Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti ILTEGRO spol. s r.o. II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14076

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti ILTEGRO spol. s r.o. II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 6. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: ILTEGRO spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Ečerova 972/16, Bystrc, 63500 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dana Gronová
  • Telefon: +420724241727
  • E-mail: gronova@iltegro.cz

IČ zadavatele: 29186285

DIČ zadavatele: CZ29186285

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Libor Hron
  • Telefon: +420602566377
  • E-mail: hron@iltegro.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 7. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
ILTEGRO spol. s.r.o., Vinohradská 1143/90, Černovice, 618 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1)     Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na služby ve smyslu školení, kurzů a vzdělávání osob určených zadavatelem. Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 zákona rozdělena na 2 samostatné dílčí části, účastníci se mohou přihlásit na každou dílčí část samostatně, více částí nebo všechny části veřejné zakázky současně, za předpokladu splnění kvalifikace stanovené ke konkrétní části veřejné zakázky. Každá nabídka však musí splňovat požadavky stanovené k dané části a musí být podána ve zvláštní obálce dle příslušného bodu zadávací dokumentace. Předpokládaný rozsah veřejné zakázky je stanoven v cenovém rozpadu.

 

2)    Předmět plnění zakázky

Zajištění vzdělávání bude realizováno formou poskytnutí uzavřených kurzů (dále jen „kurzy“) vybraným dodavatelem zaměstnancům zadavatele. Zajištěné vzdělávání musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání, a to: https://www.esfcr.cz/pravidla-prozadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815

Struktura školicích aktivit je vymezena sladěním potřeb zaměstnanců s potřebami společnosti – pro všechny zaměstnance jsou připraveny vzdělávací kurzy rozšiřující jejich odbornou způsobilost.

 

Dílčí část 1 - Zvýšení odborných znalostí v obchodně - projektové části IS Helios

Dílčí část 2 - Sklady a logistika v IS Helios

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 316800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.3.2023

Místo dodání / převzetí plnění:
ILTEGRO spol. s.r.o., Vinohradská 1143/90, Černovice, 618 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek proběhne podle jejich ekonomické výhodnosti. Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH určuje nejvhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou řazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč bez DPH vzestupně.

Nabídková cena bez DPH

            - váha kritéria 100%

Uchazeč je povinen nabídnout celkovou cenu za vzdělávací aktivitu v českých korunách bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského / obchodního rejstříku, vše v prosté kopii)
  • Doklady o kvalifikaci kurzů  (akreditace, certifikace, vše v prosté kopii)
  • Doklady o kvalifikaci lektorů – certifikovaný školitel Helios (vše v prosté kopii)

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

  • Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby)

  • Čestné prohlášení o tom, že v uplynulých 3 letech realizoval minimálně 3 zakázky obdobného rozsahu. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

●      Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

●      Nabídka musí obsahovat:

                      I.        Identifikační údaj: název účastníka, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení, jména členů statutárního orgánu společnosti, kontakty telefonické a e-mailové

                      II.        Údaje pro hodnocení – Krycí list nabídky (příloha č. 1)

                      III.        Doklady prokazující splnění kvalifikace

Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč v nabídce uvede nabídkovou cenu v členění:

●      cena v Kč bez DPH

●      výše DPH

cena v Kč včetně DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
●Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. ●Nabídka může být doručena na uvedenou adresu osobně, a to vždy v pracovní dny od 9:00 do 15:00, nebo může být využito poskytovatele poštovních či kurýrních služeb.●Pokud nebyla nabídka zadavateli doručena ve lhůtě (rozhodující je čas doručení zadavateli, tj. čas podpisu převzetí nabídky zadavatelem, nikoliv čas odeslání či předání nabídky přepravci) nebo způsobem stanoveným ve výzvě, nepovažuje se za podanou a v rámci veřejné zakázky se k ní nepřihlíží.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného rozsahu uvedeného ve výzvě. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 314000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ASG solutions SE, Padlých hrdinů 135/27, 736 01 Havířov-Životice IČ: 03909999

    Datum podpisu smlouvy: 14. 7. 2022

Datum ukončení: 14. 7. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 6. 2022
 
Aktualizováno: 26. 7. 2022