Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Rosteme k KVADOSEM 2017 – 2019

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11902

Název zakázky: Rosteme k KVADOSEM 2017 – 2019

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: KVADOS, a.s.

Sídlo zadavatele: Pivovarská 4/10, 702 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Hampel, statutární ředitel
  • Telefon: +420596126210
  • E-mail: hampel@kvados.cz

IČ zadavatele: 25826654

DIČ zadavatele: CZ25826654

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Helena Marková
  • Telefon: +420731531235
  • E-mail: markova@kvados.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Novoveská 1139/22, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit a poskytnutí školících služeb pro realizaci projektu Rosteme s KVADOSEM 2017-2019, jehož cílem je podpora dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců firmy KVADOS, a.s. v uvedených oblastech: obecné IT, měkké a manažerské dovednosti, specializované IT a účetní, ekonomické a právní kurzy.

Zakázka je rozdělena do 2 částí, A a B, a její obě části budou realizovány v Ostravě (u specifických druhů školení v otevřené formě v nejbližší možné lokalitě).

Detailní popis požadavků je uveden v zadávací dokumentaci, která je součástí této výzvy k podání nabídek.

Část zakázky A: předpokládaná hodnota části A zakázky 964.000 Kč bez DPH

Měkké a manažerské dovednosti,

Účetní, ekonomické a právní kurzy.

Část zakázky B: předpokládaná hodnota části B zakázky 890.000 Kč bez DPH 

Specializované IT,

Obecné IT.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1854000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden 2018 – prosinec 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem školení obou částí zakázky pro otevřená školení je Ostrava (u specifických druhů školení v otevřené formě v nejbližší možné lokalitě).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Dílčí hodnotící kritérium 1. Nabídková cena bez DPH

Váha v %: 50

Dílčí hodnotící kritérium 2. Metodologie

Váha v %: 50

Dílčí hodnotící kritérium: Nabídková cena bez DPH

Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše bez DPH, uvedená v návrhu smlouvy za celý předmět veřejné zakázky (část, na kterou je podávána nabídka).

Dílčí hodnotící kritérium: Metodologie

Při hodnocení metodologie budou hodnoceny nabídky z pohledu použití výukových metod, postupů a procesů, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, účastník předloží návrh použití školících pomůcek, podkladů a studijních materiálů, popis aplikace poznatků v praxi, vazbu výkladu na praxi a míru flexibility výukového programu s ohledem na případné měnící se potřeby zadavatele. Popis metodologie kurzů bude zpracován v rozsahu max. 10 normostran (dále jen “NS“) a jeho zpracování je plně věcí účastníka zadávacího řízení – tento dokument bude zřetelně označen. Hodnotící komise nebude přihlížet při hodnocení nabídek k jiným částem nabídky. Při překročení rozsahu 10 NS bude komise přihlížet pouze k textu uvedenému na prvých 10 NS. Další text nebude předmětem hodnocení.

Na základě popisu metodologie kurzů bude nabídce v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria přidělen počet bodů dle následujícího postupu:

100 – 76

Kvalita je výborná

75 – 51

Kvalita je velmi dobrá

50 – 26

Kvalita je dobrá

25 – 0

Kvalita je nedostatečná

 

Nabídka pro danou složku hodnocení získá hodnocení:

Kvalita je výborná v případě, že:

•    je plně vyhovující a vysoce profesionálně zpracovaný návrh metodologie kurzů s porozuměním hlavní problematice zadání a aktivním proklientským přístupem;

•    účastník zcela správně identifikoval veškeré nutné kroky, postupy a procesy, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, a je zřejmé, že předmět zakázky bude plněn řádně a včas;

•    účastník podává precizní výčet kroků, postupů, procesů a metod, a k tomu podává podrobný výklad v čem konkrétní krok, postup či proces spočívá, odůvodňuje jejich použití, jednotlivé navržené kroky, postupy a procesy na sebe logicky navazují a tvoří celek, navržený postup je jasný a přehledný;

