- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Učit se společně, růst individuálně
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11810
Název zakázky: Učit se společně, růst individuálně
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 11. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina
Sídlo zadavatele: Žižkova 57/1882, Jihlava, PSČ 587 33
- Jméno: Mgr. Pavel Franěk
IČ zadavatele: 70890749
- Jméno: Ing. Marek Bena
- Telefon: +420604119057
- E-mail: bena@pkvysocina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 11. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor sociálních věcí, Žižkova 57, 587 33 Jihlava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytnutí vysoce specializovaných a konkrétně zaměřených služeb, které budou poskytovány dle této zadávací dokumentace a na základě spolupráce a pokynů zadavatele a jeho pracovních skupin za účelem naplnění cílů projektu.
Veřejná zakázka je rozdělena na následující tři části:
- část 1: Strategické plánování organizace a Závěrečná konference projektu (klíčové aktivity KA 1 a KA 4)
- část 2: Podpora pracovníků formou supervize (klíčová aktivita KA 2 a účinkování v rámci závěrečné konference projektu)
- část 3: Zavádění nových přístupů v péči o klienta (klíčová aktivita KA 3 a účinkování v rámci závěrečné konference projektu)
Dodavatel je oprávněn nabídku podat na libovolnou jednu část, více částí nebo každou část veřejné zakázky.
Předmět veřejné zakázky, jejích jednotlivých částí a cíle projektu jsou podrobně definovány v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Vymezení předmětu zakázky dle hlavního slovníku jednotného klasifikačního systému (číselníku CPV):
79314000-8 Studie proveditelnosti
79420000-4 Manažerské poradenství
79632000-3 Vzdělávání zaměstnanců
79634000-7 Profesní poradenství
79951000-5 Organizace seminářů
79998000-6 Služby profesionálních poradců
80510000-2 Odborná školení
Vybraný dodavatel pro plnění každé jedné části je povinen spolupracovat s vybranými dodavateli pro ostatní části tak, aby závěrečná konference projektu mohla splnit svůj účel.
Předpokládané hodnoty jednotlivých částí zakázky činí:
- část 1: 504 120,- Kč bez DPH
- část 2: 727 000,- Kč bez DPH
- část 3: 528 480,- Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1759600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění veřejné zakázky bude zahájeno bezprostředně po nabytí účinnosti smlouvy na její ednotlivé části a bude probíhat až do roku 2020. Zadavatel požaduje, aby předmět jednotlivých částí veřejné zakázky byl dodavateli vybranými pro jednotlivé části zakázky splněn v době a termínech, jak je uvedeno v harmonogramu projektu, který tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace, a v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je Česká republika, zejména pak Kraj Vysočina, pro část 3 veřejné zakázky pak také Německo a Rakousko. Podrobnosti jsou uvedeny v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno pro každou část veřejné zakázky samostatně, vždy podle jejich ekonomické výhodnosti, přičemž hodnocení nabídek pro každou část veřejné zakázky bude provedeno podle níže uvedených kritérií hodnocení a metody vyhodnocení. Celkové bodové hodnocení nabídky zadavatel stanoví jako součet bodů nabídky dosažených v obou kritériích hodnocení. Pořadí nabídek v hodnocení bude určeno sestupně podle počtu obdržených bodů. Zadavatel pro plnění zakázky vybere dodavatele, jehož nabídka obdržela nejvyšší počet bodů a umístila se tak na prvním místě v pořadí hodnocených nabídek.
V případě, že budou podány 2 či více nabídek, jejichž obdržený počet bodů bude zcela shodný, bude o umístění takových nabídek v konečném pořadí rozhodnuto losováním. Účastnit se losování mají právo dodavatelé, kteří takové nabídky podali. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 3 dny před losováním.
