- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání BioAktiv CZ s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11932
Název zakázky: Podnikové vzdělávání BioAktiv CZ s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: BioAktiv CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Bořivojova 878/35, Praha 3 130 00
- Jméno: Tomáš Dolejš
- Telefon: +420773837400
- E-mail: tomasdolejs@bioaktiv.cz
IČ zadavatele: 24845957
DIČ zadavatele: CZ24845957
- Jméno: Lukáš Soudek
- Telefon: +420775556070
- E-mail: soudeklukas@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 19. 12. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Tř. 9 května 1282/6, 390 02 Tábor
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem služby je školení měkkých manažerských dovedností pro 16 zaměstnanců společnosti BioAktiv CZ s.r.o.
Rozsahy kurzů ve dnech a v hodinách včetně jednotlivých témat jsou uvedeny v přílohách této zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1514808,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2018 - prosinec 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Chotoviny, Táborská 68, 39731 Chotoviny Tábor,Tř. 9.května 1282/6, 39002 Tábor Místo dodání služby je podrobněji specifikováno v harmonogramu – příloha č. 2
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH (50%) – číselné kritérium
Při hodnocení nabídek v rámci dílčím hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria.
Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty. U zadavatele, který není plátcem daně z přidané hodnoty, cena s daní z přidané hodnoty
Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria cena:
Nejnižší předložená nabídková cena
100 x -------------------------------------------------------- x váha 50%
Nabídková cena hodnocené nabídky
Metodika a kvalita organizace kurzů – Váha 50%
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu max. 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:
Metodiky výuky
Efektivity výukových metod
Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazbyLépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů
Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání profesní způsobilosti dle §77 ZZVZ - Doklad o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku prosté kopii)
Prokázání základní způsobilosti dle §74 ZZVZ. Uchazeč použije čestné prohlášení - příloha č. 4 této výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Smlouva o dílo bude obsahovat ustanovení, kdy osoba (lektor) může být nahrazen pouze osobou s minimálně shodnou kvalifikací, která byla prokazována v nabídce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel je povinen do nabídky vložit vyplněnou přílohu č.2 zadávací dokumentace
Do přílohy vyplní cenu za školící den / osoba
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – Podnikové vzdělávání Bioaktiv - “, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na adresu soudeklukas@gmail.comVysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení neposkytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozím bodě.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel neumožňuje dílčí plnění
Zadavatel neumožňuje variantní řešení
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě (1 originál) + elektronicky na USB disku
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, vydání číslo 6. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č.3 Čestné prohlášení.docx (5. 12. 2017 10:01)
- Příloha č.4 Čestné prohlášení.docx (5. 12. 2017 10:01)
- Výzva BIOAKTIV.pdf (5. 12. 2017 10:01)
- Příloha č. 1 Témata školení.docx (5. 12. 2017 10:01)
- Příloha č. 2 Cenová poptávka.xlsx (5. 12. 2017 10:01)
- Rozhodnutí o zrušení zakázky.pdf (12. 12. 2017 18:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Nedostatky zásadního rázu, které neumožňují zadavateli pokračovat ve výběrovém řízení
Datum ukončení: 13. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.