Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Strategie rozvoje cestovního ruchu pro město Slatiňany

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14067

Název zakázky: Strategie rozvoje cestovního ruchu pro město Slatiňany

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Slatiňany

Sídlo zadavatele: T. G. Masaryka 36, Slatiňany, PSČ 538 21

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MVDr. Ivan Jeník, starosta
  • Telefon: +420469660232
  • E-mail: mesto@slatinany.cz

IČ zadavatele: 00270920

DIČ zadavatele: CZ00270920

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Zdeněk Tomáš, advokát
  • Telefon: +420608607501
  • E-mail: tomas@vialegal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 6. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Certifikovaný elektronický nástroj zadavatele na Portále pro vhodné uveřejnění na adrese: https://www.vhodne-uverejneni.cz/ (dále jen „elektronický nástroj PVU“). Konkrétně profil zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/mesto-slatinany (dále jen „Profil zadavatele“)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je realizace plnění určené pro projekt Otevřené a přitažlivé město Slatiňany, kdy předmětné plnění spočívá ve zpracování Strategie rozvoje cestovního ruchu pro město Slatiňany (dále také jako „Strategie“). Účelem Strategie je zpracování základních bodů strategie rozvoje cestovního ruchu města Slatiňany v rámci jeho katastrálního území s důrazem na návrhovou část obsahující konkrétní doporučení pro zvýšení návštěvnosti města, zejména specifikaci turistických produktů vhodných pro město, jejich marketing, doporučení pro cenovou tvorbu a monitoring účinnosti navrhovaných rozvojových řešení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 87000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel předpokládá dokončení plnění nejpozději do 75 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Bližší úprava doby plnění je dále upravena v návrhu Smlouvy dle Přílohy č. 2 Zadávací dokumentace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Slatiňany

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.

    Metoda vyhodnocení nabídek:

    Hodnocení nabídek bude probíhat na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.

    Hodnotící kritérium č. 1

    Celková nabídková cena (v Kč bez DPH) – váha kritéria: 60%

    Hodnotící kritérium č. 2

    Nabídka klíčových turistických produktových balíčků – váha kritéria: 40%

    Způsob hodnocení nabídek:

    Ad kritérium č. 1 - Celková nabídková cena (v Kč bez DPH)

    Pro hodnocení tohoto hodnotícího kritéria použije zadavatel či příslušná hodnotící komise hodnotu „Celkové nabídkové ceny (v Kč bez DPH)“ uvedenou na Krycím listu dle Přílohy č. 1 této Zadávací dokumentace.

    Pro hodnocení tohoto dílčího hodnotícího kritéria použije zadavatel či příslušná hodnotící komise bodovací stupnici od 0 do 100 bodů, kdy nejvýhodnější nabídka je ta s nejnižší hodnotou:

                                                      nejnižší celková nabídka

    Počet bodů =  --------------------------------------- x  100

                                                      hodnocená celková nabídka

    Nejnižší nabídnutá hodnota „Celkové nabídkové ceny (v Kč bez DPH)“ hodnocená v rámci předložených nabídek dodavatelů (účastníků) tak získává 100 bodů. Další nabídky budou hodnoceny snížením počtu bodů v souladu s výše uvedeným způsobem výpočtu.

     

    Ad kritérium č. 2 - Nabídka klíčových turistických produktových balíčků

    Pro hodnocení tohoto hodnotícího kritéria použije zadavatel či příslušná hodnotící komise „Nabídku klíčových turistických produktových balíčků“, kdy tyto nabízené produktové balíčky budou dodavatelem vyplněny a popsány v rámci nabídky v členění požadovaném v Příloze č. 9 - Přehled nabídnutých klíčových turistických produktových balíčků.

    V rámci hodnocení tohoto dílčího hodnotící kritéria bude hodnotící komise samostatně hodnotit jednotlivé navrhované klíčové turistické produktové balíčky nabízené dodavatelem.

    Produktovým balíčkem je myšlen soubor celodenních aktivit zahrnující alespoň 1 přenocování ve městě, přičemž každý produktový balíček bude zaměřen na konkrétní cílovou skupinu, nadefinovanou dodavatelem (např. senioři, rodiny s dětmi, mládež, sociálně či zdravotně znevýhodněné skupiny apod.) konanou ve městě Slatiňany či blízkém okolí. Okolím města je myšlena vzdálenost max. 20 km od centra města (dále také jako „Minimální požadavky na produktový balíček“).