•    způsob nastavení komunikace se zadavatelem a posluchači je vysoce profesionální a zaručuje, že potřebné informace se vždy dostanou k relevantním osobám, je maximálně efektivní, plynulý a flexibilní, bez zbytečných průtahů a přizpůsoben a otevřen konkrétním potřebám posluchačů a zadavatele a používá moderní metody komunikace a různé styly komunikace za účelem maximálního zajištění potřeb zadavatele a posluchačů;

•    propracovaný, adekvátní a proveditelný navrhovaný způsob získávání zpětné vazby, nadstandardní výstupy ze školení;

•    navržená metodologie obsahuje drobné a/nebo nevýznamné nedostatky, popř. nesrovnalosti (např. v ohledu srozumitelnosti, nejasností, atd.), které nemohou ovlivnit kvalitu plnění ani řádné a včasné plnění předmětu veřejné zakázky.

Kvalita je velmi dobrá v případě, že:

•    je vyhovující a profesionálně zpracovaný návrh metodologie kurzů s porozuměním hlavní problematice zadání a aktivním pro-klientským přístupem;

•    účastník identifikoval nutné kroky, postupy a procesy, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky řádně a včas;

•    účastník podává výčet kroků, postupů, procesů a metod, a k tomu podává výklad v čem konkrétní krok, postup či proces spočívá;

•    způsob nastavení komunikace se zadavatelem a posluchači je efektivní a plynulý;

•    je proveditelný navrhovaný způsob získávání zpětné vazby, odpovídající výstupy ze školení;

•    navržená metodologie obsahuje méně významné nedostatky, popř. nesrovnalosti, které nemohou ovlivnit kvalitu plnění ani řádné a včasné plnění předmětu veřejné zakázky.

Kvalita je dobrá v případě, že:

•    metodologie kurzů odpovídá zadání;

•    účastník identifikoval základní kroky, postupy a procesy, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky;

•    účastník uvádí některé kroky, postupy, procesy a metody;

•    je nastaven způsob nastavení komunikace se zadavatelem a posluchači;

•    účastník má nastaven způsob získávání zpětné vazby a výstupy;

•    navržená metodologie obsahuje méně významné nedostatky, popř. trpí určitou obecností a schematičností.

Kvalita je nedostatečná v případě, že:

•    metodologie kurzů neodpovídá zadání;

•    účastník neidentifikoval základní kroky, postupy a procesy, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky;

•    účastník neuvádí kroky, postupy, procesy a metody;

•    není nastaven způsob nastavení komunikace se zadavatelem a posluchači;

•    účastník nemá nastaven způsob získávání zpětné vazby a výstupy;

•    navržená metodologie obsahuje významné nedostatky, poskytnutá dokumentace je neúplná a nesplňuje formální nedostatky zadavatele dle výše uvedených požadavků, popř. je s nimi v rozporu, anebo hodnotící komise není schopna dovodit, že účastník bude plnit předmět zakázky v souladu s požadavky zadavatele řádně a včas.

Způsob hodnocení:

Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria (tj. kritérium č. 1 – Nabídková cena získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

Pro číselně nevyjádřitelná kritéria (tj. kritérium č. 2), hodnotící komise zařadí jednotlivé nabídky do příslušné kategorie (viz hodnocení – slovní), Pro zařazení do příslušné kategorie musí příslušná metodologie splnit minimálně 3 podmínky dané kategorie (zařazování bude zahájeno od kategorie „Kvalita je výborná…“). Následně v rámci dané kategorie na základě posouzení a porovnání nabídek přidělí konkrétní nabídce příslušný počet bodů. Počet přidělených bodů bude následně hodnotící komisí zdůvodněn. 

Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost:

Kritéria základní způsobilosti jsou popsána v příloze Výzva k podání nabídek. 

Splnění základní způsobilosti v nabídce prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou jednat za či jménem uchazeče. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje způsobilost požadovanou zadavatelem. K prokázání splnění základní způsobilosti může dodavatel použít vzor čestného prohlášení, které je přílohou č. 2 této zadávací dokumentace.

Profesní způsobilost:

Kritéria profesní způsobilosti jsou popsána v příloze Výzva k podání nabídek.

