Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Poskytování IT služeb v oblasti návrhu a vývoje webových aplikací

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14090

Název zakázky: Poskytování IT služeb v oblasti návrhu a vývoje webových aplikací

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 8. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky

Sídlo zadavatele: Palackého náměstí 4,P.O.BOX 60, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: prof. RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.
  • Telefon: +420224972712
  • E-mail: uzis@uzis.cz

IČ zadavatele: 00023833

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petr Hlaváček
  • Telefon: +420224972720
  • E-mail: pravnivz@uzis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 8. 2022 14:00

Místo pro podání nabídek:
Elektronicky podaná nabídka prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

CPV kód - 72000000-5 služby informačních technologií

 

Předmět veřejné zakázky:

Předmětem zakázky je poskytování IT služeb v oblasti návrhu a vývoje webových aplikací. Jedná se o parciální úpravy existujících komponent Národního zdravotnického informačního portálu (dále jen „NZIP“) a na něj navázaných aplikací.

Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky:

 

a)Realizace drobných změnových a rozvojových požadavků v rámci existujících modulů NZIP.  

zahrnuje návrh, vývoj a implementaci doplňujících funkcí, které vyžadují úpravu na backend i frontend. Veškeré práce budou prováděny ve spolupráci s interním vývojovým týmem
a vždy bude vyžadována code review a konzultace zvolených řešení.

 

b)Návrh implementace nových funkcionalit dle požadavků objednatele v rámci existujících modulů NZIP

zahrnuje  návrh vývoj a implementaci doplňujících funkcí, které vyžadují úpravu na backend i frontend. Veškeré práce budou prováděny ve spolupráci s interním vývojovým týmem
a vždy bude vyžadována code review a konzultace zvolených řešení.

 

c)Odborné IT technické a metodické konzultace zaměřené na vývoj webových aplikací

jedná se o edukační workshopy zaměřené na aktuální trendy v oblasti webových aplikací, vedení technicky orientovaných týmů, přenositelnost zavádění a použití dobrých ověřených praktik

 

d)Služby systémové integrace a konfigurační služby

jedná se o konzultace v oblasti ICT infrastruktury a efektivní nastavení.

 

e)Ostatní vývojářské práce (frontend, backend)

jedná se o testování na různých úvodních, psaní dokumentace, nástroje pro sdílení repozitářů, zdrojových kódů, code review a další.

 

Vy smyslu § 6 odst. 4 ZZVZ se dané skutečnosti neuplatní.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1470000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: Ihned po uzavření rámcové dohody na plnění veřejné zakázky a jejím zveřejněním v informačním systému registru smluv. (odhad v září 2022) Doba trvání je stanovena do vyčerpání maximální částky plnění v Kč bez DPH, která vzejde z nabídky vítězného účastníka a bude vázána k maximálnímu rozsahu 147 člověkodní, nejpozději však do 31. 3. 2023 podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Místo dodání / převzetí plnění:
Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky Palackého nám. 4, Praha 2 - Nové Město, 128 01 Požadujeme dostupnost členů realizačního týmu minimálně z poloviny týdenní spolupráce prezenčně v Praze (alespoň 2 pracovní dny v týdnu po dobu alespoň 4 hodin). Nutnost osobní a pravidelné komunikace s realizačním týmem při řešení konkrétních požadavků (účast členů realizačního týmu v místě pracoviště zadavatele).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky malého rozsahu je ekonomická výhodnost nabídky.

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídky – nejnižší nabídkové ceny.

 

Hodnotící kritérium                                                               Váha

Nabídková cena služeb za 1 člověkoden v Kč bez DPH               100 %

Zadavatel bude hodnotit ekonomickou výhodnost nabídek podle nejnižší nabídkové ceny.

 

Způsob hodnocení:

Zadavatel stanovil následující způsob hodnocení nabídek:

Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 člověkoden dle kritéria „Nabídková cena služeb za 1 člověkoden v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:

                                                                (nabídka s nejnižší hodnotou/ hodnocená nabídka) * 100

                                                                 

Počet bodů dosažený každým uživatelem (zaokrouhlený na 2 desetinná místa) bude přepočten vahou příslušného hodnotícího kritéria.

Zadavatel stanoví pořadí nabídek od nabídky s nejnižší nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší nabídkovou cenou. Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu.

V případě, že účastník uvede do Přílohy č. 1 Krycího listu rozdílnou nabídkovou cenu, neždo Přílohy č. 2 Rámcové dohody, bude zadavatel postupovat dále tak, že do hodnocení nabídek zanese cenu uvedenou účastníkem v Příloze č. 1 Krycího listu.

