- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Veřejná zakázka na dodávku gastronomického vybavení v rámci projektu Rozvoj sociálního podniku Masopust gastro
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13171
Název zakázky: Veřejná zakázka na dodávku gastronomického vybavení v rámci projektu Rozvoj sociálního podniku Masopust gastro
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 12. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Masopust gastro s.r.o.
Sídlo zadavatele: Náměstí Dr. Beneše 1919/23, 430 01 Chomutov
- Jméno: Mgr. Vladislava Prollová
- Telefon: +420777684946
- E-mail: info@spolekmasopust.cz
IČ zadavatele: 04500601
DIČ zadavatele: CZ04500601
- Jméno: Ing. Jana Raška Moutelíková
- Telefon: +420604810703
- E-mail: moutaska@email.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 12. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: Kancelář Masopust gastro s.r.o., Husovo nám. 38, 43001 Chomutov 1. patro
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
IPředmět zakázky a požadavky zadavatele:
Předmětem zakázky je dodávka vybavení gastro provozu (plánek v příloze č. 4.1 a bližší specifikace vybavení v příloze č. 4.2)
Předmětem koupě jsou i doprava, práce spojené s montáží, instalací na místě, předvedení, přezkoušení a uvedení do provozu, předání kompletních dokladů včetně záručních listů a návodů k výrobkům, protokolů o odborné instalaci, revizních zpráv (vše v českém jazyce).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 641290,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace je 6 týdnů ode dne uzavření smlouvy ze strany objednatele
Místo dodání / převzetí plnění: k.ú. Spořice, parcelní č. 633/8 (areál Ferona, a.s.) Adresa: Spořická, 431 01, Spořice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujícího na základě jediného hodnotícího kritéria:
Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %)
Nabídky budou hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100.
100 x (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech.
Sestavení celkového pořadí
Na základě výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise sestaví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, které dostane nejvyšší počet bodů.
Otevírání a posouzení nabídek je neveřejné.
Zadavatel nejpozději do 10 pracovních dnů od vyhodnocení nabídek písemně vyzve uchazeče s vítěznou nabídkou k uzavření smlouvy. Uchazeč je povinen poskytnou potřebnou součinnost k uzavření smlouvy a v termínu do 7 pracovních dnů od obdržení výzvy podepsat kupní smlouvu.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
- základní způsobilost
- profesní způsobilost
Nabídka uchazeče nesplňující způsobilost bude vyloučena.
Základní způsobilost
Způsobilým je dodavatel, který
který, nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.JE-LI DODAVATELEM PRÁVNICKÁ OSOBA
prohlašuje, že dodavatel právnická osoba splňuje podmínku písm. a) v případě:
právnické osoby,
každého člena statutárního orgánu této právnické osoby a
osoby zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.- že dodavatel je přímo zodpovědný za přípravu a realizaci zakázky
Profesní způsobilost
Profesní způsobilost splňuje uchazeč:
který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
který je oprávněn k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tuto profesní způsobilost uchazeč prokáže prostřednictvím kopie výpisu ze živnostenského rejstříků nebo kopii živnostenského listu či koncese.Společné ustanovení ke způsobilosti
Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče splnění způsobilosti. V případě nesplnění kteréhokoliv kritéria nebo nesplnění oznámení změn v kvalifikace bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací a dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a písemného vysvětlení nabídky.
Uchazeč prokáže splnění způsobilosti ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopií.
Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění způsobilost.
Doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 ZZVZ a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 ZVVZ musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců před dnem zahájení zadávacího řízení.
Pokud do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky přestane uchazeč splňovat způsobilost, je uchazeč povinen nejpozději do 7 pracovních dnů tuto skutečnost zadavateli písemně oznámit. Uchazeč je povinen předložit potřebné dokumenty prokazující splnění způsobilosti v plném rozsahu do 10 pracovních dnů od oznámení této skutečnosti zadavateli.
Povinnost připojit k dokladům úředně ověřený překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.
Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.
Nabídka uchazeče musí obsahovat požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.
Součástí dodávka je i montáž v místě určení. Dodavatel může na práce spojené s montáží využít subdodavatele za předpokladu, že subdodavatel splní požadovanou základní a profesní způsobilost jako dodavatel. Tuto skutečnost dodavatel uvede v nabídce a přiloží dokumenty, kterými prokáže subdodavatel profesní způsobilost.
Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla přeložena v následující struktuře
krycí list nabídky dle přílohy s identifikačními údaji uchazeče s uvedením nabídkové ceny
kontrolní list předmětu plnění
dokumenty prokazující splnění základní a profesní způsobilosti dodavatele, příp. subdodavatele
vyplněný návrh smlouvy zadavatele, kdy uchazeč vyplní pouze žlutě označená pole. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče, uchazeč doloží k návrhu smlouvy vlastní přílohu ke KS – specifikaci předmětu koupě
ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenu včetně DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková ceny je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Veškeré součástí nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity, tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejím vyjmutím z nabídky. Veškeré doklady, prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud uchazeče bude zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.Podpisem smlouvy potvrdí účastník veřejného řízení pravdivost, správnost, úplnost, závaznost všech údajů a svých tvrzení včetně údajů na prohlášeních či jiných dokumentech, které jsou součástí nabídky.Zadavatel požaduje o přiložení CD, kde budou jednotlivé dokumenty nabídky podané v listinné podobě zvlášť naskenované.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.Nabídka bude zpracována v jednom originále.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení a dodatečné informace k zadávacím podmínkám může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, příp. související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Vybraný uchazeč si musí být vědom, že dle § 2 písm. e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatelepoddodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem.
Veškerá komunikace mezi dodavatelem bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.
Předložení nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem nevzniká žádnému uchazeči nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikujeZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf-1 (10. 12. 2019 15:15)
- Krycí list- příloha č.1.pdf-1 (10. 12. 2019 15:16)
- Kontrolní list předmětu plnění - příloha č. 2.pdf-1 (10. 12. 2019 15:16)
- Čestné prohlášení - základní způsobilost - příloha č. 3.pdf-1 (10. 12. 2019 15:16)
- plánek - půdorys rozměry - příloha č. 4.1.pdf-1 (10. 12. 2019 15:16)
- Bližší specifikace dodávky včetně referenčních výrobků - příloha č. 4.2. - EXCEL.xlsx-1 (10. 12. 2019 15:16)
- Kupní smlouva - příloha č. 5.docx-2 (10. 12. 2019 15:16)
- Vysvětlující informace k výzvě k podání nabídek č.1.pdf (19. 12. 2019 13:41)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - 23.12.2019.pdf (23. 12. 2019 10:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (4. 2. 2020 13:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 586338.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): HOFMANN-CONSULTING, s.r.o., Lipská 5781, 43003 Chomutov, IČ 61329631
Datum podpisu smlouvy: 4. 2. 2020
Datum ukončení: 4. 2. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.