- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Ubytování pro znevýhodněnou mládež v Itálii
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10900
Název zakázky: Ubytování pro znevýhodněnou mládež v Itálii
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 12. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: HANDI HELP SERVIS, v.o.s.
Sídlo zadavatele: Koperníkova 118, Nový Bohumín 73581
- Jméno: Jakub Klus, 731902700, handihelpservis@seznam.cz
IČ zadavatele: 27848124
DIČ zadavatele: CZ27848124
- Jméno: Ing. Karin Klusová
- Telefon: 603319612
- E-mail: KKlusova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 12. 2016 09:00
Místo pro podání nabídek: Koperníkova 118, Nový Bohumín 73581
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1700000,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek
Soubory ke stažení:
| Registrační číslo projektu | CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_032/0000625 | 
| Název projektu | Šance pro znevýhodněnou mládež | 
| Popis (specifikace) předmětu zakázky | |
| Ubytování pro hendikepované osoby ze MSK v Itálii: 
 Místo pobytu: COSENZA (RENDE) 
 Rozsah pobytu: 2 měsíce, tj. 60 dní (59 nocí)* - každý běh 
 Požadavky na ubytování pro mladé handicapované osoby: 
 
 
 
 
 Požadavky na ubytování pro doprovod (zaměstnance zadavatele): 
 
 
 
 V nabídce dodavatel uvede přesnou specifikaci ubytování, název a adresu zařízení, dostupnost do centra a okolí COSENZA (RENDE) v km (max. 15 km), s vedením možností spojení, vybavení pokojů/apartmánů včetně vybavení kuchyně, nabídku služeb ubytovacího zařízení, fotografie zařízení (min. soc. zařízení, kuchyňky, pokojů), odkaz na webové stránky zařízení. 
 Pozn. * Počet nocí může být změn (+/- 2 noci) v návaznosti na termíny letů leteckých společností (doprava ČR-IT-ČR), přesný počet dní bude upřesněn 7 dní před příjezdem účastníků. ** Celkový počet mladých handicapovaných osob bude 18 pro oba běhy, rozložení v jednotlivých bězích zatím není pevně stanoveno. Zadavatel předpokládá, že v první běhu pojede menší počet (tj. 6-8 osob) a v druhém běhu více osob (tj. 10-12 osob), tzn. přesný počet pro jednotlivé běhy je pouze předpokládaný, bude upřesněn. Přesný počet osob zadavatel upřesní 7 dní před příjezdem. 
 | |
| Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) | Předpokládaná hodnota zakázky 1 700 000 Kč bez DPH. 
 Cena zakázky je stanovena jako maximální a nepřekročitelná. Zadavatel nemůže přijmout nabídku s vyšší nabídkovou cenou. Nedodržení limitní ceny znamená nesplnění podmínek stanovených zadavatelem v této Výzvě a vyloučení nabídky z dalšího hodnocení. 
 Nabídková cena veřejné zakázky představuje celkovou cenu vč. všech nákladů související s realizací zakázky. Jedná se o cenu za oba běhy a pro obě poptávané skupiny (handicapované osoby, doprovod od zadavatele). 
 | 
| Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky | -2 běhy - 2 měsíce, tj. 60 dní - na každý běh 
 (přesné termíny ubytování budou upřesněny minimálně 7 dní před příjezdem) | 
| Místo dodání / převzetí plnění | Itálie, COSENZA (RENDE) | 
| Hodnotící kritéria | |
| Hodnotícím kritériem bude: -Nejnižší nabídková cena. Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše v absolutní hodnotě uvedené v nabídce, jedná se o cenu v Kč bez DPH. Jedná se o cenu za celý předmět zakázky. 
 Hodnocení: Nabídky budou vyhodnoceny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny v Kč bez DPH za celý předmět zakázky, budou seřazeny od nejnižší po nejvyšší hodnotu nabídkové ceny. Nejvýhodnější je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. 
 | |
| Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele | |
| Základní požadavky na prokázání kvalifikace/způsobilosti dodavatele jsou stanoveny zadavatel následovně: 
 
 Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci/způsobilost výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů dle zák. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. 
 | |
| Podmínky a požadavky na zpracování nabídky | |
| Dodavatel předloží ve své nabídce tyto dokumenty: -Titulní strana, krycí list nabídky (Příloha č. 1), krycí list bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele (případně osobou jednání na základě plné moci, plná moc musí být doložená), -Obsah nabídky obsahující čísla stránek jednotlivých kapitol -Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele (blíže viz Základní požadavky na prokázání kvalifikace) -Popis předmětu zakázky – předmětem zakázky bude popis zajištění ubytování v COSENZA (RENDE) + nejbližší okolí dle kap. Popis (specifikace) předmětu zakázky -Návrh smlouvy o zajištění ubytování (Příloha č. 2). Návrh bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. -Nabídková cena – blíže specifikováno v následujícím odstavci -Potvrzení ubytovacího zařízení o možnosti zajištění ubytování v rozsahu 60 dní v období určeného v kapitole Lhůta dodání. -Další dokumenty k předmětu zakázky dle zvážení dodavatele 
 | |
| Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny | Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako limitní, nejvýše přípustná. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady související s předmětem zakázky, bude zahrnovat místní poplatky a rizika spojená s kurzy měn, včetně veškerých nákladů dodavatele. Nabídková cena bude platná po celou dobu trvání zakázky. Celkovou nabídkovou cenu dodavatel uvede v návrhu smlouvy o zajištění ubytování, krycím listu. Zpracování nabídkové ceny ve členění na jednotlivé běhy (1. běh, 2. běh) a dále Ve specifikaci: Cena za 1 osobu/noc bez DPH a dále cena za 59 nocí pro 1 osobu; a to ve členění na ubytování pro handicapované osoby a pro doprovod zadavatele. Cena bude zahrnovat veškeré požadavky zadavatele uvedené v Popisu (specifikaci) předmětu zakázky a v souladu s celou výzvou a smlouvou o zajištění ubytování. | 
| Požadavek na písemnou formu nabídky | Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude předložená v jednom originále a jedné kopii na CD (elektronická verze bude obsahovat kompletní nabídku ve formátu PDF) Nabídka včetně všech jejich příloh bude řádně spojena/svázána do jednoho svazku a zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Všechny listy nabídky i příloh budou řádně očíslovány a to vzestupně od č. 1. | 
| Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele | Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. | 
| Požadavek na jednu nabídku | Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. | 
| Informace o poskytování dodatečných informací | |
| Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může dodavatel zaslat elektronicky e-mailem na adresu handihelpservis@seznam.cz. Zadavatel zašle dodatečné informace (odpověď na dotaz) nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení žádosti o dodatečné informace. Dodatečné informace včetně znění dotazů, poskytne zadavatel všem známým zájemcům o veřejnou zakázku a zveřejní na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti. | |
| Další požadavky na zpracování nabídky | |
| 
 Zadavatel stanovuje tyto požadavky pro zpracování nabídky: 
 - 
 | |
| Zadávací řízení se řídí | Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (revize č. 5 s účinnosti od 1.10.2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, i přesto, že v některých částech této Výzvy se na jednotlivá ustanovení zákona odkazuje. | 
| Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. | |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.
 
									