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady účastníka na veškeré služby a dodávky nezbytné pro řádné a včasné splnění předmětu VZ, a to včetně všech nákladů souvisejících při zohlednění veškerých rizik a vlivů, o kterých lze v průběhu plnění předmětu VZ uvažovat – Nabídková cena musí být stanovena i s přihlédnutím k vývoji cen v daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám až do doby splnění předmětu VZ.

Pro hodnocení nabídkové ceny je rozhodující její výše bez DPH.

V případě podání nabídek více účastníků se shodnou nabídkovou cenou a při splnění všech zadávacích podmínek stanovených zadavatelem, bude výběr nejvhodnější nabídky účastníka proveden transparentním losem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Splnění základních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením čestného prohlášení, kterým účastník zadávacího řízení prohlašuje, že:

  • nemá v evidenci daní zachycen daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

 

Profesní kvalifikační předpoklady

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením:

  • kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní účastník zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky,
  • kopie dokladu o oprávnění k podnikání zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění vztahující se k předmětu veřejné zakázky, tedy Výroba, ochod a služeb neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona (obor činnosti: Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály)

Výše uvedené doklady lze nahradit kopií výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů.

 

Technické kvalifikační předpoklady

Splnění technických kvalifikačních předpokladů účastník prokáže doložením:

 

  1. seznamu alespoň 1 významné služby obdobného charakteru a poskytnuté účastníkem v posledních 3 letech ve formě čestného prohlášení v následující struktuře:
  • název, IČO a sídlo objednatele služby, kontaktní osoba objednatele s uvedením telefonu nebo e-mailu,
  • název a popis služby,
  • celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč bez DPH),
  • doba a místo poskytování služby.

 

Účastník splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud v posledních 3 letech realizoval alespoň 1 významnou službu obdobného charakteru dle předmětu plnění. Za obdobnou službu jsou považovány služby, jejichž předmětem bylo poskytování IT služeb v oblasti návrhu a vývoje webových aplikací.

Seznam významných služeb obdobného charakteru a rozsahu musí mít formu čestného prohlášení účastníka.

 

  2. seznamu osob, který se bude podílet na plnění zakázky – realizační tým

Účastník splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud má k dispozici realizační tým skládající se minimálně ze 2 osob v následujícím složení:

FRONTEND developer musí splňovat následující požadavky:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • plynně komunikovat slovem i písmem v českém nebo anglickém jazyce,
  • mít prokazatelnou praxi v poskytování obdobných služeb jako je předmět plnění této veřejné zakázky v délce nejméně 5 let, v posledních 10 letech
  • prokázat účast nejméně na 1 zakázce zaměřené na poskytování IT služeb v oblasti návrhu a vývoje webových aplikací
  • pokročila znalost HTML, SCSS
  • znalost twig, React js.
  • pokročilá znalost JS (pro vizualizace dat)
  • znalost verzovacího systému Git
  • znalost continous integration, continous delivery (jenkins)

 

PHP developer musí splňovat následující požadavky:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • plynně komunikovat slovem i písmem v českém nebo anglickém jazyce,
  • mít prokazatelnou praxi v poskytování obdobných služeb jako je předmět plnění této veřejné zakázky v délce nejméně 5 let, v posledních 10 letech
  • prokázat účast nejméně na 1 zakázce zaměřené na poskytování IT služeb v oblasti návrhu a vývoje webových aplikací
  • pokročila znalost PHP 7, Symfony 5, SOLR, AMP
  • znalost verzovacího systému Git
  • znalost continous integration, continous delivery (jenkins),composer, PHPstorm, Yarn, Webpack

 

K prokázání splnění výše uvedených kvalifikačních předpokladů účastník předloží profesní životopisy členů realizačního týmu podepsané příslušnými členy realizačního týmu, z nichž bude vyplývat splnění výše uvedených požadavků zadavatele.

 

Profesní životopis musí obsahovat minimálně následující:

  1. jméno a příjmení člena/členky týmu (pracovníka/pracovnice),
  2. role při plnění zakázky,
  3. přehled profesní praxe vztahující se k plnění této zakázky,
  4. nejdůležitější referenční zakázku jejíž realizace probíhala v posledních 3 letech a která spočívala v poskytování služeb obdobných předmětu plnění veřejné zakázky, na jejichž plnění se člen týmu podílel, včetně uvedení pozice, kterou člen týmu při plnění zastával.

