- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Realizace vzdělávacích kurzů – 1. etapa k projektu Profesionalizace a rozvoj lidských zdrojů ve veřejné správě I.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10757
Název zakázky: Realizace vzdělávacích kurzů – 1. etapa k projektu Profesionalizace a rozvoj lidských zdrojů ve veřejné správě I.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 6. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Město Kralupy nad Vltavou
Sídlo zadavatele: Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou
- Jméno: Petr Holeček, +420 315739811, mesto@mestokralupy.cz
IČ zadavatele: 00236977
- Jméno: Mgr. Lenka Pustinová
- Telefon: +420 315739835
- E-mail: lenka.pustinova@mestokralupy.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 6. 2016 13:00
Místo pro podání nabídek: MěÚ Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, 278 01 Kralupy nad Vltavou
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 150000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Přílohy k výzvě.zip (15. 6. 2016 15:59)
- Výzva k podání nabídek podepsaná.pdf (15. 6. 2016 15:59)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů_podepsané.pdf (22. 6. 2016 10:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (11. 7. 2016 13:56)
- Rozhodnutí o vyloučení_Kiss.pdf (11. 7. 2016 13:56)
- Rozhodnutí o vyloučení_Rétor.pdf (11. 7. 2016 13:56)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_2.část.pdf (4. 8. 2016 15:44)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_2.část.pdf (6. 9. 2016 08:55)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_1.část.pdf (6. 9. 2016 09:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: 1. ČÁST POE EDUCO, spol. s r.o., Divadelní 946/9, 741 01 Ostrava, IČ: 64089398, Ing. Jiří Čmucha, smlouva podepsána 20. 7. 2016; 2. ČÁST Opus consulting, s.r.o., Lidická 700/19, PSČ 602 00 Brno, IČ: 04647084, Martin Havlík, smlouva podepsána 22. 8. 2016.
Datum ukončení: 22. 8. 2016
Registrační číslo projektu |
CZ.03.4.74./0.0/0.0/16_033/0002926 |
Název projektu |
Profesionalizace a rozvoj lidských zdrojů ve veřejné správě I. |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích kurzů pro určené zaměstnance MěÚ Kralupy nad Vltavou v rámci výše uvedeného projektu, a to ve dvou oblastech. Zadavatel vzhledem k věcné souvislosti těchto vzdělávacích kurzů rozdělil tuto veřejnou zakázku na dvě části:
1. Část: Pedagogické minimum pro zaměstnance MěÚ, kteří budou zajišťovat lektorskou činnost
1.Oblast - Pedagogické minimum v rozsahu 16 hodin zahrnuje: didaktické zásady, metody a formy výuky, základy didaktiky vzdělávání dospělých, pedagogická diagnostika, zážitková pedagogika 2.Oblast - Rétorika v rozsahu 8 hodin zahrnuje: verbální a neverbální komunikaci, nácvik čteného i nepřipraveného textu, práce s trémou a její projevy, hlasová průprava, krizová komunikace a nácvik předcházení a řešení konfliktů 3.Oblast - Trénink prezentačních dovedností v rozsahu 16 hodin zahrnuje: praktický výcvik - realizace vlastního lektorského vystoupení na vlastních prezentacích zahrnující důkladný rozbor, mnohakolový video trénink se zpětnou vazbou od školitele, trénink improvizace
Dodavatel zajistí stravování v plné penzi vč. nealkoholických nápojů a ubytování na 4 noci ve standardních jednolůžkových nebo dvoulůžkových pokojích s vlastním soc. zařízením pro všechny účastníky kurzu. Zadavatel požaduje zajištění všech výše uvedených služeb (ubytování, stravování, školící prostory) v jednom místě plnění. Prostory vhodné pro uskutečnění požadovaného školení a odpovídající ubytování pro účastníky kurzu zajistí po dohodě a odsouhlasení prostor zadavatelem vybraný dodavatel.
2.Část: Strategické plánování pro zaměstnance MěÚ (řídící skupina), kteří budou zpracovávat (aktualizovat) strategický plán města
Zadavatel zajistí učebnu v budově MěÚ Kralupy nad Vltavou s ohledem na obsah a kapacitu kurzu, vč. vybavení (IT vybavení) pro bezproblémový průběh kurzu.
Pro obě části shodně platí: Dodavatel vytvoří studijní materiály (ve fyzické i elektronické podobě) dle obsahu jednotlivých kurzů a jejich výkladů odsouhlasených zadavatelem a zajistí jejich distribuci pro všechny účastníky kurzu. Každý účastník obdrží od dodavatele osvědčení o absolvování vzdělávacího kurzu. Dodavatel rovněž zajistí ke každému kurzu prezenční listinu a hodnotící dotazníky pro každého účastníka. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Celková předpokládaná hodnota: 150.000,- Kč bez DPH Předpokládaná hodnota 1. části: 110.000,- Kč bez DPH Předpokládaná hodnota 2. části: 40.000,- Kč bez DPH |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Předpokládaný termín plnění pro 1. část: 1.8.2016 – 5.8. 2016 Předpokládaný termín plnění pro 2. část: říjen 2016 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místo plnění 1. části je určeno územím Středočeského kraje a územím hl. města Prahy Místo plnění 2. části je MěÚ Kralupy nad Vltavou |
Hodnotící kritéria |
|
Pro obě části veřejné zakázky shodně platí:
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč dále předloží:
Dodavatel předkládá prosté kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky. V případě, kdy zadavatel požaduje předložení čestného prohlášení dodavatele o splnění kvalifikace, musí být toto čestné prohlášení podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách). |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude obsahovat:
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Celková nabídková cena bude uvedena v Kč. Celková nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena celkem bez DPH, sazba DPH, výše DPH a nabídková cena celkem s DPH. Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena v krycím listu a v návrhu smlouvy o poskytnutí služeb. Nabídková cena bude stanovena jako „nejvýše přípustná“ a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče spojené s plněním předmětu veřejné zakázky. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v jednom vyhotovení v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky vč. příslušné části a nápisem „NEOTEVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Pokud bude dodavatel podávat nabídku do obou částí, bude nabídka pro každou dílčí část zpracována zcela samostatně a podána v samostatné obálce s označením příslušné dílčí části. Zadavatel doporučuje, aby jednotlivé listy nabídky byly spolu pevně spojeny, nabídka byla svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list volně vyjmout. Zadavatel doporučuje, aby byly všechny listy nabídky včetně příloh řádně číslovány nepřetržitou číselnou řadou. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.