- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti Energorozvody
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11539
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti Energorozvody
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: ENERGOROZVODY s.r.o.
Sídlo zadavatele: Počernická 168/1a, 108 00 Praha
- Jméno: Milan Jeřábek, jednatel
- Telefon: +420724744903
- E-mail: jerabek@energorozvody.cz
IČ zadavatele: 25368745
DIČ zadavatele: CZ25368745
- Jméno: Petr Psotka, advokát
- Telefon: +420775209289
- E-mail: psotka@advokatova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Viz. Příloha č. 2 – Specifikace kurzů
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
1. Předmětem plnění jsou vzdělávací služby, které budou realizovány formou uzavřených kurzů (kurzy výlučně pro zaměstnance zadavatele) a formou otevřených kurzů (kurzy nikoliv pouze pro zaměstnance zadavatele) – stanoveno pro každý kurz v Příloze č. 1 – Seznam kurzů.
2. Veřejná zakázka je rozdělena na tyto 4 dílčí části:
I. Obecné a specializované IT kurzy - předpokládaná hodnota 812 096,00 Kč (bez DPH)
II. Technické kurzy - předpokládaná hodnota 890 603,00 Kč (bez DPH)
III. Měkké a manažerské vzdělávání - předpokládaná hodnota 88 784,00 Kč (bez DPH)
IV. Účetní, právní a ekonomické kurzy - předpokládaná hodnota 40 752,00 Kč (bez DPH)
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky celkem
1 832 235,00 Kč
Z toho předmětem zadávacího řízení podle této výzvy je výběr dodavatele pro realizaci 2 částí zakázky - částí I. a II., když zbývající části III. a IV. budou souběžně zadány jako zakázky malého rozsahu bez výběrového řízení (jejich součet nepřesahuje 20% celkové předpokládané hodnoty).
3. Zakázka je charakterizována kódem CPV: 79632000 - Vzdělávání zaměstnanců
Dále viz. přiložená Výzva k podání nabídek
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1832235,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. Plnění zakázky bude realizováno průběžně od října roku 2017 (ve vazbě na uzavření smlouvy) do konce 28.2.2019. 2. Doba realizace jednotlivých kurzů bude dohodnuta mezi dodavatelem a zadavatelem s přihlédnutím k potřebám zadavatele vždy na půl roku dopředu.
Místo dodání / převzetí plnění: Viz příloha č. 2 – Specifikace kurzů
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, kterou bude zadavatel hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH - na základě nabídkové ceny bez DPH doplněné účastníkem do Přílohy č. 1 - Seznam kurzů, Přílohy č. 4 Smlouva a Přílohy č. 5 – Krycí list. Hodnocena bude cena celkem, tj. za celý předmět příslušné části zakázky. Váha předmětného kritéria, tj. nejnižší nabídkové ceny, tak dosahuje 100 %.
Dále viz. přiložená Výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz. přiložená Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Lhůta pro podání nabídky končí dne 13.9.2017 v 10 hod.
Účastníci jsou svou nabídkou vázáni do 30.11.2017.
Nabídka bude obsahovat:
a) Přílohu č. 1 - Seznam kurzů doplněnou o ceny osobohodiny či kurzohodiny a nabídkovou cenu;
b) doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci;
c) Přílohu č. 4 - Smlouva doplněnou o veškeré údaje na barevně označených místech k doplnění, a to ve dvojím vyhotovení
d) Přílohu č. 5 - Krycí list s vyplněnými všemi předepsanými údaji
e) Přílohu č. 6 - Čestné prohlášení
Přílohy č. 1,4,5 a 6 budou podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele).
Dále viz. přiložená Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník je povinen doplnit do Přílohy č. 1 - Seznam zakázek u příslušné části zakázky cenu jednotlivých uzavřených kurzů, jakož i cenu otevřených kurzů stanovenou s ohledem na odučený počet hodin u každého účastníka v řádně uskutečněném a dokončeném otevřeném kurzu. Nabídková cena za realizaci příslušné části zakázky musí vycházet z doplněných cen jednotlivých kurzů uvedených u příslušné části zakázky. Nabídkovou cenu doplní účastník rovněž do Přílohy č. 4 - Smlouva a Přílohy č. 5 - Krycí list, a to v tomto členění: (i) cena bez DPH, (ii) sazba DPH (iii) výše DPH, (iv) cena včetně DPH.
Příloha č.1 - Seznam kurzů stanovuje maximální celkovou cenu za všechny kurzy dané části veřejné zakázky a ceny jednotlivých kurzů zahrnuté v příslušné části zakázky. Jedná se o ceny, které nemohou být v nabídce překročeny, a to s ohledem na limity dané výší dotačních prostředků.
Dále viz. přiložená Výzva k podání nabídekPožadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku lze podat výlučně v listinné podobě, doručením na adresu administrátora veřejné zakázky Mgr. Petra Psotky, advokáta, se sídlem U Staré elektrárny 291/11, Ostrava – Slezská Ostrava, PSČ 710 00. Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Vzdělávání ENERGOROZVODY“ a textem „NEOTEVÍRAT“ společně s uvedením kontaktní osoby na obálce. Nabídka bude obsahovat listy ve formátu A4 s texty výhradně v českém jazyce. Všechny listy nabídky včetně všech příloh budou očíslovány průběžnou číselnou řadou začínající číslem 1. Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastníci jsou oprávněni požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost musí být zadavateli doručena nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek, a to prostřednictvím e-mailové adresy: jkp@advokatova.cz. Později obdrženou žádost o vysvětlení není zadavatel povinen zodpovědět. Na základě žádosti o vysvětlení ve stanovené lhůtě zadavatel doručí dodavateli vysvětlení k zadávací dokumentaci, a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele. Vysvětlení, včetně přesného znění žádosti, poskytne zadavatel i všem ostatním dodavatelům formou zveřejnění webu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz. přiložená Výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Seznam kurzů.xlsx (24. 8. 2017 16:28)
- Příloha č. 2 Specifikace kurzů.docx (24. 8. 2017 16:28)
- Příloha č. 3 Povinná dokumentace.docx (24. 8. 2017 16:28)
- Příloha č. 4 Smlouva.pdf (24. 8. 2017 16:28)
- Příloha č. 5 Krycí list.docx (24. 8. 2017 16:28)
- Příloha č. 6 Čestné prohlášení.pdf (24. 8. 2017 16:28)
- Výzva k podání nabídky.pdf (24. 8. 2017 16:28)
- ESFCR_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_I._Odborné učiliště a Praktická škola, Lipová.doc-s.pdf (12. 12. 2017 08:54)
- ESFCR_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_II._Odborné učiliště a Praktická škola, Lipová.doc-s.pdf (12. 12. 2017 08:54)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I: Odborné učiliště a Praktická škola, Lipová - lázně 458, příspěvková organizace, 79061 Lipová-lázně 458, IČO:00843032, zastoupena PhDr. Mgr. Liborem Vránou, ředitelem
Datum podpisu smlouvy: 8. 12. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část II: Odborné učiliště a Praktická škola, Lipová - lázně 458, příspěvková organizace, 79061 Lipová-lázně 458, IČO:00843032, zastoupena PhDr. Mgr. Liborem Vránou, ředitelem
Datum podpisu smlouvy: 8. 12. 2017
Datum ukončení: 8. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.