Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vybavení pekařského a cukrářského provozu

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12433

Název zakázky: Vybavení pekařského a cukrářského provozu

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Bízik CZ, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: 739 12 Čeladná 461

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Bízik
  • Telefon: +421903544598
  • E-mail: bizik@bizik.sk

IČ zadavatele: 25854496

DIČ zadavatele: CZ25854496

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miroslav Bízik
  • Telefon: +421903544598
  • E-mail: bizik@bizik.sk

Lhůta pro podání nabídek: 21. 8. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
Hotel Srdce Beskyd, 739 12 Čeladná 461

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka nového vybavení pro pekárenskou a cukrárenskou výrobu. Přesná specifikace dodávky je přílohou této výzvy. Zakázka je rozdělená na části podle druhu dodávek, přesná specifikace dodávek je přílohou této výzvy. Každý účastník je oprávněn podat nabídku do libovolné části zakázky, případně do každé části zakázky.

 

Rozsah dodávek a předpokládané hodnoty dodávek:

1.  Sestava pekařské pece  390 000,- Kč

2.  Pekařská pec s kynárnou  208 000,- Kč

3.  Multifunkční kynárna 198 240,- Kč

4.  Univerzální robot 130 000,- Kč

5.  Myčka nádobí 120 000,- Kč

6.  Chladicí box 115 000,- Kč

7.  Chladicí cukrářská skříň – 2 ks 140 000,- Kč

8.  Mraznice 72 800,- Kč

9.  Digestoř 41 000,- Kč

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1415040,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
10. 9. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Hotel Srdce Beskyd, 739 12 Čeladná 461

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Jediným hodnotícím kritériem dodávky je výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH.

    Na základě podané cenové nabídky uchazečem bude zadavatelem stanoveno pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Prostá kopie oprávnění k podnikání – nákup prodej, velkoobchod maloobchod (výpis z obchodního rejstříku nebo živnostenský list).
Čestné prohlášení dle přílohy č. 3 této výzvy.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou

kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona

o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí obsahovat:

vyplněný krycí list nabídky včetně položkového rozpočtu (viz příloha výzvy - podrobná specifikace dodávky)
prokázání kvalifikace uchazeče
čestné prohlášení uchazeče
prohlášení o poddodavatelích

návrh kupní smlouvy podepsaný oprávněnou osobou

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena v Kč bez DPH bude uvedena ve vyplněnémkrycím listu dílčí části podané cenové nabídky a ve smlouvě. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
•Nabídka bude doručena osobně nebo provozovatelem poštovních služeb na adresu zadavatele v uzavřené obálce s uvedením kontaktní adresy uchazeče, IČ uchazeče a označené NEOTEVÍRAT – CENOVÁ NABÍDKA „Vybavení pekařského a cukrářského provozu“.•Nabídka bude doručena v jednom originále a v jednékopii.•Nabídka bude zpracována v českém jazyce. •Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou zastupovat uchazeče nebo statutárním zástupcem uchazeče

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku pro každoučást dodávky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
•Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně písemné vysvětlení (odpovědi na•dotaz) ohledně zadávané zakázky.•Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutímlhůty pro podání nabídek.•Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek (případně souvisejících dokumentů),nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.•Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel uveřejnit i na portále www.esfr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel připouští případné poddodavatele.

Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámciOperačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8). Na totozadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1408000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aperkom z. ú.Jezdecká 1861/17792 01 BruntálIČ 29457692

    Datum podpisu smlouvy: 7. 9. 2018

Datum ukončení: 17. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 8. 2018
 
Aktualizováno: 17. 9. 2018