- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11079
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Podravka - Lagris a.s.
Sídlo zadavatele: Dolní Lhota 39, PSČ 76323
- Jméno: Dalibor Kezele
- Telefon: +420577658200
- E-mail: dalibor.kezele@podravka.cz
IČ zadavatele: 25510487
DIČ zadavatele: CZ25510487
- Jméno: Bc. Ladislava Vodičková
- Telefon: +420577658219
- E-mail: ladislava.vodickova@podravka.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 4. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Podravka - Lagris a.s., Dolní Lhota 39, PSČ 76323, vrátnice, od 8 do 15 hodin
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění služeb spadajících do oblasti vzdělávání dospělých.
Vzdělávání se zaměřuje na rozvoj zaměstnanců v několika klíčových oblastech:
- ekonomické, účetní a právní dovednosti – zaměřeno na účetní a administrativní pracovníky/-ce.
- manažerské a měkké dovednosti – zaměřeno na vzdělávání ředitelů jednotlivých oblastí.
- základní IT dovednosti – zaměřeno na vzdělávání administrativních pracovníků/-ic a pracovníků/-ic zákaznického servisu.
Více viz Výzva k podání nabídky ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1250000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2017 – únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace kurzů bude probíhat ve školicích prostorech zadavatele. Manažerský koučink bude probíhat v sídle zadavatele, Brně a Olomouci.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH - 40 %
- Kvalita nabízených služeb - 30 %
- Kvalita realizačního týmu - 30 %
Více viz Výzva k podání nabídky ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky včetně příloh.zip (11. 4. 2017 15:16)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (17. 5. 2017 11:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Lumeni, s.r.o., Pekárenská 10, 602 00 Brno, IČ: 29292727, osoba oprávněná jednat: Mgr. Lukáš Havelka
Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017
Datum ukončení: 23. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.