Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců - DITON s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11947

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců - DITON s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: DITON s.r.o.

Sídlo zadavatele: Střítež 207/1, 588 11 Střítež

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Fojtík, PhD.
  • Telefon: +420602280816
  • E-mail: fojtik@diton.cz

IČ zadavatele: 25557921

DIČ zadavatele: CZ25557921

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Gabriela Tichá
  • Telefon: +420737285104
  • E-mail: ticha@diton.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 12. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Beton Brož, s.r.o. (provozovna DITON s.r.o.), Dědina 484, 683 54 Otnice - expedice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění služeb spadajících do oblasti vzdělávání dospělých. Vzdělávání se zaměřuje na rozvoj zaměstnanců v několika klíčových oblastech.

Zakázka je rozdělena do 3 samostatných částí. Dodavatelé mohou podat nabídku na jednu část, dvě části nebo všechny části.

PŘEDMĚT PLNĚNÍ ČASTI A) - MĚKKÉ A MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI, EKONOMICKÉ A ZÁKLADNÍ IT DOVEDNOSTI

- ekonomické, účetní a právní dovednosti – zaměřeno na účetní a administrativní pracovníky/-ce.
- měkké a manažerské dovednosti – zaměřeno na vzdělávání top managementu.
- základní IT dovednosti – zaměřeno na vzdělávání administrativních pracovníků/-ic a účetních.

PŘEDMĚT PLNĚNÍ ČASTI B) – TECHNICKÉ KURZY

- technické kurzy  - Opakovací školení obsluhy manipulačních vozíků a opakovací školení jeřábníků a vazačů.

PŘEDMĚT PLNĚNÍ ČASTI C) – INFORMAČNÍ SYSTÉM KARAT

- školení jednotlivých modulů IS KARAT – zaměřeno na účetní, administrativní a odborné pracovníky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1950000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Do 31. 12. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Realizace kurzů a manažerský koučink bude probíhat dle potřeb zadavatele ve školicích prostorech zadavatele v Otnicích, v Opatovicích nad Labem, ve Stříteži a Jihlavě.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle dále uvedených kritérií, pro každou dílčí část veřejné zakázky odděleně. Ekonomickou výhodnost nabídek bude zadavatel hodnotit následovně.

Hodnocení části A - měkké a manažerské dovednosti, ekonomické, právní a základní IT dovednosti

a) Celková nabídková cena bez DPH (váha 40%)

b)  Kvalita nabízených služeb (váha 30%)

c) Kvalita realizačního týmu (váha 30%)

Podrobný popis hodnocení viz Výzva k podání nabídek

Hodnocení části B – technické kurzy

Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%) - Podrobný popis hodnocení viz Výzva k podání nabídek

Hodnocení části C – informační systém KARAT

Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%) - Podrobný popis hodnocení viz Výzva k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost: Způsobilým není dodavatel, který:

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží.

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek (ve smyslu § 74 odst. 1 písm. b) zákona o zadávání veřejných zakázek),

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění (ve smyslu § 74 odst. 1 písm. c) zákona o zadávání veřejných zakázek),

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (ve smyslu § 74 odst. 1 písm. d) zákona o zadávání veřejných zakázek),

e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele (ve smyslu § 74 odst. 1 písm. e) zákona o zadávání veřejných zakázek).

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením dokladů - podrobněji viz Výzva k podání nabídek

Profesní způsobilost: Způsobilý je dodavatel, který předloží:

a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci), zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění: Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, či obdobné.

Technická kvalifikace: Technickou kvalifikaci splňuje účastník předložením: 

pro část A, pro část B a pro část C -  podrobněji viz Výzva k podání nabídek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré požadavky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník ve své nabídce předloží vyplněnou Kalkulaci nabídkové ceny pro každou část, na kterou je nabídka podána (příloha č. 4A – 4C), ve které vyplní závazné ceny za 1 kurz a u technických kurzů ceny za účastníka kurzu. Tato tabulka bude zapracována jako závazná součást dodavatelem vypracované a v nabídce předložené smlouvy.

V části B bude celková nabídková cena získána násobkem ceny za jednoho účastníka kurzu, spadající do části B a nejvyššího počtu požadovaných účastníků příslušníku kurzu.

Ceny budou uvedeny absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH. Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis účastníka, musí být podepsány statutárním zástupcem účastníka oprávněným jednat za účastníka dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za účastníka. Pokud bude účastník zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložená plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat na jednu část pouze jednu nabídku

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotazy) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré požadavky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky a jejích přílohách.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1793180.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Lumeni, s.r.o., Pekárenská 10, 602 00 Brno, IČ: 29292727, Ing. Martina Čuhajová

    Datum podpisu smlouvy: 7. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Michal Krajňák, Červený Kříž 304, 586 01 Jihlava, IČ: 76554091

    Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KARAT Solution s.r.o., Hruškové Dvory 49, 586 01 Jihlava, IČ: 28293479, Milan Kopal

    Datum podpisu smlouvy: 19. 1. 2018

Datum ukončení: 7. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 12. 2017
 
Aktualizováno: 13. 4. 2018