    V rámci hodnocení tohoto dílčího hodnotící kritéria budou posuzovány jednotlivé navrhované klíčové turistické produktové balíčky nabízené dodavatelem z hlediska naplnění Minimálních požadavků na produktový balíček a hodnocen konkrétní počet produktových balíčků, které dodavatel závazně uvede a nabídne v Přehledu nabídnutých klíčových turistických produktových balíčků dle vyplněné a předložené Přílohy č. 9 této Zadávací dokumentace.

    Dodavatel obdrží počet bodů v rámci hodnocení Přehledu nabídnutých klíčových turistických produktových balíčků dle vyplněné a předložené Přílohy č. 9 této Zadávací dokumentace, a to 1 BOD za každý navržený a nabídnutý klíčový turistický produktový balíček, který naplňuje Minimální požadavky na produktový balíček.

    Výsledkem posouzení navržených a nabídnutých produktových balíčků nabízených dodavatelem v Přehledu nabídnutých klíčových turistických produktových balíčků bude součet obdržených bodů v podobě Počtu bodů za nabízené turistické produktové balíčky, kdy maximální možný počet bodů, kterých může dodavatel dosáhnout, je 20 bodů. Zadavatel stanovuje, že v případě, kdy dodavatel nabídne více než 20 klíčových turistických produktových balíčků, obdrží v rámci hodnocení tohoto dílčího hodnotícího kritéria 20 bodů.

    V případě, že v rámci shora uvedeného výpočtu výsledného počtu bodů v rámci tohoto hodnotícího kritéria získá hodnocená nabídka v rámci hodnocení nulový Vážený počet bodů za nabízené rozšiřující funkcionality webových stránek či bude výsledná bodová hodnota v rámci hodnocení tohoto hodnotícího kritéria nižší než 1 bod, bude nabídce účastníka přidělen 1 bod pro účely následného celkového hodnocení)

    Při hodnocení tohoto dílčího kritéria bude tedy hodnocena hodnota Počtu bodů za nabízené turistické produktové balíčky v rámci nabídky daného dodavatele získaná shora uvedeným způsobem výpočtu.

    Pro hodnocení tohoto dílčího hodnotícího kritéria použije zadavatel či příslušná hodnotící komise bodovací stupnici od 1 do 100 bodů, kdy nejvýhodnější nabídka je ta s nejvyšším Počtem bodů za nabízené turistické produktové balíčky v rámci nabídky daného účastníka:

                                                                    hodnocený Vážený součet

    Počet bodů =  ------------------------------  x  100

                                                                    nejvyšší Vážený součet

    Nejvyšší nabídnutý „Počet bodů za nabízené turistické produktové balíčky“ hodnocená v rámci předložených nabídek dodavatelů (účastníků) tak získává 100 bodů. Další nabídky budou hodnoceny snížením počtu bodů v souladu s výše uvedeným způsobem výpočtu.

     

    Ad Celkové hodnocení nabídek

    V rámci celkového hodnocení nabídek budou bodová hodnocení jednotlivých dílčích hodnotících kritérií specifikovaných výše v odst. 7.3 tohoto článku Zadávací dokumentace vynásobena vahou daného dílčího kritéria (vážené bodové hodnocení). Celkové hodnocení je poté součtem bodů dosažených v rámci vážených bodových hodnocení dílčích hodnotících kritérií v souladu s tímto článkem této Zadávací dokumentace (vážené body).

    Zadavatel požaduje, aby účastník (dodavatel) řádně a pravdivě stanovil veškeré hodnoty jednotlivých dílčích hodnotících kritérií, přičemž žádnému z dílčích hodnotících kritérií nepřidělí hodnotu nula (platí zejména pro hodnotící kritérium „Celková nabídková cena (v Kč bez DPH)“.

    Maximálním celkovým počtem vážených bodů, které může účastník (dodavatel) obdržet v rámci všech dílčích hodnotících kritérií je hodnota 100,00 bodů.

    V případě rovnosti celkového součtu vážených bodů u dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí těchto rovnocenně hodnocených nabídek v kritériu s nejvyšším stupněm významu (vahou).

    Nejvýhodnější nabídkou je ta, která získá nejvyšší celkový počet vážených bodů v součtu všech hodnocených dílčích hodnotících kritérií. Maximálním celkovým počtem vážených bodů, které může účastník (dodavatel) obdržet v rámci všech dílčích hodnotících kritérií je hodnota 100,00 bodů.

    V případě rovnosti celkového součtu vážených bodů u dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí těchto rovnocenně hodnocených nabídek v kritériu s nejvyšším stupněm významu (vahou).