Kritéria hodnocení a jejich váhy:
1 Nejnižší nabídková cena vč. DPH 50 %
2 Zkušenosti osob tvořících realizační tým dodavatele 50 %
Další podrobné informace jsou uvedeny v čl. 13 Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobné požadavky zadavatele na základní a profesní způsobilost a technickou kvalifikaci dodavatele jsou uvedeny v čl. 5 Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobné požadavky zadavatele na zpracování nabídky jsou uvedeny v čl. 9 Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobné požadavky zadavatele na zpracování nabídky jsou uvedeny v čl. 9.1 Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána v řádně uzavřené neprůhledné obálce zabezpečené prostředky protineoprávněné manipulaci tak, aby bylo zamezeno seznámení se s obsahem nabídky před otevřením obálky, označené na přední straně názvem veřejné zakázky Učit se společně, růstindividuálně a částí/částmi veřejné zakázky, na kterou/které je podávána, a slovem „NEOTVÍRAT“.Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na níž je možné zaslat oznámení v případě podání nabídky po uplynutí lhůty pro podání nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou jednu část veřejné zakázky.Žádná osoba se nesmí zúčastnit tohoto výběrového řízení jako dodavatel více než jednou, a to ani ve sdružení dodavatelů podávajícím společnou nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé mohou požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí dodavatel doručit nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost musí být písemná a musí být doručena na adresu: Projektová kancelář Kraje Vysočina, p. o., Kounicova 271/13, 602 00 Brno, nebo na e-mailovou adresubena@pkvysocina.cz.Zadavatel poskytne vysvětlení zadávací dokumentace vč. přesného znění žádosti uveřejněním na profilu zadavatele, do dvou pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Zadavatel je oprávněn poskytnout vysvětlení k zadávací dokumentaci uveřejněním na profilu zadavatele i bez předchozí žádosti dodavatele. Z tohoto důvodu zadavatel doporučuje v případě zájmu o účast v tomto výběrovém řízení provést rovněž na profilu zadavatele aktivaci odběru upozornění na změny v zadávací dokumentaci, resp. vysvětlení zadávací dokumentace k tomuto výběrovému řízení, a to zadáním kontaktní e-mailové adresy v sekci „Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace“.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré požadavky a zadávací podmínky zadavatele jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Veškeré informace o tomto zadávacím řízení zadavatel uveřejňuje rovněž na svém profilu zadavatele na adrese https://ezak.kr-vysocina.cz/profile_display_111.html.
Zadávací řízení se řídí: Zadávání této veřejné zakázky malého rozsahu se řídí Pravidly Rady Kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek a pravidly poskytovatele dotace (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, verze 6 – dostupné na www.esfcr.cz).Zadavatel výslovně upozorňuje, že na tuto veřejnou zakázku malého rozsahu nelze uplatnit postupy uvedené v zákoně č. 134/2016 Sb., neboť se na ni v souladu s ustanovením § 31 tohoto zákona vztahuje výjimka z postupu zadavatele v zadávacím řízení dle zákona. Pokud jsou proto v Zadávací dokumentaci a ostatních dokumentech zadavatele použity pojmy shodné s pojmy zákona, nelze z takové skutečnosti jakkoliv vyvozovat, že je pro takový pojem zákon uplatňován, vyjma případů, kdy je to výslovně uvedeno.
Soubory ke stažení:
- Zadávací_dokumentace_sign.pdf (9. 11. 2017 12:46)
- Zadávací dokumentace - přílohy.zip-1 (9. 11. 2017 12:46)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. I_sign.pdf (14. 11. 2017 13:37)
- Zadávací dokumentace - Příloha č. 7 - Závazné obchodní a smluvní podmínky - pro část 1 - rev.1.docx (14. 11. 2017 14:13)
- Zadávací dokumentace - Příloha č. 7 - Závazné obchodní a smluvní podmínky - pro část 2 - rev.1.docx (14. 11. 2017 14:13)
- Zadávací dokumentace - Příloha č. 7 - Závazné obchodní a smluvní podmínky - pro část 3 - rev.1.docx (14. 11. 2017 14:13)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. II_sign.pdf (16. 11. 2017 21:50)
- Oznámení o pozdním podání nabídky.pdf (30. 11. 2017 16:15)
- Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení_sign.pdf (1. 12. 2017 14:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel ve lhůtě pro podání nabídek neobdržel žádnou nabídku, a to na žádnou z částí veřejné zakázky.
Datum ukončení: 30. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.