- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Programování a obsluha robota KUKA KRC4P1
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10755
Název zakázky: Programování a obsluha robota KUKA KRC4P1
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 6. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Automotive Lighting s.r.o.
Sídlo zadavatele: Pávov 113, 58601
- Jméno: Marcela Brožová, 567 562 749, Marcela.Brozova@al-lighting.com
IČ zadavatele: 25133152
DIČ zadavatele: CZ25133152
- Jméno: Pavlína Andělová
- Telefon: 567 562 608
- E-mail: Pavlina.Andelova@al-lighting.com
Lhůta pro podání nabídek: 12. 7. 2016 09:00
Místo pro podání nabídek: Automotive Lighting s.r.o. , Pávov 113, 58601 Jihlava
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 891000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - odpovědi na dotazy.docx (15. 6. 2016 11:21)
- Příloha č. 2 - krycí list nabídky.docx (15. 6. 2016 11:21)
- Příloha č. 3 - výzva k podání nabídek (sken).pdf (15. 6. 2016 11:21)
- Oznámení o výsledku výběru (12. 7. 2016 15:41)
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem zakázky je kurz programování robota KUKA. Vzdělávací aktivita bude realizována pro 20 zaměstnanců společnosti, pro každého v rozsahu 40 hodin. Zaměstnanci kurz absolvují rozděleni do tří skupin, tzn.kurz bude realizován třikrát. Obsahem kurzu bude především získání znalostí o programovém prostředí, hardwaru a bezpečnosti při práci s robotem. Osvojení dovedností při ruční manipulaci s robotem, základními úkony údržby (seřizování robota), úpravě stávajících programů a vytváření nových pohybových programů včetně logických instrukcí. Úvod do jazyka KRL pro lepší orientaci v kódu. Kurz KRC4P1 - Programování robota 1 Cílová skupina Integrátor, programátor, servisní technik, technolog, obsluha. Poměr teoretické/ praktické části kurzu: 50/50%. Cíl školení: Přehled o programovém prostředí, hardwaru a bezpečnosti při práci s robotem. Osvojení dovedností při ruční manipulaci s robotem, základními úkony údržby (seřizování robota), úpravě stávajících programů a vytváření nových pohybových programů včetně logických instrukcí. Úvod do jazyka KRL pro lepší orientaci v kódu . Požadovaný Program školení Základy bezpečnosti práce s robotem a informace o bezpečnostním konceptu robota Ruční pohyb robota, seznámení s konceptem souřadných systémů robota Uvedení do provozu, seřízení robota, režim IBN. Seznámení s metodami měření nástroje, báze a zadávání zátěžových dat Práce s programovým navigátorem Správa programů - zálohování a obnova programů Spouštění stávajících programů a vytváření nových pohybových programů Programování pohybů - vkládání, mazání a korekce bodů Uživatelsky definovatelná detekce kolize Programování logických instrukcí, nastavení a ovládání chapadla Stacionární nástroj Seznámení s expertní úrovní Správa dat v KRL, jednoduché datové typy, deklarace a využívaní proměnných. Provoz s externí automatikou Ukončení školení Po úspěšném splnění závěrečného testu obdrží účastníci potvrzení o absolvování kurzu Programování robota 1 pro řízení KRC4. |
|
Cena zakázky Předpokládaná hodnota zakázky je 891 000Kč bez DPH Uvedená cena je maximální možná a nabídková cena musí být v nabídce uvedena jako konečná, nejvýše přípustná za celý předmět zakázky. Nabídková cena bude uvedena v českých korunách v členění cena bez DPH, DPH a celková cena včetně DPH: |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Vzdělávací aktivita musí být uskutečněna v období 1.9.-30.11.2016 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Vzdělávací aktivita bude probíhat v prostorách KUKA College, kde budou k dispozici buňky s roboty pro praktickou část kurzu. |
Hodnotící kritéria |
|
Nabídková cena zakázky bude hodnocena jako kriterium, u něhož je nejvýhodnější minimální hodnota. Při hodnocení nabídkové ceny zakázky je rozhodná její výše bez daně z přidané hodnoty. Vzorec výpočtu za kritérium cena: nejnižší dosažená nabídková cena bez DPH Počet bodů = ------------------------------------------------------------- x 100 x váha hodnocená nabídková cena bez DPH |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč spolu s nabídkou doloží: 1)výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán 2) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky 3) čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění, na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
5) osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci- oprávnění provádět školení na robotech KUKA od KUKA College Prague (s certifikací od výrobce KUKA roboter GmbH) 6) Uchazeč prokáže, že v posledních třech letech zrealizoval alespoň dvě obdobné zakázky z hlediska předmětu plnění a v obdobné výši Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku (nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.
Kontaktní osoba za zadavatele Pavlína Andělová, 567 562 608, Pavlina.Andelova@al-lighting.com |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Zadavatel nepřipouští variantní řešení předmětu zakázky. Zadavatel prohlašuje, že toto zadávací řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem. Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky.
Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení.
Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky).
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách a případně požádat o jejich upřesnění.
Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce (jazyk originálu dokumentu). Vzdělávací aktivitu nelze realizovat prostřednictvím subdodavatele, s výjimkou závěrečné zkoušky.
Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách.
Nabídka bude zpracována v listinné podobě, v řádně uzavřené obálce, nadepsanou názvem zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče a to v jednom originálu. Vazba jednotlivých listů nabídky, vč. dokladů a dokumentů musí být provedena tak, aby jednotlivé listy nebylo možné z nabídky vyjímat. Listy nabídky budou číslovány vzestupně. K originálu bude též přiloženo CD, na němž bude nabídka v elektronické podobě naskenovaná včetně podpisů. Nabídka musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče.
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
|
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Kontaktní osoba za zadavatele: Pavlína Andělová, 567 562 608, Pavlina.Andelova@al-lighting.com
|
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Vítěz výběrového řízení bere na vědomí, že zadavatel plánuje projekt spolufinancovat z veřejných prostředků formou dotace. Vítěz výběrového řízení se stane osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2, písm. e, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, zejména při poskytování informací a dokladů týkající se realizace díla relevantním kontrolním orgánům. Vítěznému dodavateli bude vystavena písemná objednávka. Provedené platby budou provedeny na základě doručených faktur, které budou splňovat podmínky daňového dokladu. Daňový doklad bude vystaven uchazečem do 15 dnů ode dne dodání předmětu zakázky se splatností 30 dnů. Na daňovém dokladu bude cena bez DPH, samotně sazba DPH a cena celkem s DPH.
Přílohy č. 1 Krycí list nabídky č. 2 Výzva k podání nabídek sken č. 3 Odpovědi na dotazy
|
|
Zadávací řízení se řídí Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.