Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Total Supply Chain Management

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11485

Název zakázky: Total Supply Chain Management

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Maurice Ward & Co., s.r.o.

Sídlo zadavatele: Středokluky, Kněževes 185, okres Praha-západ, PSČ 25268

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Nováková
  • Telefon: +420739242655
  • E-mail: katerina.novakova@mauriceward.com

IČ zadavatele: 62908227

DIČ zadavatele: CZ62908227

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Nováková
  • Telefon: +420739242655
  • E-mail: katerina.novakova@mauriceward.com

Lhůta pro podání nabídek: 8. 9. 2017 15:00

Místo pro podání nabídek:
Maurice Ward & Co., s.r.o., Dobřanská 665, 332 09 Štěnovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace vzdělávání zaměstnanců Maurice Ward v kurzu Total Supply Chain Management.

Rozsah: 40 hodin (hodina = 60 minut), z toho 38 hodin výuka + 2 hodiny závěrečná zkouška

Počet osob: 10 (1 skupina).

Cílem  vzdělávání v kurzu Total Suply Chain Management je prohloubení znalostí komplexní problematiky Total Supply Chain Managementu.

Cílová skupina: zaměstnanci managementu společnosti

Výstupní doklad: osvědčení / certifikát o absolvování

Požadavky na obsah:

Logistika a skladování – 9 hodin

5S v logistické a skladové praxi – 8 hodin

Optimalizace skladové logistiky – 9 hodin

Celní problematika – 4 hodiny

Distribuce – 8 hodin

Závěrečné ověření – 2 hodiny

Uchazeč rozpracuje ve své nabídce obsah uvedených požadovaných témat výuky dle dále ve výzvě uvedených hodnotících kritérií.

Místo výuky: Prostory Maurice Ward, Štěnovice (zajistí zadavatel). Zajištění výukových prostor není předmětem nabídky.

Harmonogram výuky: s ohledem na provozní možnosti musí výuka probíhat v 5-ti hodinových výukových blocích a ve dnech:

1. skupina: 4.1. 2018, 9.1. 2018, 11.1. 2018, 16.1. 2018, 18.1. 2018, 23.1. 2018, 25.1. 2018, 29. 3. 2018

Závěrečná zkouška: 29. 3. 2018

Rozvrh výukového dne: výuka probíhá ve dnech výuky dle harmonogramu od 8:30 do 13:30

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 270000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
4.1.2018 – 29.3.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Štěnovice, areál Maurice Ward & Co., s.r.o.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky. Kritérium ekonomické výhodnosti nabídky bude vyhodnoceno podle částečných hodnotících kritérií s různou váhou.

Částečná hodnotící kritéria jsou:

1) Nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 40%

2) Kvalita nabízených služeb s váhou 60%

 

Hodnocení dle částečných kritérií:

1) Hodnocení dle kritéria Nabídková cena v Kč bez DPH

v rámci tohoto kritéria bude hodnocena celková nabídková cena v Kč bez DPH

dle částečného kritéria Nabídková cena v Kč bez DPH získá nabídka bodové hodnocení podle tohoto vzorce:
počet bodů = 100 * (nejnižší nabídková cena / cena posuzované nabídky)
nejlépe hodnocená nabídka dle tohoto kritéria tak získá 100 bodů

2) Hodnocení dle kritéria Kvalita nabízených služeb

v rámci tohoto kritéria bude hodnoceno:

a) subkritérium obsah výuky

Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 35 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.
Lépe bude hodnocena nabídka, která svým obsahem lépe pokryje požadovaná témata s ohledem na cílovou skupinu a s ohledem na naplnění cílů výuky. Lépe bude hodnocena nabídka, která bude v lepším souladu s požadovaným obsahem výuky, lépe vyhoví potřebám provozu a charakteru činností zadavatele. Lépe bude hodnocena nabídka, ve které navržené výukové materiály budou lépe odpovídat obsahu výuky a bude z nich lépe patrný potenciál výuky z hlediska využití pro praxi a v provozu zadavatele.

