- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vybavení pekařského a cukrářského provozu
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12433
Název zakázky: Vybavení pekařského a cukrářského provozu
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Bízik CZ, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: 739 12 Čeladná 461
- Jméno: Miroslav Bízik
- Telefon: +421903544598
- E-mail: bizik@bizik.sk
IČ zadavatele: 25854496
DIČ zadavatele: CZ25854496
- Jméno: Miroslav Bízik
- Telefon: +421903544598
- E-mail: bizik@bizik.sk
Lhůta pro podání nabídek: 21. 8. 2018 11:00
Místo pro podání nabídek: Hotel Srdce Beskyd, 739 12 Čeladná 461
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka nového vybavení pro pekárenskou a cukrárenskou výrobu. Přesná specifikace dodávky je přílohou této výzvy. Zakázka je rozdělená na části podle druhu dodávek, přesná specifikace dodávek je přílohou této výzvy. Každý účastník je oprávněn podat nabídku do libovolné části zakázky, případně do každé části zakázky.
Rozsah dodávek a předpokládané hodnoty dodávek:
1. Sestava pekařské pece 390 000,- Kč
2. Pekařská pec s kynárnou 208 000,- Kč
3. Multifunkční kynárna 198 240,- Kč
4. Univerzální robot 130 000,- Kč
5. Myčka nádobí 120 000,- Kč
6. Chladicí box 115 000,- Kč
7. Chladicí cukrářská skříň – 2 ks 140 000,- Kč
8. Mraznice 72 800,- Kč
9. Digestoř 41 000,- Kč
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1415040,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 10. 9. 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Hotel Srdce Beskyd, 739 12 Čeladná 461
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným hodnotícím kritériem dodávky je výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH.
Na základě podané cenové nabídky uchazečem bude zadavatelem stanoveno pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prostá kopie oprávnění k podnikání – nákup prodej, velkoobchod maloobchod (výpis z obchodního rejstříku nebo živnostenský list).
Čestné prohlášení dle přílohy č. 3 této výzvy.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou
kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona
o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat:
vyplněný krycí list nabídky včetně položkového rozpočtu (viz příloha výzvy - podrobná specifikace dodávky)
prokázání kvalifikace uchazeče
čestné prohlášení uchazeče
prohlášení o poddodavatelích
návrh kupní smlouvy podepsaný oprávněnou osobou
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena v Kč bez DPH bude uvedena ve vyplněnémkrycím listu dílčí části podané cenové nabídky a ve smlouvě. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.
Požadavek na písemnou formu nabídky: •Nabídka bude doručena osobně nebo provozovatelem poštovních služeb na adresu zadavatele v uzavřené obálce s uvedením kontaktní adresy uchazeče, IČ uchazeče a označené NEOTEVÍRAT – CENOVÁ NABÍDKA „Vybavení pekařského a cukrářského provozu“.•Nabídka bude doručena v jednom originále a v jednékopii.•Nabídka bude zpracována v českém jazyce. •Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou zastupovat uchazeče nebo statutárním zástupcem uchazeče
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku pro každoučást dodávky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: •Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně písemné vysvětlení (odpovědi na•dotaz) ohledně zadávané zakázky.•Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutímlhůty pro podání nabídek.•Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek (případně souvisejících dokumentů),nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.•Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel uveřejnit i na portále www.esfr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel připouští případné poddodavatele.
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámciOperačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8). Na totozadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (30. 7. 2018 17:40)
- 1 - Specifikace dodávky.doc (30. 7. 2018 17:40)
- 2 - Krycí list nabídky.doc (30. 7. 2018 17:40)
- 3 - ČP o splnění základních kvalifikačních předpokladů.doc (30. 7. 2018 17:40)
- 4 - ČP uchazeče.doc (30. 7. 2018 17:40)
- 5 - Prohlášení o poddodavatelích.doc (30. 7. 2018 17:40)
- 6 - Návrh kupní smlouvy.doc (30. 7. 2018 17:40)
- Oznámení o výsledku.pdf (24. 8. 2018 19:29)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.pdf (9. 9. 2018 09:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1408000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aperkom z. ú.Jezdecká 1861/17792 01 BruntálIČ 29457692
Datum podpisu smlouvy: 7. 9. 2018
Datum ukončení: 17. 9. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.