Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Profesní vzdělávání zaměstnanců Vetmedical s. r. o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13117

Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců Vetmedical s. r. o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 11. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Vetmedical s. r. o.

Sídlo zadavatele: Selské nám. 485/65, 779 00 Olomouc-Chválkovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MVDr. Jozef Trajlinek
  • Telefon: +420724583123
  • E-mail: trajlinek@volny.cz

IČ zadavatele: 26832224

DIČ zadavatele: CZ26832224

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jiří Borik
  • Telefon: +420724774153
  • E-mail: jiri.borik9@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 2. 12. 2019 12:00

Místo pro podání nabídek:
Selské nám. 485/65, 779 00 Olomouc-Chválkovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je na vysoké odborné úrovni kompletní zajištění vzdělávacích aktivit, tedy řešení plánu kurzů, zajištění lektorů, zajištění výukových materiálů, případně didaktických pomůcek, pro zaměstnance společnosti Vetmedical s. r. o.

Obsahem vzdělávacích aktivit jsou aktuální nemoci psů, koček a drobných savců, jejich terapie a prevence. Vzdělávací aktivity jsou rozděleny na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na zdravotní stav mláďat a samic po porodu. Praktická část je zaměřena na chov, diagnostiku, bezpečnost práce a chirurgii.

Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě: 3

Délka 1 výukové hodiny: 45 min.

Celkový počet výukových hodin: 123

           z toho:

                       počet hodin teorie: 40

                       počet hodin praxe: 80

                       počet hodin zkoušky: 3

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 430000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
9. 12. 2019 – 31. 3. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Teoretická část a zkouška: Sušilova 185/6, 784 01 Litovel Praktická část: dle dohody s dodavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria

Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:

1) Nabídková cena 60 %

2) Kvalita nabízených služeb 40 %

 

Ad 1) – Nabídková cena v Kč bez DPH. Hodnotící komise bude posuzovat celkovou nabídkovou cenu za požadovaná školení bez DPH. Tato cena bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s dodávkou předmětu zakázky a bude formulována jako cena konečná a nejvýše přípustná. Kritérium bude hodnoceno dle následujícího vzorce:

 

              nejvýhodnější nabídka (tzn. nejnižší cena)

100 x ---------------------------------------------------------------- x váha vyjádřená v procentech

                          cena hodnocené nabídky

 

Ad 2) – V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny nabídky z pohledu kvality realizace kurzů. A to:

a) obsah, struktura a náplň nabízených kurzů, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,

b) metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe,

c) ukázky studijních materiálů.

Jako nejvýhodnější bude ohodnocena nabídka účastníka, jež bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto hodnotícího kritéria.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího kritéria jsou: obsah nabízených jednotlivých školení, struktura těchto školení ve shodě s předmětem veřejné zakázky vymezeným v této výzvě, přičemž zadavatel bude hodnotit zejména kvalitu struktury, návrhy obsahu jednotlivých školení a míru relevance k názvu a k pracovnímu zařazení cílové skupiny, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0–40 pomocných bodů.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího kritéria jsou: popsání použitých výukových metod, postupů a procesů, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0–40 pomocných bodů.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího kritéria jsou: ukázky studijních materiálů, jejich praktická použitelnost, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka
0–20 pomocných bodů.

Nabídka, která získá v rámci tohoto hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto hodnotícím kritériem (nejvýhodnější nabídka), je přiřazena hodnota 100. Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvýhodnější nabídkou. Body za toto kritérium budou určeny výpočtem:

 

Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech

Pravidla a způsob hodnocení: Nejvýhodnější nabídka zakázky bude ta, jejíž součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

 

Sestavení celkového pořadí zakázky: Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnocení komise stanoví výsledné pořadí pro každou dílčí část zakázky. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním hodnotícím kritériu – Nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Doklady prokazující profesní způsobilost:

            Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

            Čestné prohlášení o tom, že lektor/lektoři (bude uvedeno jméno, příjmení a dosažené tituly) zapojený/zapojení do vzdělávání má/mají minimální vzdělání
            v magisterském studijním programu v oboru veterinární  lékařství či oborech příbuzných a v daném oboru má/mají nejméně 5 let praxi.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce, řádně čitelná, bez škrtů a přepisů. Účastník je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku k veřejné zakázce. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena z výběrového řízení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena uvedená v nabídce bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Cena bude uvedena bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.

Zadavatel nebude poskytovat zálohy.

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

Nabídka bude předložena v následující struktuře:

           Identifikační údaje dodavatele – název, sídlo, IČ, DIČ (je-li přiděleno), jméno a kontaktní
           údaje (mobil, e-mail) osoby oprávněné jednat za dodavatele, jméno a kontaktní údaje
           (mobil, e-mail)   osoby dodavatele ve věci nabídky

           Nabídková cena

           Popis nabízených služeb:
                       a) obsah, struktura a náplň nabízených kurzů, způsob hodnocení výsledků školení,
                       návrh zpětné vazby,

                       b) metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu
                       získaných dovedností do praxe,

                       c) ukázky studijních materiálů.

           Návrh harmonogramu plnění veřejné zakázky

           Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či
           penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na
           státní politiku zaměstnanosti

           Doklady prokazující profesní způsobilost

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 392500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SEVARON s. r. o. Palackého třída 555/163a612 00 Brno-MedlánkyIČ: 25571214

    Datum podpisu smlouvy: 9. 12. 2019

Datum ukončení: 9. 12. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 11. 2019
 
Aktualizováno: 17. 12. 2019