b) subkritérium metody výuky, organizace výuky

Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 25 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.
Lépe bude hodnocena nabídka s interaktivními metodami výuky, s využitím modelových situací z obdobných logistických provozů. Lépe bude hodnocena nabídka s propracovanou metodikou zjišťování konkrétních vzdělávacích potřeb a metodikou poskytování zpětné vazby, lépe budou hodnoceny postupy a materiály pro zpětnou vazbu s větším potenciálem pro reflektování reálných potřeb zadavatele a uzavřenost zpětnovazebního cyklu. Lépe bude hodnocena nabídka dokládající zkušenosti uchazeče s odbornou výukou cílové skupiny, ze kterých bude lépe patrný potenciál uchazeče disponovat dostatečnou kapacitou pro organizaci a realizaci výuky.

c) subkritérium pružnost realizace výuky

Uchazeč je povinen doplnit do smlouvy, která je přílohou zadávací dokumentace počet dnů ve větě: „Objednatel je oprávněn za zrušený termín stanovit nový termín výukového dne a to nejpozději doplňte pracovní dny před novým termínem výukového dne.“ části III. smlouvy. Uchazeč je povinen doplnit jako počet dnů celé kladné číslo.
Dle tohoto subkritéria získá nabídka bodové hodnocení podle tohoto vzorce:
počet bodů = 15 * (nejnižší uvedený počet dnů v nabídkách / počet dnů uvedený v posuzované nabídce)
Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 15 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.

d) subkritérium personální zajištění výuky

Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 25 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.
Uchazeč je povinen v nabídce uvést lektory k prokázání své základní kvalifikace. Dle tohoto subkritéria bude hodnocena nabídka podle praxe lektorů uvedených k prokázání základní kvalifikace. Lépe bude hodnocena nabídka, kde na základě charakteru a rozsahu praxe (doložené v prokázání základní kvalifikace) ve specializovaném odborném vzdělávání, praktickém vedení a řízení bude lépe patrný potenciál lektorů poskytnout komplexní vzdělávání, podle potřeby pružně přizpůsobené jak potřebě náročnější teoretické výuky, tak i předání znalostí pro řešení skutečných praktických situací.

dle částečného kritéria Kvalita nabízených služeb získá nabídka bodové hodnocení podle tohoto vzorce:
počet bodů = 100 * (součet počtu bodů za subkritéria nabídky s nejnižším počtem bodů /  součet počtu bodů za subkritéria hodnocené nabídky)
Nejlépe hodnocená nabídka dle částečného kritéria Kvalita nabízených služeb tak získá 100 bodů, hůře hodnocené nabídky méně.

 

Vyhodnocení nabídek:

nabídka bude ohodnocena počtem bodů podle bodového ohodnocení jednotlivých částečných kritérií  a vah jednotlivých částečných kritérií vypočteným dle tohoto vzorce:
počet bodů = 0,4 * (počet bodů dle kritéria Nabídková cena v Kč bez DPH) + 0,6 * (počet bodů dle kritéria Kvalita nabízených služeb)

Otevírání obálek posouzení a hodnocení nabídek

 

Zadavatel jmenuje komisi, která bude současně komisí pro otevírání obálek, posouzení a hodnocení nabídek (dále jen hodnotící komise). Hodnotící komise ověří dobu doručení a formu jednotlivých nabídek. Pozdě doručené nabídky a nabídky ve formě neodpovídající zadávací dokumentaci hodnotící komise vyřadí z hodnocení a takové nabídky nebudou otevřeny. Pokud je na obálce takové nabídky uvedena adresa  uchazeče, bude zadavatel informovat uchazeče o pozdním nebo jinak chybném doručení nabídky. Správně doručené nabídky komise otevře a posoudí nabídky uchazečů z hlediska splnění zákonných požadavků a požadavků zadávacích podmínek specifikovaných v textové a technické části zadávací dokumentace. Nabídky, které nevyhoví zákonným podmínkám a kvalifikačním podmínkám zadávací dokumentace hodnotící komise vyřadí z hodnocení. Zadavatel bude informovat uchazeče, jejichž nabídka byla vyřazena z hodnocení o důvodu vyřazení. Nevyřazené nabídky hodnotící komise posoudí z hlediska plnění hodnotícího kritéria. Hodnotící komise může v případě nejasností požádat uchazeče o písemné vysvětlení nabídky a stanovit přiměřenou lhůtu. Hodnotící komise pak v souladu se zadávací dokumentací stanoví bodové ohodnocení jednotlivých nabídek a určí pořadí nabídek sestupně dle počtu získaných bodů. Jako nejvýhodnější označí komise nabídku s nejvyšším počtem bodů. Pokud zadavatel zadávací řízení nezruší, uzavře smlouvu s uchazečem, jehož nabídka byla komisí označena jako nejvýhodnější.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč doloží ve své nabídce:

Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) – postačí kopie
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou k podpisu.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:

zadavatel požaduje, aby uchazeč plnil prostřednictvím lektorů, kteří mají VŠ vzdělání a minimálně 5 let praxe ve vzdělávání dospělých v oboru logistiky
k prokázání této kvalifikace uchazeč doloží v nabídce doklady k minimálně 2 lektorům, kteří mají VŠ vzdělání a minimálně 5 let praxe ve vzdělávání dospělých v oboru logistiky

doklady o kvalifikaci lektorů, tzn.: kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, profesní CV/profil lektora mající formu čestného prohlášení o pravdivosti uvedených údajů – originál podepsaný lektorem

k prokázání této kvalifikace uchazeč doloží v nabídce čestné prohlášení, kde se zaváže využít pro alespoň 70% časového rozsahu výuky alespoň jednoho z lektorů  uvedeného v nabídce a splňujícího kvalifikační požadavek VŠ vzdělání a minimálně 5 let praxe ve vzdělávání dospělých v oboru logistiky. Dále se uchazeč v tomto prohlášení zaváže, že v případě jím nezaviněné nemožnosti plnit přecházející závazek nahradí lektora jiným, který bude splňovat tento kvalifikační požadavek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce v listinné podobě v jednom originále a v listinné podobě v jedné kopii a bude minimálně obsahovat:

 

1) Identifikační údaje uchazeče

2) Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče

3) Podklady pro hodnocení nabídky podle kritéria ekonomické výhodnosti včetně částečných kritérií a subkritérií.

4) Podepsaný návrh smlouvy o dílo, která tvoří Přílohu č. 1 Výzvy k podání nabídek včetně stanoveného harmonogramu výuky.

5) Další doklady dle uvážení uchazeče a v souladu s Výzvou k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena bude v nabídce uvedena v Kč bez DPH / v Kč včetně DPH.

V případě rozdílné ceny v jednotlivých částech nabídky, platí celková cena v Kč bez DPH uvedena v podepsaném návrhu smlouvy kapitola II. bod 7 dle Přílohy č. 1 Výzvy k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Neotevírat – výběrové řízení Total Supply Chain Management“, na níž je vhodné uvést kontaktní adresu uchazeče a identifikační údaje uchazeče (název, sídlo, IČ). Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. V případě, že je součástí nabídky čestné prohlášení, musí být podepsáno uchazečem nebo osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. V nabídce musí být případně doložena plná moc k zastupování.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel / uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dotazy je možné podávat pouze písemnou formou a to e-mailem na adresu: katerina.novakova@mauriceward.comUchazeč není oprávněn kontaktovat zadavatele telefonicky. Na jiné než výše uvedeným způsobem doručené dotazy nebude zadavatel reagovat.Odpovědi na dotazy budou vždy uveřejněny na portálu esfcr.cz nejpozději do 3 dnů od doručení dotazu zadavateli.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč v nabídce doloží podepsaný, doplněný návrh smlouvy dle Přílohy č.1 Výzvy k podání nabídek včetně pevně stanoveného harmonogramu výuky. Ve smlouvě je uchazeč oprávněn doplnit pouze údaje na místech k tomu určených (žlutě podbarvených a označených „doplňte“).
Údaje označené „Doplní objednatel“ doplní objednatel po vyhodnocení VŘ.
Objednatel po vyhodnocení VŘ připojí jako přílohu ke smlouvě harmonogram realizace vzdělávací aktivity ve formě požadované dotačním programem.
Nabídka bude předložena v 1 originále v listinné podobě.
Zadavatel nepřijme částečnou nabídku. Uchazeči jsou povinni podat nabídku na celý předmět plnění.
Nabídka musí být kompletní, tzn. obsahovat všechny výše uvedené části.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet nabídky.

Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 150000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Grafia, společnost s ručením omezeným, Budilova 1511/4, 301 00 Plzeň, IČO:47714620, Ing.Štěpánka Pirnosová

    Datum podpisu smlouvy: 13. 9. 2017

Datum ukončení: 13. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 8. 2017
 
Aktualizováno: 25. 9. 2017