Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb ELKOV elektro, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10991

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb ELKOV elektro, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ELKOV elektro, a.s.

Sídlo zadavatele: Vodní 613/5, 678 01 Blansko

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Michal Vodička, statutární ředitel
  • Telefon: +420777736393
  • E-mail: michal.vodicka@elkov.cz

IČ zadavatele: 26279690

DIČ zadavatele: CZ26279690

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Plevač, DiS.
  • Telefon: +420725653325
  • E-mail: jiri.plevac@elkov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 3. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Kšírova 701/255, 619 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem tohoto zadávacího řízení je výběr dodavatele vzdělávacích služeb v rámci projektu „SPOLEČNĚ K CÍLI“.

Vzdělávací služby jsou určeny zaměstnancům společnosti ELKOV elektro, a.s., kteří jsou zaměstnání na různých pozicích ve společnosti, které jsou dále specifikovány. Projekt je realizován s partnerem EP Servis spol. s r.o., Společnost ELKOV elektro, a.s. je velkoobchod s elektroinstalačním materiálem a svítidly. Společnost EP Servis spol. s r.o. nabízí kompletní servis v oblasti financí a účetnictví.   

Cílová skupina pochází z území celé České republiky s tím, že jednotlivé vzdělávací aktivity budou probíhat především na centrále společnosti v Brně a větších pobočkách ve Žďáře nad Sázavou, Zlíně, Pardubicích a Liberci.

Celkem bude v rámci projektu realizováno školení pro 131 osob, z toho 125 osob z ELKOV elektro, a.s. a 6 osob ze společnosti EP Servis spol. s r.o.. Každá osoba bude do vzdělávání v rámci projektu zapojena, tak, aby maximálně využila potenciál vzdělávací aktivity. Vzdělávací programy by měly být rozděleny tak, aby pokryly celé období realizace projektu od 1.3.2017 – 31.12.2018. 

Více viz Zadávací dokumentace ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1735000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace zakázky bude probíhat v období od května 2017 do prosince 2018. Konkrétní časový plán vzdělávání bude stanoven po dohodě se zástupci cílových skupin projektu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Cílová skupina pochází z území celé České republiky s tím, že školení by probíhalo buď přímo na větších spádových pobočkách – Brno centrála, Zlín, Pardubice, Žďár nad Sázavou a Liberec nebo přímo ve školících místnostech dodavatele. Přesná místa realizace kurzů budou stanovena a optimalizována s ohledem na dojezdovou vzdálenost účastníků kurzů jednotlivých skupin.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kvalita nabízených služeb a metody realizace vzdělávacích kurzů 50 %
  • Nabídková cena 50 %

Více viz Zadávací dokumentace ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč musí splňovat:

A)ZÁKLADNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY

Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů:

-doložením originálu čestného prohlášení uchazeče o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to v České republice.

-doložením originálu čestného prohlášení uchazeče o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to v České republice.

Čestné prohlášení musí být předloženo v originále či v úředně ověřené kopii a nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

Čestné prohlášení musí být podepsáno statutárním zástupcem uchazeče nebo zmocněnou osobou pověřenou.

 

B)PROFESNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY

Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů:

-doložením originálu či úředně ověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiného dokladu o právní subjektivitě dle příslušné právní formy uchazeče,

-doložením originálu či úředně ověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů uchazeče nesmějí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

 

C)TECHNICKÉ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY 

Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů:

  • doložením profesních životopisů členů lektorského týmu, kteří se budou podílet na realizaci zakázky.  

 

DALŠÍ ZADÁVACÍ PODMÍNKY

Zadání této zakázky se řídí Metodickými pokyny pro zadávání zakázek OPZ.

Zadavatel neposkytne vybranému uchazeči zálohu na případné náklady spojené s realizací zakázky.

-Kontrolou realizace dodávek je pověřen ze strany zadavatele realizační tým projektu.

-Dodavatel bude k fakturaci dodávat prezenční listiny s příslušnými logy programu, hodnocení účastníků, hodnocení a zpětnou vazbu poskytnutou lektorem. 

Platby za prováděné služby budou prováděny na základě vystavených faktur. Lhůtu splatnosti faktur navrhne v nabídce uchazeč. Nebude-li faktura obsahovat některou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, je zadavatel oprávněn fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit druhé smluvní straně bez zaplacení k provedení opravy. Ve vrácené faktuře vyznačí zadavatel důvod vrácení. Druhá smluvní strana provede opravu vystavením nové faktury. Vrátí-li zadavatel vadnou fakturu druhé smluvní straně, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta běží opět ode dne doručení nově vyhotovené faktury. Stejný termín splatnosti platí pro druhou smluvní stranu i zadavatele při placení jiných plateb (např. úroků z prodlení, smluvní pokuty).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude podána v českém jazyce, bude zpracována a podána v souladu s podmínkami této Zadávací dokumentace a bude respektovat veškeré náležitosti předepsané Občanským zákoníkem.  

