- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Sociální služby Vsetín – Zajištění dodavatele akreditovaných školení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11173
Název zakázky: Sociální služby Vsetín – Zajištění dodavatele akreditovaných školení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000997 Přenos dobré praxe a implementace švýcarského modelu řízení do standardů kvality Sociálních služeb Vsetín, příspěvková organizace příjemce: Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_037/0001993 Návrat do života - transformace a humanizace DZR Pržno příjemce: Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_037/0001930 O krok dál příjemce: Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
Název/obchodní firma zadavatele: Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Záviše Kalandry 1353, Vsetín 755 01
- Jméno: Mgr. Michaela Pavlůsková
- Telefon: +420737303298
- E-mail: pavluskova@sluzbyvsetin.cz
IČ zadavatele: 49562827
- Jméno: Eva Knotová
- Telefon: +420777764694
- E-mail: e.knotova@investauh.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 5. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: INVESTA UH, s.r.o., Dlouhá 688, 686 01 Uherské Hradiště
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele/-ů, který/-ří zajistí akreditované kurzy a supervize v rámci grantových projektů, více viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1241240,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba trvání plnění:: Dílčí část 1 (projekt Přenos dobré praxe): květen 2017 –červenec 2018 Dílčí část 2 a 3 (Návrat do života): květen 2017- červen2018 Dílčí část 4 a 5 (O krok dál): květen 2017 – srpen 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění předmětu veřejné zakázky jsou prostory v zařízeních zadavatele, které se nachází v lokalitách Vsetín, Valašské Meziříčí, Karolinka, Pržno, Zubří, Rožnov pod Radhoštěm, Zašová.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou jednotlivou část zakázky. Účastník – dodavatel podá tolik nabídek, kolika částí zakázky se účastní, tedy na každou část zakázky se podává samostatná nabídka.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb.
Soubory ke stažení:
- Výzva a přílohy.zip (19. 5. 2017 12:05)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (24. 5. 2017 15:59)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (22. 6. 2017 11:14)
- Oznámení o zrušení.pdf (4. 9. 2017 16:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz Oznámení o zrušení ke stažení
Datum ukončení: 1. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.