Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti Energorozvody

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11539

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti Energorozvody

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ENERGOROZVODY s.r.o.

Sídlo zadavatele: Počernická 168/1a, 108 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Milan Jeřábek, jednatel
  • Telefon: +420724744903
  • E-mail: jerabek@energorozvody.cz

IČ zadavatele: 25368745

DIČ zadavatele: CZ25368745

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Psotka, advokát
  • Telefon: +420775209289
  • E-mail: psotka@advokatova.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Viz. Příloha č. 2 – Specifikace kurzů

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1. Předmětem plnění jsou vzdělávací služby, které budou realizovány  formou  uzavřených kurzů (kurzy výlučně pro zaměstnance zadavatele) a formou otevřených kurzů  (kurzy nikoliv pouze pro zaměstnance zadavatele) – stanoveno pro každý kurz v Příloze č. 1 – Seznam kurzů.

2. Veřejná zakázka je rozdělena na tyto 4 dílčí části:

I. Obecné a specializované IT kurzy - předpokládaná hodnota 812 096,00 Kč (bez DPH)

II. Technické kurzy - předpokládaná hodnota 890 603,00 Kč (bez DPH)

III. Měkké a manažerské vzdělávání - předpokládaná hodnota 88 784,00 Kč (bez DPH)

IV. Účetní, právní a ekonomické kurzy - předpokládaná hodnota 40 752,00 Kč (bez DPH)

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky celkem

1 832 235,00 Kč 

 

Z toho předmětem zadávacího řízení podle této výzvy je výběr dodavatele pro realizaci 2 částí zakázky - částí  I. a II., když zbývající části III. a IV. budou souběžně  zadány jako zakázky malého rozsahu bez výběrového řízení (jejich součet nepřesahuje 20% celkové předpokládané hodnoty).

3. Zakázka je charakterizována kódem CPV: 79632000  -  Vzdělávání zaměstnanců

Dále viz. přiložená Výzva k podání nabídek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1832235,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. Plnění zakázky bude realizováno průběžně od října roku 2017 (ve vazbě na uzavření smlouvy) do konce 28.2.2019. 2. Doba realizace jednotlivých kurzů bude dohodnuta mezi dodavatelem a zadavatelem s přihlédnutím k potřebám zadavatele vždy na půl roku dopředu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Viz příloha č. 2 – Specifikace kurzů

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, kterou bude zadavatel hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH - na základě nabídkové ceny bez DPH doplněné účastníkem do Přílohy č. 1 - Seznam kurzů, Přílohy č. 4 Smlouva a Přílohy č. 5 – Krycí list. Hodnocena bude cena celkem, tj. za celý předmět příslušné části zakázky. Váha předmětného kritéria, tj. nejnižší nabídkové ceny, tak dosahuje 100 %.

Dále viz. přiložená Výzva k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz. přiložená Výzva k podání nabídek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Lhůta pro podání nabídky končí dne 13.9.2017 v 10 hod.

Účastníci jsou svou nabídkou vázáni do 30.11.2017.

Nabídka bude obsahovat:

a) Přílohu č. 1 - Seznam kurzů doplněnou o ceny osobohodiny či kurzohodiny a nabídkovou cenu;

b) doklady, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci;

c) Přílohu č. 4 - Smlouva  doplněnou o veškeré údaje na barevně označených místech k doplnění, a to ve dvojím vyhotovení

d) Přílohu č. 5 - Krycí list s vyplněnými všemi předepsanými údaji

e) Přílohu č. 6 - Čestné prohlášení

Přílohy č. 1,4,5 a 6 budou podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele).

Dále viz. přiložená Výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník je povinen doplnit do Přílohy č. 1 - Seznam zakázek u příslušné části zakázky cenu jednotlivých uzavřených kurzů, jakož i cenu otevřených kurzů stanovenou s ohledem na odučený počet hodin u  každého účastníka v řádně uskutečněném a dokončeném  otevřeném kurzu.  Nabídková cena za realizaci příslušné části zakázky musí vycházet z doplněných cen jednotlivých kurzů uvedených  u příslušné části zakázky. Nabídkovou cenu doplní účastník rovněž do Přílohy č. 4 - Smlouva a Přílohy č. 5 - Krycí list, a to v tomto členění: (i) cena bez DPH, (ii) sazba DPH (iii) výše DPH, (iv) cena včetně DPH.

Příloha č.1 - Seznam kurzů stanovuje maximální celkovou cenu za všechny kurzy dané části veřejné zakázky a ceny jednotlivých kurzů zahrnuté v příslušné části zakázky. Jedná se o ceny, které nemohou být v nabídce překročeny, a to s ohledem na limity dané výší dotačních prostředků.

Dále viz. přiložená Výzva k podání nabídek

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku lze podat výlučně v listinné podobě, doručením na adresu administrátora veřejné zakázky Mgr. Petra Psotky, advokáta, se sídlem U Staré elektrárny 291/11, Ostrava – Slezská Ostrava, PSČ 710 00. Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Vzdělávání ENERGOROZVODY“ a textem „NEOTEVÍRAT“ společně s uvedením kontaktní osoby na obálce. Nabídka bude obsahovat listy ve formátu A4 s texty výhradně v českém jazyce. Všechny listy nabídky včetně všech příloh budou očíslovány průběžnou číselnou řadou začínající číslem 1. Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastníci jsou oprávněni požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost musí být zadavateli doručena nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek, a to prostřednictvím e-mailové adresy: jkp@advokatova.cz. Později obdrženou žádost o vysvětlení není zadavatel povinen zodpovědět. Na základě žádosti o vysvětlení ve stanovené lhůtě zadavatel doručí dodavateli vysvětlení k zadávací dokumentaci, a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele. Vysvětlení, včetně přesného znění žádosti, poskytne zadavatel i všem ostatním dodavatelům formou zveřejnění webu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz. přiložená Výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I: Odborné učiliště a Praktická škola, Lipová - lázně 458, příspěvková organizace, 79061 Lipová-lázně 458, IČO:00843032, zastoupena PhDr. Mgr. Liborem Vránou, ředitelem

    Datum podpisu smlouvy: 8. 12. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část II: Odborné učiliště a Praktická škola, Lipová - lázně 458, příspěvková organizace, 79061 Lipová-lázně 458, IČO:00843032, zastoupena PhDr. Mgr. Liborem Vránou, ředitelem

    Datum podpisu smlouvy: 8. 12. 2017

Datum ukončení: 8. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 8. 2017
 
Aktualizováno: 12. 12. 2017