- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení pokročilých funkcí PLM systému Enovia
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11565
Název zakázky: Školení pokročilých funkcí PLM systému Enovia
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 9. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: WEBA Olomouc, s.r.o.
Sídlo zadavatele: K Mrazírnám 209/16, 779 00 Bystrovany
- Jméno: Jiří Šída
- Telefon: +420721101276
- E-mail: j.sida@weba.cz
IČ zadavatele: 47672153
DIČ zadavatele: CZ47672153
- Jméno: Dagmar Minaříková
- Telefon: +420585157093
- E-mail: d.minarikova@weba.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 9. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: K Mrazírnám 209/16, 779 00 Bystrovany
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je proškolení vybraných 31 zaměstnanců společnosti WEBA Olomouc, s.r.o. v pokročilých funkcích PLM systému Enovia.
Rozsah: 31 účastníků v 6 skupinách, celkem 40 hodin (38 vyučovacích hodin a 2 hodiny zkoušky).
1 vyučovací hodina = 60 minut
Konkrétními cíli kurzu je naučit zařazené zaměstnance efektivně využívat pokročilé nástroje a funkce PLM systému ENOVIA. Výstupem bude poskytnutí požadované kvalifikace těmto zaměstnancům a vytvoření podmínek pro dosahování lepších pracovních výsledků.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 496000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: listopad 2017 – únor 2018
Místo dodání / převzetí plnění: K Mrazírnám 209/16, 779 00 Bystrovany
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky doručené v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaného hodnotícího kritéria. Nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky.
Hodnotící kritériu:
Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 100%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky - Enovia.pdf (31. 8. 2017 09:57)
- Příloha č. 1 – Základní kvalifikační předpoklady.doc (31. 8. 2017 09:57)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (19. 9. 2017 13:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (24. 10. 2017 11:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TECHNODAT, CAE-systémy, s.r.o., třída Tomáše Bati 3295, 760 01 Zlín, IČ: 46902104, Jozef Dráb, zmocněnec
Datum podpisu smlouvy: 23. 10. 2017
Datum ukončení: 23. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.