     

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST:

Zadavatel požaduje prokázání splnění základní způsobilosti dodavatele (účastníka) analogicky ve smyslu příslušných odpovídajících ustanovení § 74 ZZVZ. Požadavky na prokázání splnění základní způsobilosti stanovuje zadavatel následovně:

Požadovanou základní způsobilost splňuje účastník (dodavatel), který prokáže, že:

a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;

(Je-li dodavatelem (účastníkem) právnická osoba, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu. Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu české právnické osoby, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle tohoto písm. a) splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu ve statutárním orgánu dodavatele.)

b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;

c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejném zdravotním pojištění;

d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

e) není v likvidaci (dle ustanovení § 187 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku (dle ustanovení § 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon)), vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu (např. dle zákona č. 21/1992 Sb., o bankách, zákona č. 87/1995 Sb., o spořitelních a úvěrních družstvech, zákona č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví) nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Způsob prokázání požadované základní způsobilosti:

Čestné prohlášení, z něhož vyplývá prokázání splnění zadavatelem požadované základní způsobilosti dle písm. a) až e) tohoto ustanovení Zadávací dokumentace. Účastník (dodavatel)je oprávněn za tímto účelem použít čestné prohlášení v souladu se vzorem uvedeným v „Příloze č. 6 - Čestné prohlášení o základní způsobilosti“

PROFESNÍ ZPŮSOBILOST:

Zadavatel požaduje prokázání splnění profesní způsobilosti dodavatele (účastníka) analogicky ve smyslu příslušných odpovídajících ustanovení § 77 ZZVZ. Požadavky na prokázání splnění profesní způsobilosti stanovuje zadavatel následovně:

Požadovanou profesní způsobilost splňuje účastník (dodavatel), který prokáže:

a) Ve vztahu k České republice výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

b) Doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, obsahující minimálně následující oprávnění:

- Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků

(Zadavatel uzná za průkaz podnikatelského oprávnění v požadovaném oboru rovněž výpis z živnostenského rejstříku nebo živnostenský list či listy dokládající oprávnění dodavatele k podnikání v oboru (či oborech), který bude zadavatelem požadovanému oboru obsahově odpovídat (jedná se zejména o živnostenské listy vydané za dříve platné právní úpravy).)

Způsob prokázání požadované profesní způsobilosti:

Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje, z něhož vyplývá prokázání splnění zadavatelem požadované profesní způsobilosti dle písm. a) tohoto ustanovení Zadávací dokumentace.

Doklad (zejm. výpis z živnostenského listu) o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, z něhož vyplývá prokázání splnění zadavatelem požadované profesní způsobilosti dle písm. b) tohoto ustanovení Zadávací dokumentace.

TECHNICKÁ KVALIFIKACE:

Zadavatel požaduje prokázání splnění technické kvalifikace dodavatele (účastníka) analogicky ve smyslu příslušných obdobných ustanovení § 79 ZZVZ. Požadavky na prokázání splnění technické kvalifikace stanovuje zadavatel následovně:

Požadovanou technickou kvalifikaci splňuje účastník (dodavatel), který prokáže:

a)  Referenční list, tj. seznam významných služeb (projektových prací) poskytnutých dodavatelem za posledních 5 let před zahájením tohoto výběrového řízení.

Pro splnění této technické kvalifikace je vyžadováno, aby dodavatel předložil Referenční list obsahující minimálně 2 významné služby, obdobného charakteru jako je předmět plnění zakázky, spočívající ve vypracování strategie cestovního ruchu, přičemž alespoň jedna významná služba (referenční zakázka) se týkala obce o minimálním počtu obyvatel 4 000, a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě minimálně 40.000,- Kč bez DPH každé referenční zakázky.

Referenční list, tj. seznam významných projektových prací, musí u každé uvedené reference obsahovat nejméně následující údaje:

- Objednatel referenční zakázky;

- Popis předmětu referenční zakázky;

- Finanční hodnota plnění referenční zakázky;

- Termín (doba) plnění referenční zakázky;

- Kontaktní osoba objednatele, u které bude možné realizaci referenční zakázky ověřit.

b) Realizační tým, tj. seznam osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména těch, kteří zajišťují kontrolu kvality poskytovaných služeb, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, vztahující se k požadovaným službám.