 

Prohlášení o neexistenci střetu zájmů

Účastník předloží čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů dle ust. § 4b Zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o střetu zájmů“), ve kterém prohlašuje, že:

  • není obchodní společností, ve které veřejný funkcionář uvedený v ust. § 2 odst. 1 písm. c) zákona o střetu zájmů (tj. člen vlády nebo vedoucí jiného ústředního správního úřadu, v jehož čele není člen vlády) nebo jím ovládaná osoba vlastní podíl představující alespoň 25 % účasti společníka v obchodní společnosti;
  • poddodavatel, prostřednictvím kterého dodavatel prokazuje kvalifikaci (existuje-li takový), není obchodní společností, ve které veřejný funkcionář uvedený v ust. § 2 odst. 1 písm. c) zákona o střetu zájmů (tj. člen vlády nebo vedoucí jiného ústředního správního úřadu, v jehož čele není člen vlády) nebo jím ovládaná osoba vlastní podíl představující alespoň 25 % účasti společníka v obchodní společnosti.

Čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení či zastupující osobou, která vykonává dané úkony na základě uzavřené plné moci.

Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii. Originály nebo ověřené kopie požadovaných dokladů předloží vítězný účastník na základě oprávnění zadavatele nejpozději před podpisem Rámcové dohody.

Doklady prokazující základní způsobilost či profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

 

Elektronické originály některých dokladů o kvalifikaci mohou být získány přímo z informačních systémů veřejné správy (např. výpis z obchodního rejstříku na webu www.justice.cz, výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů na webu Výpis z SKD - ISVZ (nipez.cz)). V zadávacích řízeních mohou být používány elektronické dokumenty v podobě výpisů z těchto informačních systémů. Elektronické obrazy nebo kopie takových dokumentů bez elektronických podpisů nebo pečetí (např. skeny listinných výpisů nebo printscreen obrazovky) jsou z hlediska ZZVZ považovány za prosté kopie.

Pokud účastník předložení dokladu nahradí odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy (tzn. v nabídce je obsažen odkaz, nikoliv elektronický dokument), nedochází vůbec k předložení dokladů, ustanovení ZZVZ o předkládání kopií nebo originálů dokladů se neuplatní a ve vztahu k takovým dokumentům se tedy ani výzva podle § 122 odst. 3 nezasílá.

Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci zadávacího řízení požaduje. Zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm účastníkům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů a/nebo podkladů v úředně ověřeném překladu.

 

Lhůta pro prokázání kvalifikace

Účastník prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek, doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být součástí nabídky. Zadavatel je oprávněn žádat objasnění kvalifikace či předložení dalších informací a dokladů k prokázání splnění kvalifikace.

 

Neprokázání kvalifikace

Je-li nabídka neúplná nebo nejasná, může zadavatel za předpokladu dodržení zásad rovného přístupu, transparentnosti a nediskriminace požádat účastníka o její doplnění nebo objasnění v dodatečné minimálně 48ti hodinové lhůtě. V rámci objasnění však nelze doplňovat či měnit nabízené plnění, nabídkovou cenu nebo jiné skutečnosti rozhodné pro hodnocení.

Pokud účastník ve své nabídce ani následně neprokáže splnění kvalifikace stanoveným způsobem
a nebude-li jeho nabídka řádně písemně objasněna či doplněna, bude účastník ze zadávacího řízení vyloučen. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  1. Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
  2. Součástí nabídky bude účastníkem podepsaný Krycí list (podle vzoru uvedeného v příloze č. 1 této Výzvy) a návrh rámcové dohody (podle vzoru uvedeného v příloze č. 2 této Výzvy). Návrh rámcové dohody i krycí list podepíše osoba oprávněná jednat za účastníka.
  3. Nabídková cena bude sestavena podle pokynů zadavatele (viz způsob zpracování nabídkové ceny).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy – Krycí list nabídky (vzor)

Nabídková cena musí být v nabídce účastníka uvedena jako celková cena předmětu plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.

