- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Služby údržby a rozvoje EPR systému Helios Green
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12195
Název zakázky: Služby údržby a rozvoje EPR systému Helios Green
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002735 Prohlubování kompetencí pro zvýšení zaměstnatelnosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0007008 Prohlubování kompetencí pro zvýšení zaměstnatelnosti II příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002746 Podpora začleňování cizích státních příslušníků na trh práce příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002762 Cesta k uplatnění na trhu práce příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002761 Vzdělávání praxí pro zvýšení zaměstnatelnosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_020/0006194 Technický a informační rozvoj kariérového poradenství jako nástroje dalšího vzdělávání příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.3.X/0.0/0.0/15_018/0005458 Dobrovolnictví ve veřejné správě příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_017/0006922 Podpora neformálních pečujících II příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.1.54/0.0/0.0/16_020/0005634 Rozvoj systémové podpory digitální gramotnosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.3.X/0.0/0.0/15_018/0005872 Místa zblízka: místní rozvoj vedený mezioborovou spoluprací a učící se komunitou příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_017/0006925 Zvyšování kvality systému sociálních služeb prostřednictvím vytvoření kvalitního systému dalšího vzdělávání pracovníků v sociálních službách příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_025/0007507 Důstojné pracoviště ve veřejné správě příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_020/0007851 Rozvoj systému dalšího vzdělávání zaměstnavatelů a zaměstnanců v oblasti digitálních kompetencí příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 876/7, 170 00 Praha 7
- Jméno: Ing. Richard Ščerba, MBA
IČ zadavatele: 00405698
- Jméno: Jiří Patočka
- Telefon: +420775455947
- E-mail: jiri.patocka@fdv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 4. 2018 13:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb údržby a rozvoje systému Helios Green. Bližší vymezení předmětu plnění je uvedeno v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky – Návrh smlouvy (závazný vzor).
S jedním vybraným dodavatelem bude pro účely plnění veřejné zakázky uzavřena smlouva o poskytování služeb (dále jen „smlouva“). Smlouva bude konstruována tak, aby obsahovala veškeré podmínky plnění veřejné zakázky ve vztahu ke svému obsahu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1991160,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem na dobu určitou, a to na dobu čtyř let od účinnosti smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.
Jediným hodnotícím kritériem je pak celková nabídková cena v Kč včetně DPH za celý předpokládaný předmět plnění veřejné zakázky.
Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka účastníka, jehož celková nabídková cena v Kč včetně DPH bude nejnižší. V rámci hodnocení bude určující nabídková cena uvedená v návrhu smlouvy
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení.
Prokázáním kvalifikace se rozumí:
- splnění základních kvalifikačních předpokladů (účastník předloží čestné prohlášení o tom, že nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, nemá splatný nedoplatek na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění, nebo na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi svého sídla);
- splnění profesních kvalifikačních předpokladů (účastník předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje; prostou kopii dokladu o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují (zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci); účastník předloží živnostenské oprávnění pro tyto živnosti: výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona);
- splnění technických kvalifikačních předpokladů (účastník předloží seznam nejméně 3 významných služeb odpovídajících svým rozsahem a zaměřením požadovanému předmětu plnění, poskytnutých účastníkem v posledních 5 letech, s uvedením jejich předmětu, ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Finanční objem každé jedné významné služby musí činit minimálně 250.000,- Kč bez DPH).
Blíže viz Výzva k podání nabídkyestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Každý účastník je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v listinné podobě. Pokud účastník poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek posuzována a hodnocena.
Nabídka musí obsahovat identifikační údaje účastníka a musí být podána v českém jazyce.
Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou účastníka zastupovat. Návrh smlouvy bude respektovat všechny zadávací podmínky uvedené ve Výzvě k podání nabídky. Bude-li návrh smlouvy podepsán osobou zmocněnou k takovému jednání osobou oprávněnou účastníka zastupovat, je účastník povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou účastníka zastupovat.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Účastník uvede v nabídce kontaktní osobu, a to včetně kontaktní e-mailové adresy a telefonu.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví nabídkovou cenu za celý předpokládaný předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami. Struktura nabídkové ceny bude stanovena v souladu s přílohou č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh smlouvy.
Zadavatel nepřipouští, aby účastník uvedl cenu v jiné než předepsané struktuře. Zpracování ceny v jiné než předepsané struktuře bude hodnoceno jako nesplnění podmínek výběrového řízení.
Nabídková cena účastníka bude uvedena v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky - Návrh smlouvy, a podrobně v její příloze č. 2 – Cenová struktura.
Nabídková cena navržená účastníkem bude zahrnovat veškeré náklady účastníka nezbytné pro řádné plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami a bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.
Zadavatel upozorňuje, že účastníkem nabídnutá cena (v Kč bez DPH) dle přílohy č. 2 Návrhu smlouvy – Cenová struktura, nesmí překročit maximální cenu uvedenou zadavatelem u jednotlivých služeb. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.
Nabídková cena bude uvedena v CZK.
Účastník je povinen ocenit všechny zadavatelem požadované položky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listiZadavatel požaduje podání nabídek písemně v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, a to osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Nabídka musí být doručena v zapečetěné obálce s nápisem „Veřejná zakázka – Služby údržby a rozvoje ERP systému Helios Green - NEOTVÍRAT“
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně veřejné zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Případné vysvětlení zadávacích podmínek bude k dispozici na profilu zadavatele. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na uvedeném profilu zadavatele.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (13. 3. 2018 12:32)
- Priloha c. 1 Vyzvy - Navrh smlouvy.docx (13. 3. 2018 12:32)
- Příloha č. 1 Smlouvy - Parametry SLA.docx (13. 3. 2018 12:32)
- Priloha c. 2 Smlouvy - Cenova struktura.docx (13. 3. 2018 12:32)
- Priloha c. 2 Vyzvy - Vzor prohlaseni o splneni zakladnich kvalifikacenich predpokladu.docx (13. 3. 2018 12:32)
- Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.pdf (3. 5. 2018 09:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1991160.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asseco Solutions, Zelený pruh 1560/99, 140 02 Praha, IČO: 64949541, Ing. Jiří Hub
Datum podpisu smlouvy: 27. 4. 2018
Datum ukončení: 27. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.