Pro splnění této technické kvalifikace je vyžadováno, aby účastník předložil seznam tvůrců - Realizační tým obsahující minimálně 2 osoby, které naplňují následující minimální požadavky zadavatele:

1)  VEDOUCÍ TÝMU – specialista na oblast cestovního ruchu a vedení týmu – min. 1 pracovník, který bude disponovat následujícími předpoklady:

- min. středoškolské vzdělání;

- min. 3 roky praxe v oblasti tvorby strategií cestovního ruchu;

- odborná kvalifikace, tj. praxe v oblasti výkonu funkce specialisty na oblast cestovního ruchu a vedení týmu spočívající v účasti na min. 2 zakázkách (referenčních projektech) za posledních 5 let, jejichž obsahem (náplní) bylo vypracování strategie cestovního ruchu, přičemž alespoň jedna zakázka (referenční projekt) se týkala obce o minimálním počtu obyvatel 4 000, a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě minimálně 40.000,- Kč bez DPH každé zakázky (referenčního projektu).

a zároveň

2)  ČLEN TÝMU – specialista na oblast cestovního ruchu a vedení týmu – min. 1 pracovník, který bude disponovat následujícími předpoklady:

- min. středoškolské vzdělání;

- min. 2 roky praxe v oblasti tvorby strategií cestovního ruchu;

- odborná kvalifikace, tj. praxe v oblasti výkonu funkce specialisty na oblast cestovního ruchu spočívající v účasti na min. 1 zakázce (referenčním projektu) za posledních 5 let, jehož obsahem (náplní) bylo vypracování strategie cestovního ruchu, která se týkala obce o minimálním počtu obyvatel 4 000, a to ve finančním objemu poskytnutých služeb v hodnotě minimálně 40.000,- Kč bez DPH zakázky (referenčního projektu).

Seznam tvůrců – Realizační tým, tj. seznam osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, dle shora uvedených požadavků, musí být u každé požadované osoby - tvůrce obsahovat nejméně následující údaje:

- jméno a příjmení,

- funkce při plnění veřejné zakázky,

- dosažené vzdělání,

- délka praxe v požadovaném oboru,

- přehled profesní praxe prostřednictvím uvedení realizovaných zakázek, na kterých se technik či odborný pracovník podílel ve v požadované funkci, jejich stručný popis (označení), termín realizace a finanční výši plnění;

- informace, zda se jedná o zaměstnance či osobu spolupracující na základě jiné smluvně podložené spolupráce (v případě, že nejde o zaměstnance účastníka, pak je dodavatel (účastník) povinen doložit prostou kopii takové smlouvy s příslušným technikem či odborným pracovníkem dále dodržet veškeré povinnosti o prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob

- kontaktní osoba, u které bude možné údaje o pracovníkovi ověřit.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Varianty nabídky:

Dodavatel (účastník) může podat pouze jednu nabídku.

Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky.

Nabídka bude předložena řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.

Jazyk nabídky:

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce, zadavatel připouští i nabídku ve slovenském jazyce.

Výjimku tvoří odborné názvy, které mohou být kromě českého jazyka předloženy i v jiném jazyce, ale pouze tehdy, pokud jsou v tomto jazyce běžně používány i v českém prostředí nebo nemají vhodný český ekvivalent.

Sestavení a členění nabídky:

Zadavatel požaduje sestavení nabídky v tomto členění:

1) KRYCÍ LIST NABÍDKY

2) DOKLADY PROKAZUJÍCÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE

3) NÁVRH SMLOUVY O DÍLO

4) NÁVRH NA ÚPRAVU A ZLEPŠENÍ V OBLASTI TURISTICKÉ INFRASTRUKTURY

5) SEZNAM PODDODAVATELŮ

6) FAKULTATIVNÍ ČÁST NABÍDKY

Bližší požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a Zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena této veřejné zakázky bude stanovena ve formě Celkové nabídkové ceny bez DPH, samostatně uvedené DPH a Celkové nabídkové ceny včetně DPH a v nabídce dodavatele (účastníka) bude vyplněna povinně na Krycím listu nabídky dle Přílohy č. 1 této Zadávací dokumentace a v návrhu Smlouvy o dílo dle Přílohy č. 2 této Zadávací dokumentace.

