Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Počítačový kurz II - Helios

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11789

Název zakázky: Počítačový kurz II - Helios

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 10. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: LAMIVEX s.r.o.

Sídlo zadavatele: Za Pilou 1328, 38601 Strakonice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Eva Mikešová
  • Telefon: +420602628812
  • E-mail: mikesova@lamivex.cz

IČ zadavatele: 26072459

DIČ zadavatele: CZ26072459

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Voják
  • Telefon: +420606766489
  • E-mail: vojak@lamivex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 11. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
Za Pilou 1328, 38601 Strakonice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je pokročilé školení pracovníků v IS HELIOS ve společnosti LAMIVEX s.r.o. Společnost je výrobcem nábytku a je dodavatelem největších obchodních řetězců s nábytkem.

Více viz Výzva k podání nabídek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 180000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
listopad 2017 - červenec 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Za Pilou 1328, 38601 Strakonice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost
  • Profesní způsobilost
  • Technická kvalifikace

Více viz Výzva k podání nabídek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, účinnost od 01.05.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): NESOS a.s., Mikulášské nám. 526/18, 32600 Plzeň, IČ: 25242172, Ing. Marianna Gajanová

    Datum podpisu smlouvy: 7. 12. 2017

Datum ukončení: 7. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 10. 2017
 
Aktualizováno: 11. 12. 2017