- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Tvorba Strategického plánu pro město Tišnov 2021 - 2025
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12166
Název zakázky: Tvorba Strategického plánu pro město Tišnov 2021 - 2025
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002911 Profesionalizace Městského úřadu v Tišnově příjemce: Město Tišnov
Název/obchodní firma zadavatele: Město Tišnov
Sídlo zadavatele: nám. Míru 111, 66601 Tišnov
- Jméno: Bc. Jiří Dospíšil
- Telefon: +420549439811
- E-mail: jiri.dospisil@tisnov.cz
IČ zadavatele: 00282707
DIČ zadavatele: CZ00282707
- Jméno: Sabina Dvořáková
- Telefon: +420549439857
- E-mail: sabina.dvorakova@tisnov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 3. 2018 11:00
Místo pro podání nabídek: Osobně: Podatelna MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 19, a to pondělí a středa 7:00 - 17:00, úterý a čtvrtek 7:00 - 15:00, pátek 7:00 - 12:00 hodin. Poslední den lhůty pro podání nabídek do 10 hodin. Prostřednictvím držitele poštovní licence: na adresu Městský úřad Tišnov, Odbor investic a projektové podpory, nám. Míru 111, 666 19 Tišnov.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je vytvoření strategického dokumentu rozvoje města Tišnova pro období 2021-2025, jakožto jednoho ze základních dokumentů územně samosprávného celku vyjadřujícího předpokládaný vývoj daného celku v dlouhodobějším časovém horizontu. Strategický plán pro město Tišnov 2021-2025 se stane koncepčním a současně rozvojovým dokumentem, který bude vycházet zejména z demografického, ekonomického, sociálního, kulturního a ekologického stavu na území města.
Podrobná specifikace předmětu je uvedena v příloze č. 1 výzvy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 442000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.3.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Tišnov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
- viz. přílohy
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
viz. přílohy
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz. přílohy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz. přílohy
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
viz. přílohy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Strategický plán Tišnov FIN.pdf (5. 3. 2018 12:52)
- Přílohy výzvy k podání nabídek Strategický plán Tišnov FIN.docx (5. 3. 2018 12:52)
- Strategiský plán Tišnov - příloha č4.pdf (5. 3. 2018 12:52)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (12. 4. 2018 09:46)
- Oznámení o výsledku .pdf (12. 4. 2018 09:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 211000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GaREP, spol.s.r.o., nám. 28. října 1896/3, Brno, 60200, 60702672, Ing. Jan Binek, Ph.D.
Datum podpisu smlouvy: 13. 4. 2018
Datum ukončení: 13. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.