Celková nabídková cena bude nabídnuta včetně veškerých poplatků, obchodních a jiných přirážek, daní, pojištění, licenčních poplatků a dopravních nákladů na místo plnění. Tato cena bude nabídnuta v Kč a bude cenou maximálními pro realizaci příslušného předmětu této veřejné zakázky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel jako účastník zadávacího řízení je povinen podat nabídku výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje PVU dle specifikace a metodiky uvedené v čl. 3 a 11 Zadávací dokumentace, a to do konce lhůty pro podání nabídek. Zadavatel upozorňuje, že nabídka musí být šifrována v souladu s požadavky právních předpisů a elektronického nástroje PVU.Zadavatel dodavatele upozorňuje, že pro plné využití všech možností elektronického nástroje PVU je nezbytné provést a dokončit tzv. registraci dodavatele. Manuál pro registraci dodavatele v elektronickém nástroji PVU je uveden v uživatelské příručce s názvem „Uživatelská příručka pro dodavatele“ (viz. https://www.vhodne-uverejneni.cz/manualy). Za řádné a včasné seznamování se s písemnostmi zasílanými zadavatelem prostřednictvím elektronického nástroje PVU, jakož i za správnost kontaktních údajů uvedených u dodavatele, odpovídá vždy dodavatel. Podmínky a informace týkající se elektronického nástroje PVU včetně informací o používání elektronického podpisu jsou dostupné na https://www.vhodne-uverejneni.cz/. Zadavatel upozorňuje účastníky, že registrace není okamžitá a podléhá schválení administrátorem systému, jenž má vymezený termín na akceptaci, nebo zamítnutí registrace, pokud žádost o registraci nebude obsahovat veškeré požadované údaje. Bližší podmínky a informace ohledně elektronického podávání nabídek, včetně kontaktu na uživatelskou podporu provozovatele elektronického nástroje, jsou k dispozici na webové adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/. Další technické požadavky na komunikaci realizovanou prostřednictvím elektronického nástroje PVU jsou uvedeny v provozních podmínkách tohoto elektronického nástroje uveřejněných na adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/. Pro odpovědi na případné otázky týkající se uživatelského ovládání elektronického nástroje PVU je možné využít uživatelskou podporu PVU (tel.: +420 538 702 705, e-mail: podpora@qcm.cz).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel prostřednictvím uvedených kontaktních osob zadavatele bude poskytovat vysvětlení či doplnění Zadávací dokumentace, a to na základě písemné žádosti dodavatele adresované kontaktní osobě zadavatele. Zadavatel je oprávněn poskytovat dodavatelům vysvětlení či dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení Zadávací dokumentace či další dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Písemná žádost o vysvětlení Zadávací dokumentace či poskytnutí dodatečných informací musí být zadavateli doručena ve lhůtě: nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení Zadávací dokumentace či poskytnutí dodatečných informací k zadávacím podmínkám poskytne zadavatel vysvětlení ve lhůtě: nejpozději 2 pracovní dny od doručení žádosti o vysvětlení od dodavatele.Vysvětlení Zadávací dokumentace či poskytnutí dodatečných informací k zadávacím podmínkám poskytne zadavatele včetně případného přesného znění žádosti o vysvětlení (bez identifikace dotazujícího dodavatele) a odešle dotčeným dodavatelům či uveřejní stejným způsobem, jakým uveřejnil textovou část této Zadávací dokumentace (tj. na profilu zadavatele).

Další požadavky na zpracování nabídky:

a) Dodavatel (účastník) smí použít tyto pokyny a podklady poskytnuté zadavatelem v rámci tohoto výběrového řízení jen pro účely této veřejné zakázky, jiné využití zadavatel nepřipouští.

b) Zadavatel si vyhrazuje právo v rámci posouzení kvalifikace dodavatele (účastníka) či nabídky dodavatele (účastníka) ověřit informace uváděné dodavatelem (účastníkem) v nabídce.

c) Zadavatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení zrušit v souladu s Pravidly OPZ, a to nejpozději do okamžiku uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným dodavatelem.

d) Náklady na vyhotovení nabídek a účast ve výběrovém řízení, stejně jako jakékoliv další náhrady nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení nese dodavatel (účastník) sám.

e) Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky, které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podávání nabídek.

f) Zadavatel si vyhrazuje právo provádět změny či doplnění Zadávací dokumentace, zejména opravit chyby či opomenutí v této Zadávací dokumentaci, ve lhůtě pro podání nabídek. V případě, že se bude jednat o podstatnou změnu či doplnění Zadávací dokumentace, bude změna oznámena i formou, jakou došlo k uveřejnění této veřejné zakázky. Zadavatel si v důsledku provedené změny či doplnění Zadávací dokumentace vyhrazuje právo přiměřeně prodloužit lhůtu pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 6. 2022
 
Aktualizováno: 7. 6. 2022