- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Úprava nebytových prostor na provozovnu dětské skupiny. Parcely č. 1640 a 1642/1, k.ú. Ivanovice na Hané. Tyršova 15/13, 683 23 Ivanovice na Hané.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10953
Název zakázky: Úprava nebytových prostor na provozovnu dětské skupiny. Parcely č. 1640 a 1642/1, k.ú. Ivanovice na Hané. Tyršova 15/13, 683 23 Ivanovice na Hané.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 2. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Právo na život z.s.
Sídlo zadavatele: Provazníkova 90, 614 00 Brno
- Jméno: Ing. Pavel Herajt, člen výboru
IČ zadavatele: 27032558
- Jméno: Ing. Pavel Herajt
- Telefon: +420777640547
- E-mail: pavel.herajt@email.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 2. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Právo na život z.s., Provazníkova 90, 614 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je úprava nebytových prostor na provozovnu dětské skupiny. Parcely č. 1640 a 1642/1, k.ú. Ivanovice na Hané. Tyršova 15/13, 683 23 Ivanovice na Hané. Více viz zadávací dokumentace ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 700000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení prací: 1. dubna 2017; termín ukončení prací: 15. července 2017.
Místo dodání / převzetí plnění: Nebytový prostor pro Dětskou skupinu v objektu Tyršova č.p. 13, 683 23 Ivanovice na Hané.
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz zadávací dokumentace ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz zadávací dokumentace ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- zadávací dokumentace včetně příloh.pdf (3. 2. 2017 09:42)
- oznámení o výsledku hodonocení_výběru.pdf (17. 2. 2017 12:27)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.