Nabídková cena musí být uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.Elektronicky podaná nabídka: Účastník podává nabídku v elektronické podobě výhradně prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil. Nabídka musí být podepsána oprávněnou osobou či osobou zmocněnou v souladu se způsobem zastupování oprávněné osoby. Listinnou podobu podání nabídek zadavatel neumožňuje.Pro účastníky, kteří nemají zřízen přístup do elektronického nástroje, je nutné si před podáním nabídky podat žádost o registraci a jeho zřízení. Bližší informace účastník nalezne v pravidlech elektronického nástroje pod následujícím odkazem:https://www.tendermarket.cz/downloads/provozni_rad_TM_novy.pdf?cid=58238 v dokumentu „Provozní řád elektronického tržiště TENDERMARKET (verze 6) platný od 1. 7. 2017“, který si je možno stáhnout ve formátu pdf.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Závazné obchodní a platební podmínky jsou vymezeny v návrhu rámcové dohody, který tvoří Přílohu č. 2 této Výzvy – Návrh rámcové dohody (závazný vzor).Účastník je povinen předložit v nabídce jediný návrh rámcové dohody, a to na celý předmět plnění zakázky. K tomuto účelu využije vzorový návrh rámcové dohody, který je Přílohou č. 2 této Výzvy. Účastník není oprávněn činit změny či doplnění vzorového návrhu rámcové dohody, vyjma údajů, u nichž vyplývá z jejich obsahu povinnost doplnění (místa označená [doplní účastník]). V případě nabídky podávané společně několika účastníky je účastník oprávněn upravit návrh rámcové dohody nad rámec předchozí věty pouze s ohledem na tuto skutečnost.Návrh rámcové dohody musí být ze strany účastníka podepsán osobou oprávněnou zastupovat (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování účastníka). V případě zmocnění je nutné, aby součástí nabídky účastníka byla platná plná moc.Účastník musí nabídku zpracovat na kompletní zajištění předmětu plnění veřejné zakázky.Varianty nabídky se nepřipouští. Každý účastník je oprávněn podat pouze 1 nabídku.Poddodavatelé:•Účastník je ve své nabídce povinen specifikovat případné poddodavatele.•Pokud se účastník rozhodne využít poddodavatele / poddodavatelů, musí specifikovat tu část plnění veřejné zakázky, kterou má v úmyslu tímto způsobem zajistit, a to včetně podílu, resp. finančního rozsahu plnění.•Analogicky k postupu dle zákona není účastník oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence. •Účastník, který nepodal nabídku v tomto zadávacím řízení, může být poddodavatelem více účastníků v tomto zadávacím řízení. Změna v osobě poddodavatele je podmíněna souhlasem zadavatele.•Prohlášení k poddodavatelskému systému tvoří Přílohu č. 2 Rámcové dohody – Seznam poddodavatelů.Sdružení účastníků:•Nabídka může být podána sdružením účastníků. •V takovém případě musí být v nabídce doložena smlouva o sdružení, ve které musí být obsažen závazek, že všichni tito účastníci budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s předmětnou veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky, i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky, a dále musí být v nabídce uvedeno, který z účastníků bude vystupovat jménem sdružení (účastníka).Zadávací lhůtaZadavatel nestanovuje délku zadávací lhůty.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn požadovat od zadavatele vysvětlení k zadávacím podmínkám.Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena elektronicky přes výše uvedený profil zadavatele, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace doručené ve stanovené lhůtě zadavatel poskytne účastníku vysvětlení k zadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění žádosti zadavatel uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. Pokud bude zadavatel poskytovat některému z účastníků i upřesňující či doplňující informace k veřejné zakázce, poskytne tytéž informace rovněž všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní je na webových stránkách https://www.esfcr.cz a na profilu zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek i z vlastního podnětu. Změnu zadávacích podmínek zadavatel oznámí všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. V případě takové změny podmínek zadávacího řízení, která může rozšířit okruh možných účastníků, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku původní lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídky musí být doručeny zadavateli v požadované lhůtě. Později doručené nabídky nebudou zařazeny do hodnocení ani posouzení nabídek.
  • Nabídky ani jednotlivé součásti nabídek účastníků či vyloučených účastníků nebudou vráceny.
  • Účastníci nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení.
  • Účastníci nesou veškeré náklady spojené s vypracováním a podáním nabídky. Zadavatel v žádném případě neponese za takové náklady zodpovědnost, bez ohledu na průběh a výsledek zadávacího řízení.
  • Účastníku podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy na předmět nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, popř. vyjasnit informace deklarované účastníky v nabídkách.
  • Zadavatel upozorňuje dodavatele, že na tuto veřejnou zakázku se plně uplatní nařízení Rady EU č. 2022/576 ze dne 8. dubna 2022. V souladu s tímto nařízením zadavatel požaduje po účastnících a poddodavatelích, jejichž podíl na plnění veřejné zakázky je vyšší než 10% hodnoty zakázky, předložení čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat za účastníka (poddodavatele) a uvedeného v příloze č. 3.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost č. 15 ze dne 29. 4. 2022, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1176000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BOOTIQ s.r.o.Hybernská 1007/20110 00 Praha 1

    Datum podpisu smlouvy: 21. 9. 2022

Datum ukončení: 21. 9. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 8. 2022
 
Aktualizováno: 5. 5. 2023