- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ISAN Radiátory s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13225
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ISAN Radiátory s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 1. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012841 Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ISAN Radiátory s.r.o. příjemce: ISAN Radiátory s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: ISAN Radiátory s.r.o.
Sídlo zadavatele: Cejl 817/105, 602 00 Brno - Zábrdovice
- Jméno: Jan Dirk van Kranenburg
- Telefon: +420605208923
- E-mail: kotouckova@isan.cz
IČ zadavatele: 25334727
DIČ zadavatele: CZ25334727
- Jméno: Iveta Kotoučková
- Telefon: +420605208923
- E-mail: kotouckova@isan.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 1. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Poříčí 26, 679 01 Blansko
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz přiložená Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1990000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Březen 2020 - srpen 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Viz přiložená Výzva k podání nabídek.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz přiložená Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz přiložená Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
Úhrada bude prováděna na měsíční bázi, podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
Další obchodní podmínky:
Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Požadavky na formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- ISAN_Výzva k podání nabídek_6.1.20.pdf (8. 1. 2020 16:56)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (16. 1. 2020 23:37)
- ISAN_Rozhodnutí o vyloučení_Everesta.pdf (26. 2. 2020 15:40)
- ISAN_Rozhodnutí o vyloučení_agentura Motiv.pdf (26. 2. 2020 15:40)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (26. 2. 2020 15:40)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (22. 4. 2020 09:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1864000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o., se sídlem Čalounická 477, 739 34 Šenov, IČO 02164469
Datum podpisu smlouvy: 14. 4. 2020
Datum ukončení: 14. 4. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.