Členění nabídky:

1.Krycí list nabídky

- úplná identifikace uchazeče a zadavatele včetně uvedení kontaktní osoby včetně kontaktů na tuto osobu, celková nabídková cena za kompletně provedené služby (cena zakázky v Kč bez DPH a cena zakázky v Kč včetně DPH) a datum a podpis statutárního zástupce uchazeče nebo zmocněné osoby pověřené

2.Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů

- doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dle požadavků uvedených v kapitole 3. této Zadávací dokumentace

3.Návrh smlouvy o dílo

- písemný návrh smlouvy na plnění předmětu zakázky bude podepsán statutárním zástupcem uchazeče nebo zmocněnou osobou pověřenou, návrh smlouvy bude obsahovat nabídkovou cenu.

4.Popis nabízeného plnění

      - popis a bližší specifikace nabízeného plnění, a to samostatně na jednotlivé kurzy uvedené v kapitole 2.2. této Zadávací dokumentace v návaznosti na hodnotící kritéria

      - obsahové zpracování vzdělávacích kurzů,

      - metody realizace vzdělávacích kurzů,

      - nabídková cena,

      - platební podmínky. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v české měně, bude předložena v členění bez DPH, vypočtená DPH a cena včetně DPH. Hodnota DPH bude vypočtena podle daňových předpisů platných k datu podání nabídky. Celková cena zakázky v Kč včetně DPH bude v nabídce stanovena jako cena pevná a nepřekročitelná.

Cena zakázky bude uvedena v členění na jednotlivé kurzy a bude mít minimálně následující strukturu:

Předmětem hodnocení bude celková cena zakázky v Kč bez DPH. Nejvýše přípustná nabídková cena za celý předmět plnění činí 1 735 000 Kč bez DPH.

Nabídková cena bude obsahovat již veškeré náklady uchazeče nutné a uznatelné k realizaci předmětu zakázky, zejména:

  • kompletní přípravu kurzu, včetně konzultací se zadavatelem k zabezpečení kvalitní přípravy a průběhu školení,
  • prezenční listiny respektující pravidla publicity OPZ 
  • školicí materiály individuálně připravované pro každý vzdělávací kurz, materiály musí být zpracovány v souladu s pravidly publicity OPZ ,
  • cestovné, ubytování a stravování lektora, příp. organizačního pracovníka dodavatele,
  • pronájem didaktické techniky a didaktických pomůcek,
  • vyhodnocení kurzu, poskytnutí zpětné vazby,
  • osvědčení o absolvování okruhu každému účastníkovi zpracované v souladu s pravidly publicity OPZ. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v českém jazyce, bude zpracována a podána v souladu s podmínkami této Zadávací dokumentace a bude respektovat veškeré náležitosti předepsané Občanským zákoníkem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii zcela totožné s originálem.

Všechny listy nabídky včetně jejích příloh budou očíslovány průběžnou vzestupnou řadou začínající číslem 1.

Nabídka bude podepsána statutárním zástupcem uchazeče nebo zmocněnou osobou pověřenou. V případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží uchazeč v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu.

Nabídka bude doručena v obálce dostatečně zajištěné proti neoprávněné manipulaci a označené těmito údaji:

-název zakázky

-jméno a adresa zadavatele,

-jméno a adresa uchazeče,

-nápis „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ v levém horním rohu

Jinou formu předložení nabídek než zde popsanou zadavatel nepřipouští.

Lhůta pro podání nabídek končí dne 20.3.2017 ve 12:00 hod..

Až do okamžiku vypršení této lhůty je možné již podané nabídky písemně či elektronicky (faxem či elektronickou poštou) kdykoliv stáhnout zpět. Po stažení nabídky lze před vypršením lhůty pro podání nabídek případně podat nabídku novou.

Nabídky je možné doručit kurýrem, poštou nebo osobně na kontaktní adresu zadavatele po předchozí domluvě na tel. 725 653 325:

ELKOV elektro, a.s.

Kšírova 701/255

619 00 Brno

Nabídky, které budou doručeny po uplynutí lhůty pro podání nabídek, budou z výběrového řízení automaticky vyřazeny a nebudou hodnoceny. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DATRON, a.s. Vachkova 3008, Česká Lípa, 470 01, IČ 43227520, Jiří Svoboda

    Datum podpisu smlouvy: 20. 4. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EVERESTA s.r.o., Mimoňská 3223, Česká Lípa, 470 01, IČ 25014650, Mgr. Ladislav Buček

    Datum podpisu smlouvy: 20. 4. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SoftGate, s.r.o., Piletická 486/19, Hradec Králové, 503 41, IČ 28762908, Ing. Jiří Pašek

    Datum podpisu smlouvy: 20. 4. 2017

Datum ukončení: 20. 4. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 3. 2017
 
Aktualizováno: 25. 4. 2017