Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11435

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 7. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: SERVISBAL OBALY s.r.o.

Sídlo zadavatele: Na Poříčí 661, 518 01 Dobruška

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Frýda
  • Telefon: +420499420407
  • E-mail: fryda@cep-rra.cz

IČ zadavatele: 49811169

DIČ zadavatele: CZ49811169

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lukáš Jiří Horčička
  • Telefon: +420733667936
  • E-mail: horcicika.lukas@servisbal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 8. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Centrum evropského projektování a. s., Hradec Králové, Švendova 1282, PSČ 500 03

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Provedení odborného školení vybraných zaměstnanců zadavatele společnosti SERVISBAL OBALY s.r.o. Dobruška v těchto následujících 3 oblastech:

 

Štíhle vidět, štíhle myslet – vedení zaměstnanců k úspornému myšlení, zefektivnění procesů, podpora zlepšovatelského prostředí a dále v rozsahu Přílohy č. 2 této výzvy.

Týmová spolupráce – podstata týmové práce, sestavování týmů, role a dovednosti v týmu a dále v rozsahu Přílohy č. 2 této výzvy.

Manažerská akademie – role manažera, motivace, efektivní komunikace a dále v rozsahu Přílohy č. 2 této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 480000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
28.2.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
SERVISBAL OBALY s.r.o., Na Poříčí 661, 518 01 Dobruška

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

nabídka bude zpracována v českém jazyce, podepsána oprávněným zástupcem účastníka.

nabídka bude odevzdána v listinné podobě a pevně spojené formě. Veškeré části nabídky budou po spojení tvořit jeden celek. Strany budou očíslovány vzestupnou nepřerušenou řadou.

nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídku je možné podat písemně v uzavřené obálce. Tato obálka bude zřetelně označena nápisem:

„NEOTEVÍRAT – „Podnikové vzdělávání zaměstnanců“.

nabídka bude předložena v jednom originálním listinném vyhotovení. Dále účastník vloží do nabídky datový nosič (CD), na kterém bude (a) kompletní originální nabídka v elektronické podobě, tj. naskenovaná např. ve formátu PDF, a to buď v jednom či více souborech a (b) doplněná smlouva v editovatelné podobě ve formátu WORD.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uvedená cena bude cenou za celý předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami.

Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady dodavatele, spojené s realizací předmětu veřejné zakázky. Cena bude mj. také zahrnovat:

 - veškeré náklady na dopravu členů týmu-lektorů,

 - veškeré náklady na ubytování členů týmu-lektorů,

 - veškeré náklady na poskytnuté školící materiály a pomůcky, které budou splňovat pravidla OPZ pro publicitu,

- zpracování písemné dokumentace o způsobu a průběhu zajištění každého jednotlivého školení, obsahující zejména: prezenční listiny, přehled studijních materiálů, certifikace a osvědčení o absolvování daného kurzu a hodnotící dotazníky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Na základě ustanovení bodu 20.10.2, písm. a) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost

Datum ukončení: 27. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 7. 2017
 
Aktualizováno: 29. 9. 2017