- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Stavební úpravy a změna užívání stavby - Dětská skupina Prťata
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11826
Název zakázky: Stavební úpravy a změna užívání stavby - Dětská skupina Prťata
Druh zakázky: Stavební práce
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 11. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Obec Zdětín
Sídlo zadavatele: Zdětín 49, 798 43 p. Ptení
- Jméno: Robert Kříž
- Telefon: +420724179837
- E-mail: obeczdetin@volny.cz
IČ zadavatele: 00600105
- Jméno: Robert Kříž
- Telefon: +420724179837
- E-mail: obeczdetin@volny.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 11. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Obecní úřad Zdětín, Zdětín 49, 798 43 p. Ptení
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky jsou stavební úpravy vnitřních prostor za účelem změny užívání části objektu z pohostinství na Dětskou skupinu do 12 dětí. Bude se jednat o stavební úpravy bez zásahu do nosných konstrukcí, ARCHITEKTONICKÉ a VÝTVARNÉ ŘEŠENÍ je původní, bez zásahů do obálky budovy. Pouze ve dvorním traktu budou do ploché střechy osazeny nové střešní světlíky z důvodu prosvětlení prostor určených pro dětskou skupinu.
Prostory pro dětskou skupinu jsou umístěny v obecním domě, č.p. 77, Zdětín, parc.č. 248, k.ú. Zdětín na Moravě, (zast. plocha a nádvoří), Obecní dům je v současné době využíván z části jako prodejna a z části jako pohostinství. Prodejna zůstává zachována, provoz pohostinství je ukončen a v jeho prostorách bude zřízena dětská skupina do 12 dětí.
Veškeré informace ohledně rozsahu stavebních úprav jsou popsané v Projektové dokumentaci v příloze č. 4Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: listopad 2017 - duben 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Zdětín 77, 798 43 p. Ptení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním a jediným kritériem pro hodnocení veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena díla bez DPH.
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše v Kč bez DPH, která bude uvedena ve Smlouvě o dílo.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby)
- Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (právnické osoby)
Je postačující, aby výše uvedené podklady byly předloženy v podobě kopií.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka bude obsahovat všechny listy, které jsou součástí přílohy č. 1(Rekapitulace objektů stavby a soupisu prací, krycí listy, soupisy prací) Nabídka bude odevzdána ve vytištěné, pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů nabídky.
- Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
- Elektronická forma podání nabídek se nepřipouští.
- Nabídka bude obsahovat Návrh smlouvy o dílo na realizaci zakázky dle vzoru, který je přílohou č. 3 této výzvy. Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
- Nabídka bude předložena ve dvou vyhotoveních
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Předmětem zakázky jsou stavební úpravy vnitřních prostor za účelem změny užívání části objektu z pohostinství na Dětskou skupinu do 12 dětí v rozsahu soupisu prací, které jsou součástí nabídkového rozpočtu.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Platební podmínky: jsou stanoveny v návrhu smlouvy o dílo
- Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy: viz návrh Smlouvy o dílo.
- Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- priloha_1_Nabídka_Rekapitulace_stavby [zadání].xlsx (7. 11. 2017 07:23)
- priloha_2_Cestne_prohlaseni_o_zakladni_zpusobilosti.doc (7. 11. 2017 07:23)
- priloha_3_Navrh_smlouvy_o_dilo.doc (7. 11. 2017 07:23)
- priloha_4_Projektova_dokumentace.zip (7. 11. 2017 07:23)
- vyzva._k_podani_nabidek.pdf (8. 11. 2017 14:44)
- oznameni_o_vysledku_hodnoceni.pdf (4. 12. 2017 08:40)
- oznámení o podpisu smlouvy.pdf (21. 12. 2017 10:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 809925.40
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 15226271
Datum podpisu smlouvy: 20. 12. 2017
Datum ukončení: 20. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.