Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení pokročilých funkcí PLM systému Enovia

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11565

Název zakázky: Školení pokročilých funkcí PLM systému Enovia

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 9. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: WEBA Olomouc, s.r.o.

Sídlo zadavatele: K Mrazírnám 209/16, 779 00 Bystrovany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Šída
  • Telefon: +420721101276
  • E-mail: j.sida@weba.cz

IČ zadavatele: 47672153

DIČ zadavatele: CZ47672153

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Dagmar Minaříková
  • Telefon: +420585157093
  • E-mail: d.minarikova@weba.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
K Mrazírnám 209/16, 779 00 Bystrovany

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je proškolení vybraných 31 zaměstnanců společnosti WEBA Olomouc, s.r.o. v pokročilých funkcích PLM systému Enovia.

Rozsah: 31 účastníků v 6 skupinách, celkem 40 hodin (38 vyučovacích hodin a 2 hodiny zkoušky).

1 vyučovací hodina = 60 minut

Konkrétními cíli kurzu je naučit zařazené zaměstnance efektivně využívat pokročilé nástroje a funkce PLM systému ENOVIA. Výstupem bude poskytnutí požadované kvalifikace těmto zaměstnancům a vytvoření podmínek pro dosahování lepších pracovních výsledků.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 496000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
listopad 2017 – únor 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
K Mrazírnám 209/16, 779 00 Bystrovany

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky doručené v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaného hodnotícího kritéria. Nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky.

Hodnotící kritériu:

Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 100%

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TECHNODAT, CAE-systémy, s.r.o., třída Tomáše Bati 3295, 760 01 Zlín, IČ: 46902104, Jozef Dráb, zmocněnec

    Datum podpisu smlouvy: 23. 10. 2017

Datum ukončení: 23. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 9. 2017
 
Aktualizováno: 24. 10. 2017