Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

S TÁTOU MĚ BAVÍ SVĚT

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12097

Název zakázky: S TÁTOU MĚ BAVÍ SVĚT

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: OMNIS CB z.s.

Sídlo zadavatele: Žižkova tř. 226/3, 370 01 České Budějovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Baštýř
  • Telefon: +420777120023

IČ zadavatele: 22846549

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Bc. Lenka Velíšková
  • Telefon: +420602640231
  • E-mail: veliskova@stav-poradna.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 2. 2018 09:00

Místo pro podání nabídek:
STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb pro přípravu a realizaci osvětové kampaně „S tátou mě baví svět“, reg. č. CZ.03.1.51/0.0/0.0/16_061/0003449, spolufinancovaného z ESF, resp. Operačního programu Zaměstnanost.

Kampaň bude realizována prostřednictvím komunikačního a vzdělávacího webového prostředí umožňujícího variabilně gamifikovatelnou, multispektrální a interaktivní práci s účastníkem spočívající v aktivačně motivačních, vzdělávacích a poradenských aktivitách na podporu aktivního otcovství.

Pro potřeby zadání zakázky jsou požadované služby členěny takto:

1)    Vytvoření komunikačního a vzdělávacího webového prostředí (portálu) umožňující variabilně gamifikovatelnou (strukturálně i obsahově), multispektrální a interaktivní práci s účastníkem.

2)    Návrh a zpracování 36 úkolů pro rozvoj aktivního otcovství pro otce s dětmi/celými rodinami v kategoriích dle specifikace

3)    Návrh a zpracování e-kurzu Aktivačně motivační e-kurz na podporu a rozvoj aktivního otcovství

4)    Návrh a zpracování série 12 e-kurzů v oblasti rodičovských kompetencí

5)    Zajištění on-line poradenství v oblasti rodičovských kompetencí v kontextu rovných příležitostí za účelem odstraňování genderových stereotypů a diskriminace na základě pohlaví.

6)    Lektorské zajištění víkendových bloků pro 3 kola kampaně.

Předmět plnění zakázky je dále podrobněji vymezen v Popisu aktivit., jenž je součástí zadávací dokumentace.

Bližší informace viz Zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 720000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
zahájení realizace služeb: do 5 dnů od podpisu smlouvy/dokončení realizace služeb: do 30. 6. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká Republika

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritériem pro zadání zakázky je nejnižší nabídková cena bez daně z přidané hodnoty. Pořadí nabídek bude stanoveno podle výše nabídkové ceny bez daně z přidané hodnoty. V případě, kdy na základě hodnocení jsou některé nabídky identifikovány jako rovnocenné, je možné losování za účelem výběru jedné vítězné nabídky.

Bližší informace viz Zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • základní způsobilost – předložením prohlášení osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele o splnění základní způsobilosti (§ 74 odst. 1 písm. a) až e) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění)
  • profesní způsobilost – předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (výpis nesmí být starší 3 měsíců ke dni zahájení zadávacího řízení)

  • technická kvalifikace – předložením:

- seznamu min. 2 významných služeb z oblasti realizace komplexního e-learningového vzdělávání obdobného charakteru poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

- seznamu min. 3 osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky a které svou kvalifikací pokryjí následující požadavky:

- vzdělání a odborná kvalifikace na úrovni: vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie a pedagogika

- min 2 roky praxe v oblasti poradenství zaměřeného na partnerské vztahy/gender problematiku/work-life balance

- min 2 roky praxe v oblasti gamifikace e-learningu

  • 1 osobu ze seznamu označenou jako vedoucí týmu, která bude odpovědná zejména za řádné plnění veřejné zakázky a komunikaci se zadavatelem

Bližší informace viz Zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zadávacího řízení předloží nabídku v požadovaném rozsahu a členění, v souladu s vyhlášenými podmínkami zadávacího řízení a dalšími pokyny uvedenými v zadávací dokumentaci.

Bližší informace viz Zadávací dokumentace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí obsahovat veškeré oprávněné náklady a zisk účastníka zadávacího řízení nezbytné ke včasnému a kompletnímu zajištění požadované služby včetně všech souvisejících vedlejších nákladů. Cena musí obsahovat i předpokládané náklady vzniklé nebo dané vývojem cen na trhu v době určené pro celou realizaci služby.

Veškeré náklady související s realizací předmětu plnění (např. náklady na lektory, vzdělávací materiály pro účastníky, pojištění odpovědnosti, školicí prostory, případně bezpečnostní pomůcky, jiné režijní náklady atd.) hradí dodavatel a musí být započteny v nabídkové ceně.

Nabídková cena bude uvedena v českých korunách. Účastník zadávacího řízení deklaruje svou nabídkovou cenu jako cenu nejvýše přípustnou, která obsahuje veškeré náklady účastníka zadávacího řízení nezbytné pro kompletní realizaci předmětu plnění. Objednatelem budou nad rámec smluvní ceny hrazeny pouze práce a dodávky, které si zcela prokazatelně objednal.

Dodavatel doloží jako součást nabídky kalkulaci nabídkové ceny – Cenová kalkulace nabídkové ceny bude součástí smlouvy o poskytnutí služeb

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Zadávací dokumentace, její přílohy a Výzva.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 680000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): IMPULS TŘEBÍČ, spolek, Třebíč, Borovina, Okružní 935, IČ26652366, předseda spolku Pavel Baštýř

    Datum podpisu smlouvy: 12. 3. 2018

Datum ukončení: 12. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 2. 2018
 
Aktualizováno: 20. 3. 2018