- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení funkčního celku – svařovací technika
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12670
Název zakázky: Pořízení funkčního celku – svařovací technika
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 3. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Sociální družstvo Znojmo
Sídlo zadavatele: Kotkova 664/14, Znojmo 664 02
- Jméno: Jan Denner
- Telefon: +420724991920
- E-mail: sdz.denner@seznam.cz
IČ zadavatele: 29229961
DIČ zadavatele: CZ29229961
- Jméno: Ing. Petra Kružíková
- Telefon: +420778778421
- E-mail: sdz.kruzikova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Poštou či kurýrní službou na adresu: Kotkova 664/14, Znojmo 664 02. V případě osobního doručení po předchozím telefonickém oznámení na stejnou adresu k rukám Ing. Petry Kružíkové
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka:
- 1 ks Automatické svařovací pravítko
- 2 ks Ruční šnekový extruder
- 2 ks Svářecí pistole
Podrobnější specifikace předmětu zakázky je obsahem přílohy č. 3 této výzvy. Součástí této přílohy jsou i maximální jednotkové ceny požadovaného zboží.
Zadavatel ve vztahu k předmětu zakázky uvádí, že pokud se kdekoliv v zadávacích podmínkách objeví odkaz na konkrétní plnění, které platí pro určitou osobu či podnik za příznačná, jedná se pouze o příkladný popis kvalitativního standardu a zadavatel jednoznačně připouští použití jiných kvalitativně a/nebo technicky obdobných řešení. Má se zároveň za to, že je tímto způsobem definován minimálně požadovaný standard požadovaného zboží.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1196000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 23.4.2019 - 31.5.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Vlčkovická 224/98a, 500 04 Hradec Králové - Plačice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel vybírá z účastníků zadávacího řízení vybraného dodavatele na základě posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a hodnocení nabídek. Předpokladem je dodání celého technologického celku v jedné nabídce a dodávce. Hodnocení bude provedeno v souladu s principy transparentnosti, rovnosti a nediskriminace.
Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti, přičemž kritériem hodnocení byla stanovena nejnižší nabídková cena.
Nabídková cena bude hodnocena v Kč bez DPH.
Hodnoticí komise seřadí nabídky podle výše nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší, přičemž jako nejvhodnější bude označena nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenou.
V případě rovnosti cen bude vybrána nabídka s nejbližším deklarovaným termínem dodání celé zakázky. Termín dodání bude hodnocen jako datum dřívější než 31.5.2019. Hodnoticí komise seřadí nabídky chronologicky podle data dodání celku, přičemž jako vítězná bude označena nabídka, jejíž dodání nastane nejdříve.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
A) Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti viz. Příloha č. 2 (závazný vzor). Čestné prohlášení musí být podepsáno statutárním orgánem nebo osobou zmocněnou k podpisu.
B) Prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné odborné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž výpis z OR nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.
C) Prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.tátní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat následující údaje a bude členěna podle následujících bodů:
1. Krycí list nabídky (vzor viz příloha č.1)
2. Doklady prokazující splnění kvalifikačních kritérií viz výše (vzor viz příloha č.2)
3. Technická specifikace (vzor viz příloha č. 3)
4. Vyplněný návrh kupní smlouvy včetně nabídkové ceny a platebních podmínek - podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
Další podmínky:
a)Vybraný dodavatel je povinen po dobu 10 let od ukončení financování projektu uchovávat doklady související s plněním veřejné zakázky pro účely případné kontroly prováděné oprávněnými orgány v souladu s aktuálně platnými Pravidly pro žadatele a příjemce https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz.
b)Vybraný dodavatel je povinen dodržovat pravidla týkající se informování, komunikace a vizuální identity OPZ v souladu s aktuálně platným dokumentem Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, kapitola 19 dokumentu Pravidla pro informování a komunikaci a vizuální identita OPZ. https://www.esfcr.cz/sablony-a-vzory-pro-vizualni-identitu-opz
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky, vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky této výzvy, doplnit nebo změnit předmět zakázky a zadávací podmínky shodně pro všechny uchazeče, odmítnout všechny předložené nabídky a zrušit výběrové řízení, nejpozději však do uzavření smlouvy, pokud toto právo uplatní, nevzniká uchazečům žádný nárok vůči zadavateli.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách, v krycím listu nabídky a v návrhu kupní smlouvy. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná pro celou zakázku po celou dobu plnění zakázky i pro jednotlivé dílčí části. Ceny musí být uvedeny bez DPH a včetně DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce, dostatečně zajištěné proti neoprávněné manipulaci a označené názvem zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT – veřejná zakázka: Pořízení funkčního celku – svařovací technika“, dále kontaktní adresou uchazeče, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v listinné formě, podepsána statutárním orgánem dodavatele či pověřeným zástupcem dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále bude přiložena jedna kopie nabídky v elektronické verzi na CD, nebo na jiném vhodném nosiči ve formátu .pdf a smlouva ve formátech .pdf a přepisovatelném formátu .doc.
- Zadavatel doporučuje, aby všechny listy nabídky byly očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále doporučuje, aby všechny listy nabídky byly k sobě svázány tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list nabídky volně vyjmout.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit deklarované informace v nabídce, případně požádat o objasnění či doplnění nabídky. Všechny požadavky i odpovědi musejí být písemné.
- Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat subdodavatelům, a aby uvedl identifikační údaje každého subdodavatele.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek - svařovací technika.pdf (21. 2. 2019 10:09)
- 01_priloha 1 - Kryci_list_nabidky VR1.docx (21. 2. 2019 10:09)
- 02_priloha_2_Cestne prohlaseni VR1.docx (21. 2. 2019 10:09)
- 03_priloha 3 - Technicka specifikace VR2 (1).xlsx (21. 2. 2019 10:09)
- 04 Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (14. 3. 2019 14:44)
- 05 Oznámení o výsledku hodnocení, výběru.pdf (14. 3. 2019 14:44)
- Oznámení o zrušení VŘ.pdf (16. 4. 2019 15:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zjištění nesrovnalostí ve výzvě/zadávací dokumentaci a následném posuzování nabídek.
Datum ukončení: 16. 4. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.