Technická kvalifikace:

Kritéria technické kvalifikace jsou popsána v příloze Výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dále popsané požadavky považuje zadavatel za nedílnou součást zadávacích podmínek, a proto jejich nesplnění ze strany uchazeče bude posouzeno jako nesplnění požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách.

1. Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace, musí být předložena v českém jazyce. Každý uchazeč může podat pouze 1 nabídku na 1 část zakázky. Nabídka bude podána v 1 originále a 1 kopii - elektronické podobě (CD, DVD) v PDF formátu.

2. Nabídka i doklady a informace k prokázání splnění kvalifikace musí být, včetně veškerých požadovaných příloh, svázány do jednoho svazku. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být očíslovány nepřetržitou vzestupnou číselnou řadou.

3. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. V případě podpisu kteréhokoliv dokladu či prohlášení osobou oprávněnou jednat za uchazeče (tj. osobou pověřenou zastupováním osoby oprávněné jednat jménem uchazeče), musí uchazeč ve svazku předložit příslušnou plnou moc v originále či v úředně ověřené kopii nebo jiný platný pověřovací dokument.

4. Nabídku je možné předat pouze v písemné formě v řádně označené obálce. Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi:

a) Názvem zakázky, označením příslušné části zakázky (A nebo B) a nápisem NEOTVÍRAT

b) Názvem/obchodní firmou uchazeče

c) Sídlem uchazeče

d) Názvem zadavatele.

5. Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný uchazeč. Nabídky s odporujícími si údaji budou vyloučeny.

6. Návrh struktury nabídky

Zadavatel doporučuje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny nerozebíratelným způsobem a řádně očíslovány a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

Titulní strana svazku

Identifikační údaje uchazeče v rozsahu/Krycí list nabídky:

obchodní firma/název uchazeče,

sídlo/místo podnikání, případně místo pobytu,

právní forma,

IČ, bylo-li přiděleno,

jméno a příjmení osob/y oprávněných/é jednat jménem nebo za uchazeče,

telefon, a e-mail osob/y oprávněných jednat jménem nebo za uchazeče

jméno, příjmení, telefon, e-mail kontaktní osoby realizátora

Dokumenty dokládající splnění kvalifikačních předpokladů

Kompletní specifikace nabízené realizace zakázky (návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod výuky, návrh studijních materiálů, popis jakým způsobem budou vyhodnocovány výsledky a poskytována zpětná vazba účastníků zadavateli).

Návrh Smlouvy o poskytování služeb, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče.

Další dokumenty, které tvoří nabídku (čestná prohlášení aj.).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

1. Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za část plnění veřejné zakázky. Nabídkovou cenu nelze překročit.

2. Nabídková cena bude uvedena v české měně v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH a celková nabídková cena včetně DPH.

3. Nabídková cena v této skladbě bude uvedena také na krycím listu nabídky - viz příloha – Krycí list nabídky.

4. Nabídková cena bude zpracována v souladu s oznámením či výzvou o zahájení zadávacího řízení, zadávací dokumentací nebo jinými dokumenty obsahujícími vymezení předmětu veřejné zakázky.

5. Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady spojené s realizací předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena kompletním oceněním soupisu požadovaných služeb a kurzů. Jakákoli změna v položkovém rozpočtu – v jednotkách či obsahu jednotlivých položek – je důvodem vyřazení a následného vyloučení nabídky ze zadávacího řízení. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude podána v 1 originále a 1 kopii - elektronické podobě na CD, DVD v pdf formátu.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na jednu část zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1520000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Erudio Patria s.r.o., Sokolská třída 1263/24, Ostrava, IČ 28649800, zastoupená Bc. Jirkalem, jednatelem. Tento dodavatel podal vítěznou nabídku na část A - měkké a manažerské dovednosti, účetní, ekonomické a právní kurzy.

    Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AutoCont CZ, a.s., Hornopolní 3322/34, Ostrava, IČ 47676795, zastoupená Jindřichem Zimolou, členem představenstva. Tento dodavatel podal vítěznou nabídku na část B - specializované IT, obecné IT.

    Datum podpisu smlouvy: 14. 12. 2017

Datum ukončení: 16. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 11. 2017
 
Aktualizováno: 18. 1. 2018