- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
SW ImpactCAD školení uživatelů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11340
Název zakázky: SW ImpactCAD školení uživatelů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Karel Kaňák, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Tovární 1237/35, 696 01 Rohatec
- Jméno: Ing. Vladislav Polášek, prokurista
- Telefon: +420518399727
- E-mail: tomas.vaculka@kanakcz.com
IČ zadavatele: 43441947
DIČ zadavatele: CZ43441947
- Jméno: Ing. Tomáš Vaculka
- Telefon: +420518399792
- E-mail: tomas.vaculka@kanakcz.com
Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Tovární 1237/35, 696 01 Rohatec
Popis (specifikace) předmětu zakázky: SW ImpactCAD školení uživatelů
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 12/2017
Místo dodání / převzetí plnění: Tovární 1237/35,696 01 Rohatec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: cena bez DPH, ...%DPH, cena včetně DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva_podepsaná.pdf (14. 7. 2017 14:30)
- Výzva k podání nabídky_4.7.2017_ImpactCAD.doc (14. 7. 2017 14:30)
- Příloha_c_4_navrh_smlouvy.doc (14. 7. 2017 14:30)
- Příloha č.1-specifikace IpactCAD.docx (14. 7. 2017 14:30)
- Příloha č. 3_krycí list.docx (14. 7. 2017 14:30)
- Priloha_c_2_cestne_prohlaseni.doc (14. 7. 2017 14:30)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.