,

 

2) Pracovní tým

Dodavatel prokáže tento kvalifikační předpoklad předložením:

strukturovaných profesních životopisů,

dokladů o dosaženém vzdělání (kopie),

příslušných certifikátů (kopie)

 

pro osoby, které se budou podílet na plnění předmětu veřejné zakázky. Z předložených dokumentů bude vyplývat, že osoby splňují níže uvedené požadavky zadavatele a že se budou podílet na realizaci veřejné zakázky dle vymezené úrovně (role) tohoto kvalifikačního předpokladu.

Strukturovaný profesní životopis musí obsahovat u každé osoby jméno a příjmení, nejvyšší dosažené vzdělání, dosavadní praxi v oboru předmětu veřejné zakázky. Dále budou uvedeny konkrétní projekty, kterých se tyto osoby účastnily s uvedením pozice, přesného vymezení předmětu projektu, doby poskytování služby a subjektů, pro které byly služby poskytovány s uvedením kontaktních údajů objednatele projektu (jméno odpovědné osoby, e-mail, tel. č.).

 

Dodavatel splňuje tento kvalifikační předpoklad, pokud má pro plnění veřejné zakázky k dispozici min. 4 osoby splňující následující požadavky zadavatele:

1 osoba v roli Projektový manažer, který má dokončené vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu, minimálně 5 let odborných zkušeností v řízení projektů na pozici manažera projektu a zkušenosti s minimálně 2 projekty v oblasti dopravy na pozici projektového manažera

min. 3 osoby v roli Konzultant, které mají dokončené středoškolské vzdělání, minimálně 3 roky praxe v oblasti dopravy nebo se účastnily minimálně 2 projektů v oblasti dopravy.

 

 

3) Technické zařízení

 

Zadavatel požaduje, aby sběr dat směrového dopravního průzkumu byl proveden technickým zařízením schopným číst celou registrační značku vozidla. Čtenou registrační značkou bude vždy registrační značka umístěná na přední části vozidla. Technický způsob sběru dat musí být navržen dodavatelem takovým způsobem, aby bylo možné zpětně zkontrolovat na zadavatelem vybraném vzorku dat požadovanou úspěšnost čtení registračních značek.

 

 

Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat po kterémkoli účastníkovi řízení předložení originálů nebo ověřených kopií uvedených dokladů, pokud již nebyly ve výběrovém řízení účastníkem předloženy. Namísto předložení dokladů o kvalifikaci požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci i výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (v obdobě dle § 228 zákona) nebo platným certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (v obdobě dle § 239 zákona).

 

Čestné prohlášení prokazující splnění podmínek základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence musí prokazovat splnění základní způsobilosti nejpozději v době tří měsíců přede dnem podání nabídky (obdobně to platí i pro výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů).

 

Pokud dodavatel bude prokazovat jakoukoliv část technické kvalifikace prostřednictvím poddodavatele, bude součástí nabídky i čestné prohlášení poddodavatele, prokazující splnění základní a profesní způsobilosti poddodavatelem a rovněž písemný závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal kvalifikaci za dodavatele.  

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel předloží svou nabídku v následujícím členění:

 

1)        doklady k prokázání splnění kvalifikace

2)        doklad o oprávnění osoby, která podepsala návrh smlouvy, jednat za dodavatele, pokud smlouvu podepsala osoba pověřená

3)        nabídková cena

4)        podepsaný návrh smlouvy

5)        případné další dokumenty

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude zpracována jako smluvní, pevná a nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění

cena celkem v Kč bez DPH

samostatný výpočet DPH

cena celkem v Kč včetně DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
•nabídku podá dodavatel písemně v českém jazyce v 1 originále•nabídka bude podepsána statutárním orgánem dodavatele, případně osobou pověřenou•nabídka bude svázána a zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy•nabídky se podávají do podatelny zadavatele nejpozději do konce lhůty pro podání nabídeknabídky se podávají v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky, jejím číslem a označením „Neotevírat“ na obálce bude rovněž uvedena adresa dodavatele

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti o vysvětlení. Současně zadavatel oznámí vysvětlení (vč. znění přesného dotazu) stejným způsobem jako tuto výzvu.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní podmínky:

 

Zadavatel, jako součást zadávací dokumentace předkládá obchodní podmínky a jiné smluvní podmínky, a to ve formě závazného vzoru smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy. Dodavatel doplní tento vzor o údaje nezbytné pro vznik smlouvy a dále doplní nebo upraví i další údaje požadované zadavatelem a předloží jej zadavateli jako součást nabídky. Nabídka, která nebude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele, nesplňuje požadavky zadavatele a zadavatel je oprávněn takového dodavatele výběrového řízení vyloučit.

 

Platební podmínky:

 

Zadavatel neposkytuje zálohy.

Splatnost faktur činí nejdéle 30 kalendářních dnů ode dne jejich doručení zadavateli do sídla zadavatele uvedeného v záhlaví Smlouvy.

Způsob financování: Tato veřejná zakázka je financována z prostředků Evropského sociálního fondu (dále jen „ESF“) a státního rozpočtu ČR prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost.

 

Pokud veřejná zakázka obsahuje odkazy na obchodní firmy, názvy, specifická označení výrobků a služeb nebo pokud některá položka vede ke konkrétnímu výrobku, je to pouze přibližná kvalitativní a technická specifikace a zadavatel umožňuje použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení.

 

Variantní řešení:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

 

Podmínky, za nichž je možné překročit nabídkovou cenu:

Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky uvedenému v podmínkách zadávacího řízení nepřipouští překročení nabídkové ceny. Jakékoliv vícenáklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. Z jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být nabídková cena měněna.

Zadavatel současně stanovuje, že s ohledem na schválený rozpočet a způsob financování akce, který je nepřekročitelný, je předpokládaná hodnota VZMR (tj. 2.000.000,- Kč bez DPH) považována současně za maximální a nepřekročitelnou hodnotu, platnou pro nabídkovou cenu každého účastníka výběrového řízení. Pokud účastníci výběrového řízení uvedou ve své nabídce nabídkovou cenu VZMR vyšší, než je předpokládaná hodnota veřejné zakázky, bude taková nabídka posouzena zadavatelem jako nabídka nepřijatelná a zadavatel účastníka výběrového řízení vyloučí.

 

 

Práva zadavatele:

Změna zadávacích podmínek: zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu zadavatel oznámí stejným způsobem jako tuto výzvu. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň původní délku pro lhůtu pro podání nabídek.
Zrušení zadávacího řízení: Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nejpozději do uzavření smlouvy za podmínek a způsobem uvedených v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (viz níže). Zrušení, včetně uvedení důvodu, oznámí stejným způsobem jako tuto výzvu
zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným dodavatelem
zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené dodavateli v nabídkách a případně požádat o jejich upřesnění
dodavatel nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení
dodavatel nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená
zadavatel si vyhrazuje právo na úpravu konečného znění smlouvy

zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit ze zadávacího řízení dodavatele, který nesplnil zadávací podmínky uvedené v této výzvě (zejména výši předpokládané hodnoty, kvalifikaci, obchodní podmínky atd.) za podmínek a způsobem uvedených v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (viz níže).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1590000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): HaskoningDHV Czech Republic, spol. s.r.o., Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8, IČ: 45797170

    Datum podpisu smlouvy: 2. 12. 2020

Datum ukončení: 2. 12. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 8. 2020
 
Aktualizováno: 23. 5. 2022