- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Programování robota KUKA 1 (KRC4)
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12394
Název zakázky: Programování robota KUKA 1 (KRC4)
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 7. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Automotive Lighting s.r.o.
Sídlo zadavatele: Pávov 113, 58601 Jihlava
- Jméno: Ing. Alena Fořtová
- Telefon: +420725384675
- E-mail: Alena.Fortova@al-lighting.com
IČ zadavatele: 25133152
DIČ zadavatele: CZ25133152
- Jméno: Ing. Jana Hartmanová
- Telefon: +420567562787
- E-mail: Jana.Hartmanova@al-lighting.com
Lhůta pro podání nabídek: 8. 8. 2018 09:00
Místo pro podání nabídek: Automotive Lighting s.r.o.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je kurz programování robota KUKA.
Vzdělávací aktivita bude realizována pro 14 zaměstnanců společnosti Automotive Lighting, pro každého v rozsahu 40 hodin.
Kurz KRC4 - Programování robota 1
Cíl: Získání základních dovedností pro programování robotického systému KUKA. Obsah: mj.
bezpečnost robotu, základy obsluhy robotického systému KUKA, ruční provoz robota, seřízení
robota, proměření nástroje, vytváření robotických programu, programování pohybu v učícím
režimu, čtení strukturovaných programu a vývojových diagramu a
vytváření jednoduchých vývojových diagramu, programování a používání logických funkcí v
programech pohybu, deklarace a používání proměnných.
Probírají se rovněž znalosti a dovednosti mj. z oboru: bezpečnost robotu, ruční provoz robota,
seřízení robota, proměření nástroje, vytváření robotických programu, programování pohybu,
čtení strukturovaných programu a vývojových diagramu a vytváření jednoduchých vývojových
diagramu, programování a používání logických funkcí v programech pohybu, programování se
smyčkami a větvením, práce s jednoduchými datovými typy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 672000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Vzdělávací aktivita musí být uskutečněna v období 3.9.-20.12.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivita bude probíhat v prostorách KUKA College, kde budou k dispozici buňky s roboty pro praktickou část kurzu.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena zakázky bude hodnocena jako kriterium, u něhož je nejvýhodnější minimální hodnota.
Při hodnocení nabídkové ceny zakázky je rozhodná její výše bez daně z přidané hodnoty.
Vzorec výpočtu za kritérium cena:
nejnižší dosažená nabídková cena bez DPH
Počet bodů =-------------------------------------------------------------x 100 x váha
hodnocená nabídková cena bez DPHPožadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč spolu s nabídkou doloží:
výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění, na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci-oprávnění provádět školení na robotech KUKA od KUKA College Prague (s certifikací od výrobce KUKA roboter GmbH)
Uchazeč prokáže, že v posledních třech letech zrealizoval alespoň dvě obdobné zakázky z hlediska předmětu plnění a v obdobné výši
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení předmětu zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených
Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky.
Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení.
Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky).
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách a případně požádat o jejich upřesnění.
Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce (jazyk originálu dokumentu).
Vzdělávací aktivitu nelze realizovat prostřednictvím subdodavatele, s výjimkou závěrečné zkoušky.
Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách.
Nabídka bude zpracována v listinné podobě, v řádně uzavřené obálce, nadepsanou názvem zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče a tov jednom originálu. Vazba jednotlivých listů nabídky, vč. dokladů a dokumentů musí být provedena tak, aby jednotlivé listy nebylo možné z nabídky vyjímat. Listy nabídky budou číslovány vzestupně.K originálu bude též přiloženo CD, na němž bude nabídka v elektronické podobě naskenovaná včetně podpisů.
Nabídka musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče.
Jsou-li v zadávací dokumentaci nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně vzájemně zaměnitelné řešení.
.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Celková nabídková cena bude uvedena v českých korunách v členění cena bez DPH, DPH a celková cena včetně DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Vítěz výběrového řízení bere na vědomí, že zadavatel plánuje projekt spolufinancovat z veřejných prostředků formou dotace. Vítěz výběrového řízení se stane osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2, písm. e, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, zejména při poskytování informací a dokladů týkající se realizace díla relevantním kontrolním orgánům.
Vítěznému dodavateli bude vystavena písemná objednávka.
Provedené platby budou provedeny na základě doručených faktur, které budou splňovat podmínky daňového dokladu. Daňový doklad bude vystaven uchazečem do 15 dnů ode dne dodání předmětu zakázky se splatností 30 dnů. Na daňovém dokladu bude cena bez DPH, samotně sazba DPH a cena celkem s DPH.
Přílohy č. 1 Krycí list nabídky
č. 2 Výzva k podání nabídek scan
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č1 - krycí list nabídky.docx (13. 7. 2018 12:14)
- Příloha č.2 Výzva k podání nabídek KUKA scan.pdf (17. 7. 2018 10:31)
- Výzva k podání nabídek KUKA.docx (17. 7. 2018 13:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (10. 8. 2018 10:08)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (14. 8. 2018 13:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 672000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 28495527
Datum podpisu smlouvy: 10. 8. 2018
Datum ukončení: 10. 8. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.