Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

TISK A DISTRIBUCE PŘÍRUČKY PRO ČLENA ZASTUPITELSTVA OBCE PO VOLBÁCH V ROCE 2018

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12365

Název zakázky: TISK A DISTRIBUCE PŘÍRUČKY PRO ČLENA ZASTUPITELSTVA OBCE PO VOLBÁCH V ROCE 2018

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 6. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Svaz měst a obcí České republiky

Sídlo zadavatele: 5. května 1640/65, Nusle, 140 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Pavel Drahovzal
  • Telefon: +420234709711
  • E-mail: reditel@smocr.cz

IČ zadavatele: 63113074

DIČ zadavatele: CZ63113074

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Iva Kuckirová
  • Telefon: +420606789717
  • E-mail: advokat@kklegal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 7. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Obřanská 101a, Brno 614 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je tisk a distribuce příruček dle specifikace uvedené v zadávacích podmínkách. Veřejná zakázka je rozdělena na dvě části dle předmětu plnění.

Předmětem první části veřejné zakázky je tisk 65.000 Ks příruček.

Předmětem druhé části veřejné zakázky je rozdělení, balení a distribuce 65.000 Ks příruček do všech obcí České republiky (tj. 6 393 doručovacích adres).

 

Bližší podmínky uvedeny v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1895544,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dle zadávací dokumentace

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle zadávací dokumentace

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Shodné pro všechny části veřejné zakázky

 

Nabídky budou hodnoceny na základě jediného hodnotícího kritéria a to nejnižší nabídkové ceny bez DPH. Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu v korunách českých, bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1.Prokazování splnění kvalifikace
1.1.Doklady prokazující základní kvalifikační předpoklady dle čl. 9 zadávací dokumentace a profesní kvalifikační předpoklady dle čl. 10 odst. 1 písm. a) zadávací dokumentace musí prokazovat splnění požadovaného kritéria kvalifikace nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
1.2.Dodavatel, který podal nabídku v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně jinou osobou, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomto zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
1.3.Zadavatel neumožňuje dodavateli prokázání technických kvalifikačních předpokladů prostřednictvím jiných osob. Dodavatel může prokázat určitou část profesních kvalifikačních předpokladů, s výjimkou kritéria dle čl. 10 odst. 1 písm. a) zadávací dokumentace, požadovaných zadavatelem prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:

a) doklady prokazující splnění profesní kvalifikačních předpokladů podle čl. 10 odst. 1 písm. a) zadávací dokumentace jinou osobou,

b) doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,

c) čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních přepdokladů podle čl. 9 zadávací dokumentace jinou osobou a

d) písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.

1.4.Má se za to, že požadavek podle čl. 8 odst. 3 písm. d) zadávací dokumentace je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem.
1.5.Dodavatel prokáže splnění kvalifikačních předpokladů předložením vyplněného a podepsaného čestného prohlášení, které je přílohou č. 3 zadávací dokumentace. Prohlášení bude předloženo v originálu. Přílohou prohlášení bude výpis ze živnostenského resjtříku, případně výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, dle požadavků uvedených v čl. 10 zadávací dokumentace. Tyto doklady (přílohy) postačí doložit v prostých kopiích.

 

2.Základní kvalifikační předpoklady pro všechny části veřejné zakázky
2.1.Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů. Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který

nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

3.Profesní kvalifikační předpoklady pro všechny části veřejné zakázky
3.1.Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů . Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží:
a)výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
b)doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídající předmětu veřejné zakázky, zejména dokladprokazující příslušné živnostenské oprávnění. K prokázání způsobilosti dle tohoto písmene dodavatel předloží živnostenské oprávnění k předmětu podnikání “Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“.

 

4.Technické kvalifikační předpoklady
4.1.Část první

Zadavatel požaduje, aby dodavatel realizoval alespoň jednu referenční zakázku v období posledních pěti let před termínem pro podání nabídek, jejíž předmětem byl tisk publikace s minimálně 100 tiskovými stranami, v minimálním počtu 5 000 kusů.

4.2.Část druhá

Zadavatel nepožaduje žádné technické kvalifikační předpoklady.

 

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

1.Obsah nabídky
1.1.V případě, že dodavatel podává nabídky na více částí, podá více nabídek a každou takovou nabídku tudíž podá v samostatné obálce.
1.2.Nabídka bude obsahovat všechny dokumenty požadované zadavatelem. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla očíslována nepřetržitou číselnou řadou od 1(krycí list nabídky) po poslední stranu nabídky.
1.3.Zadavatel doporučuje, aby nabídka obsahovala tyto samostatné části v pořadí, jak je dále uvedeno:
a)krycí list nabídky - vyplněný formulář zadávací dokumentace podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace „Příloha č. 2 Krycí list nabídky dodavatele„
b)čestné prohlášení a doklady o kvalifikaci,
c)doplněné Obchodní podmínky zadavatele respektující veškeré zadávací podmínky, zpracované podle pokynů obsažených v této zadávací dokumentaci, podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele,
d)případně další dokumenty, pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.

Bližší podmínky uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

1.Nabídková cena
1.1.Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH.
1.2.Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za předmět plnění bez DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré práce, dodávky a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých dodavatel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení služby dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je tato zadávací dokumentace, a dále její veškeré přílohy.
1.3.Platební podmínky jsou obsaženy v obchodních podmínkách zadavatele, které jsou přílohou této zadávací dokumentace.

Bližší podmínky uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Bližší podmínky uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ASTRON print, s.r.o., se sídlem Veselská 699, 199 00 Praha, IČ 26155222

    Datum podpisu smlouvy: 24. 9. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GARAMON, s.r.o., se sídlem Wonkova 432, 500 02 Hradec Králové, IČ 25278053

    Datum podpisu smlouvy: 26. 9. 2018

Datum ukončení: 26. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 6. 2018
 
Aktualizováno: 2. 10. 2018