Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

POVEZ II – Vzdělávání zaměstnanců KARAT Software a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13451

Název zakázky: POVEZ II – Vzdělávání zaměstnanců KARAT Software a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 6. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Karat Software a.s.

Sídlo zadavatele: Dvořákova 77, 750 02 Přerov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Wertheimer, CSc. MBA
  • Telefon: +420602732031
  • E-mail: tomas.wertheimer@karatsoftware.cz

IČ zadavatele: 25352687

DIČ zadavatele: CZ25352687

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: michal.chytra@karatsoftware.cz
  • Telefon: +420734482581
  • E-mail: michal.chytra@karatsoftware.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 6. 2020 12:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je dodávka 33 kurzů a školení v rozsahu specifikovaném v příloze č. 2 výzvy. Výčet kurzů, uvedený v příloze č. 2, je předmětem schválených žádostí o dotaci uvedeny níže.

POVEZ/3/2020/004384 Odborné vzdělávání pro správce IT - Junior

POVEZ/3/2020/004385 Odborné vzdělávání pro hlavního vývojáře

POVEZ/3/2020/004383 Odborné vzdělávání pro vývojáře specialisty

POVEZ/3/2019/004342 Odborné vzdělávání pro vývojáře uživatelského rozhraní

POVEZ/3/2019/004341 Odborné vzdělávání pro vývojáře mobilních aplikací

POVEZ/3/2019/004339 Odborné vzdělávání pro systémového inženýra

POVEZ/3/2019/004337 Odborné vzdělávání pro správce IT

POVEZ/3/2019/004258 Odborné vzdělávání projektových manažerů

POVEZ/3/2019/004257 Odborné vzdělávání HR manažera

POVEZ/3/2019/004255 Odborné vzdělávání provozního ředitele

POVEZ/3/2019/004254 Odborné vzdělávání pro implementační programátory

POVEZ/3/2019/004253 Odborné vzdělávání pro účetní

POVEZ/3/2019/004252 Odborné vzdělávání pro asistentky administrativní podpory

POVEZ/3/2019/002517 Odborné vzdělávání pro konzultanta ERP systému v oblasti personalistiky a mezd

POVEZ/3/2019/002512 Odborné vzdělávání pro konzultanty ERP systému

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1102166,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.12.2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele nebo prostory zajištěné dodavatelem (možnosti, které zadavatel připouští, jsou uvedené v příloze číslo 2 výzvy)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • i.Kritérium hodnocení – celková nabídková cena bez DPH

    ii.Kritérium celková nabídková cena bude hodnoceno takto:

    Zadavatel seřadí hodnocené nabídky od nejnižší celkovou cenu po nejvyšší. Tímto určí pořadí jednotlivých nabídek. Nejvýhodnější nabídka bude tou nabídkou, která bude mít nejnižší cenu.

    Nabídková cena má váhu 100%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní kvalifikační předpoklady

    Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Účastník může použít přílohu č. 3 této výzvy

     

    Profesní způsobilost

    Doklady prokazující profesní způsobilost dodavatele

    i.výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

    ii.doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují

     

    Technická způsobilost

    Účastník je povinen realizovat zakázku, případně její část prostřednictvím lektora, který má ukončené středoškolské vzdělání, jehož praxe v lektorské činnosti v dané oblasti nejméně 3 roky praxe. Účastník prokáže splnění technické kvalifikace předložením:

    i.životopisu lektora

    ii.doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora

     

    Účastník je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Účastník předkládá doklady v prosté kopii. Vítězný účastník předloží originály těchto dokladů nejpozději před uzavřením Smlouvy. Doklady, prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 kalendářních dnů k datu podání nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat pro zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. V případně nesplnění požadavků stanovených Výzvou a jejími přílohami bude nabídka posouzena jako nevyhovující a bude vyřazena z účasti na výběrovém řízení.

 

Nabídka musí být vypracována v českém jazyce.
Zadavatel doporučuje zpracovat nabídku v následující struktuře:

Krycí list nabídky – viz příloha č. 1 Výzvy
Obsah nabídky – viz příloha č. 2 Výzvy
Doklady o splnění kvalifikace
Návrh smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatel – viz příloha č. 4 Výzvy
Případné další nepovinné přílohy

Všechny části nabídky musí splňovat pravidla publicity dle Operačního programu zaměstnanost. Povinná loga jsou dostupná na tomto odkaze:

https://www.esfcr.cz/sablony-a-vzory-pro-vizualni-identitu-opz

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví nabídkovou cenu vyplněním přílohy č. 2 Výzvy – žlutě vyznačený sloupec H – jednotková cena kurzu. Každý řádek představuje dílčí školení – kurz. Součet cen všech kurzů (sloupec J) stanoví celkovou nabídkovou cenu bez DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka účastníka řízení musí být podána písemně, v listinné podobě, v řádně uzavřené obálce označené:Veřejná zakázka„POVEZ II – Vzdělávání zaměstnanců Karat Software a.s.“NEOTEVÍRATNabídku je možno: a)podat osobně na recepci firmy, Dvořákova 77, 750 02 Přerov, a to v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hodin, nebo b)doručit na adresu: KARAT Software a. s.Dvořákova 77, 750 02 Přerov

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

a)Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek

b)Nabídky neúplné nebo přijaté po termínu budou z výběrového řízení vyloučeny

c)Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník

d)Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele bezprostředně po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné. Za správný průběh bude odpovídat komise pro otevírání obálek.

e)Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit před jeho ukončením i bez udání důvodů. Zadavatel o této skutečnosti bude písemně informovat všechny uchazeče.

Zadavatel si vyhrazuje právo uzavřít smlouvu jen na částečné plnění díla.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v aktuálním znění, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 6. 2020
 
Aktualizováno: 5. 6. 2020