Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Studie zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12487

Název zakázky: Studie zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Havlíčkův Brod

Sídlo zadavatele: Havlíčkovo náměstí 57, 580 61 Havlíčkův Brod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jan Tecl MBA, starosta města
  • Telefon: +420569497111
  • E-mail: posta@muhb.cz

IČ zadavatele: 00267449

DIČ zadavatele: CZ00267449

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Martin Stehno
  • Telefon: +420569497300
  • E-mail: mstehno@muhb.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2018 09:00

Místo pro podání nabídek:
Havlíčkovo náměstí 57, 580 61 Havlíčkův Brod

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Studie zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy bude zpracována za účelem zmapování a vyhodnocení stávajícího stavu dopravní situace v městě Havlíčkův Brod. Současně vytvoří návrh dílčích i komplexních dopravně telematických řešení tak, aby návrh odpovídal potřebám města.

Studie rovněž zohlední právní a dopravně bezpečnostní aspekty navrhovaných řešení, tak aby tato řešení zohledňovali možné dopravní situace z pohledu pravidel silničního provozu.

Studie se bude zabývat následujícími okruhy: osobní a nákladní doprava, městská hromadná doprava, cyklistická doprava, parkování na všech úrovních, pohyb chodců v dopravě.

Závěry studie jasně vytýčí cíle včetně postupů k jejich dosažení.

Podrobně jsou požadavky na zpracování studie uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přiložena.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 412500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
6 měsíců ode dne uzavření smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Havlíčkův Brod

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena ( Nabídky budou hodnoceny dle kritéria - nejnižší nabídková cena. Při hodnocení nabídkové ceny bude rozhodná její celková výše bez daně z přidané hodnoty (DPH). Cena za předmět plnění bude stanovena jako nejvýše přípustná bez DPH a včetně DPH v českých korunách. Cena v tomto členění bude zároveň uvedena v Krycím listu nabídky a v patřičném odstavci návrhu smlouvy o dílo.)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • V rámci kvalifikace požaduje zadavatel splnění:

    Základní způsobilosti.
    Profesní způsobilosti.
    Technické kvalifikace.

    Podrobně jsou požadavky na kvalifikaci dodavatele uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přiložena.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:

Identifikační údaje dodavatele (vyplněný Krycí list nabídky se všemi údaji).
Prokázání kvalifikace (čestné prohlášení + výpis z o.r. + případné další dokumenty).
Návrh smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou.

Podrobně jsou požadavky na zpracování nabídky uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přiložena.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena za kompletní předmět plnění bude stanovena jako nejvýše přípustná bez DPH a včetně DPH v českých korunách. Cena v tomto členění bude zároveň uvedena v Krycím listu nabídky a v patřičném odstavci návrhu smlouvy o dílo. Výše nabídkové ceny musí být garantována po celou dobu realizace. Nabídkovou cenu lze překročit pouze v případě, že dojde v průběhu realizace ke změnám daňových předpisů, majících vliv na výši nabídkové ceny (výše sazby DPH).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána oprávněným zástupcem dodavatele. Jednotlivé strany doporučuje zadavatel očíslovat vzestupně od čísla 1. Nabídku zadavatel doporučuje zabezpečit proti manipulaci sešitím (svázáním) celé nabídky tak, aby veškeré části nabídky tvořily po sešití (svázání) jeden celek. Nabídka bude předložena v 1 originále a bude vytištěna nesmazatelnou formou.Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:•Identifikační údaje dodavatele (vyplněný Krycí list nabídky se všemi údaji).•Prokázání kvalifikace (čestné prohlášení + výpis z o.r. + případné další dokumenty).•Návrh smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou.Nabídky mohou být podávány poštou na adresu zadavatele, nebo osobně na stejnou adresu, prostřednictvím podatelny zadavatele. Osobní podání je možné každý všední den od 8:00 do 14:00 hodin, nejpozději však do konce lhůty pro podání nabídek (možno předjednat na telefonním čísle 569 497 111). V případě podání poštou je třeba počítat s patřičnou časovou rezervou. Rozhodný pro přijetí nabídky je termín převzetí nabídky na stanovené adrese. Doručení požadujeme v uzavřených obálkách, označených zřetelně - Neotevírat – Studie zvýšení bezpečnosti a plynulosti dopravy.Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 25.9.2018 v 9:15 hodin na adrese zadavatele Město Havlíčkův Brod, Havlíčkovo náměstí 57, 580 61 Havlíčkův Brod.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Údaj požadován na Krycím listu nabídky.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Zadávací podmínky vymezuje tento dokument, včetně všech příloh. Dodavatel je povinen veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti projednávat pouze s kontaktní osobou zadavatele. Dotazy a požadavky na doplnění zadávacích podmínek veřejné zakázky musí být podány v písemné formě na adresu kontaktní osoby, nejpozději však 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídky. Jako písemná forma se připouští emailová komunikace a datová schránka.Vysvětlení, případně doplňující dokumenty, zveřejní zadavatel, prostřednictvím portálu www.esfcr.cz a na svém profilu zadavatele https://zakazky.muhb.cz/contract_display_150.html do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Dodavatel má po prostudování zadávacích podmínek právo upozornit zadavatele na případné chyby a nedostatky. Nedostatečná informovanost, mylné chápání zadávacích podmínek, chybně navržená nabídková cena apod. neopravňuje dodavatele požadovat dodatečnou úhradu nákladů nebo zvýšení ceny.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Podrobně jsou požadavky na zpracování nabídky uvedeny ve Výzvě k podání nabídek, která je přiložena.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek ( dále jen zákon), v případě, že se v přiložených dokumentech vyskytnou odkazy na některá ustanovení zákona, jedná se ze strany zadavatele pouze o upřesnění postupu dodavatele.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve výběrovém řízení pokračoval. Během lhůty pro podání nabídek byla doručena žádost o vysvětlení zadávací dokumentace. Jelikož byly dotazy zadavatelem vyhodnoceny jako zásadní s ohledem na přesné plnění zakázky, rozhodl zadavatel o zrušení tohoto výběrového řízení, přepracování a upřesnění zadávací dokumentace v souladu s doručenými dotazy. Pouhé zveřenění odpovědí na dotazy s prodloužením lhůty pro podání nabídek by mohlo být, i s ohledem na končící původní lhůtu pro podání nabídek, matoucí.

Datum ukončení: 24. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 9. 2018
 
Aktualizováno: 25. 9. 2018