- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výběrové řízení na školení programování robotů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12174
Název zakázky: Výběrové řízení na školení programování robotů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 3. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: VALIANT - TMS Czech s.r.o.
Sídlo zadavatele: Hálkova 171/2, 779 00 Olomouc
- Jméno: Ing. Pavel Fric
- Telefon: +420588499538
- E-mail: pavel.fric@tms-cz.com
IČ zadavatele: 48394114
DIČ zadavatele: CZ48394114
- Jméno: Ing. Vladěna Krátká
- Telefon: +420588499572
- E-mail: vladena.kratka@tms-cz.com
Lhůta pro podání nabídek: 23. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Hálkova 171/2, 779 00 Olomouc (sekretariát)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět zakázky je odborné školení, které je zaměřené na ovládání a programování KUKA robotů. Kurzy budou kombinací teoretického výkladu a praktických cvičení. Jedna školící hodina je chápána jako 60 minut.
Školení robotizace se skládá ze tří kurzů:
Kurz 1:
Kurz bude určen pro 10 osob a bude realizován pro 2 skupiny vždy v počtu 5 osob, poměr teoretické/ praktické části kurzu: 50/50.
Cíl kurzu:
Přehled o programovém prostředí, hardwaru a bezpečnosti při práci s robotem. Osvojení dovedností u následujících činností: ruční manipulace s robotem, základní úkony údržby (seřizování robota), úprava stávajících programů a vytváření nových pohybových programů včetně logických instrukcí pomocí inline formulářů/ KRL, konfigurace externí automatiky a spouštění v automatickém provozu. Úvod do jazyka KRL pro lepší orientaci v kódu.
Požadovaný program kurzu:
- Základy bezpečnosti práce s robotem a informace o bezpečnostním konceptu robota
- Ruční pohyb robota, seznámení s konceptem souřadných systémů robota
- Uvedení do provozu, seřízení robota, režim IBN
- Seznámení s metodami měření nástroje, báze a zadávání zátěžových dat
- Práce s programovým navigátorem
- Správa programů - zálohování a obnova programů
- Spouštění stávajících programů a vytváření nových pohybových programů
- Programování pohybů - vkládání, mazání a korekce bodů
- Uživatelsky definovatelná detekce kolize
- Programování logických instrukcí pomocí inline formuláře, nastavení a ovládání chapadla
- Stacionární nástroj
- Seznámení s expertní úrovní
- Správa dat v KRL, jednoduché datové typy, deklarace a využívaní proměnných
- Úvod do jazyka KRL
- Provoz s externí automatikou
Celkový rozsah školících hodin bude 41 hodin včetně 2 hodin závěrečného testu pro každou skupinu.
Kurz 2:
Kurz bude určen pro 8 osob, kurz proběhne pro všechny účastníky v jednom termínu, poměr teoretické/ praktické části kurzu: 60/40.
Cíl kurzu:
Tento kurz probíhá jednotně na verzi řízení KRC4, je zaměřen na komplexní pochopení geometrie prostoru, struktury programu a správy dat. Oproti základním kurzům je tento kurz více teoretický a staví na znalostech v rozsahu kurzu KRC2 - Základy programování robota, případně KRC4 – Programování robota 1.
Požadovaný program kurzu:
- Strukturované programování
- Navigátor a expertní úroveň
- Deklarace proměnných, jednoduché datové typy, aliasy signálů, grupované signály
- Pole, struktury, enumerační datové typy
- Vytváření podprogramů a funkcí
- Vytváření uživatelských hlášení, dialogových oken
- Datové soubory, manipulace s daty
- Programování pohybů v KRL
- Systémové proměnné
- Příkazy kontroly běhu programu (skoky, větvení)
- Dráhové spínací funkce, přerušení
- Konfigurace rozhraní pro externí automatiku
- Softwarové PLC - Submit interpreter
Celkový rozsah školících hodin bude 41 hodin včetně 2 hodin závěrečného testu.
Kurz 3:
Kurz bude určen pro 5 osob, kurz proběhne pro všechny účastníky v jednom termínu, poměr teoretické/ praktické části kurzu: 70/30.
Cíl kurzu:
Část 1. – tato část je zaměřena na programování geometricky náročných úloh, obecných křivek, pohybových programů na základě obecných receptů.
Část 2. – tato část je zaměřena na základní orientaci v konceptu řízení KRC4 a programu pro konfiguraci a programování robotů - KUKA WorkVisual ve verzi 3.x, 4.x, 5.x. Možnosti a modifikace Safe Operation.
Požadovaný program kurzu:
Část 1.
- Souřadné systémy robota; geometrický operátor; konfigurační proměnné Status a Turn; standardní Kartézské a osové prostory
- Programová korekce souřadných systémů, báze v bázi apod; přepočet souřadnic bodu pro nový nástroj, bázi; programová korekce nástroje na základě referenčního bodu
- Plánování a programové přizpůsobení konfiguračních proměnných
- Plynulý průjezd singularitou dráhovými pohyby pomocí vedení orientace #JOINT
- Standardní řešení paletizačních úloh 1D, 2D, 3D, 4D, nD
- Motivace pro zavedení odlišné strategie plánování pohybů, porovnání strategie plánování pro PTP / SPTP, LIN / SLIN, CIRC / SCIRC
- SPTP, SLIN, SCIRC pohybové instrukce pomocí inline formulářů; programování CP SPLINE bloků, SPL segmenty; programování PTP SPLINE bloků, SPTP segmenty; přidání logiky do standardních pohybových vět; dráhový TRIGGER, CONDITIONAL STOP, konstantní rychlostní rozsah
- Programování nových pohybů pomocí KRL, parametr WITH; programování logických instrukcí v KRL – TRIGGER, STOP WHEN PATH; systémové proměnné pro operátor WITH
Část 2.
- WorkVisual, instalace, přizpůsobení, základní koncept programu, možnosti připojení k řízení
- Stažení projektu, konfigurace řízení, topologie interních sběrnic; instalace katalogů výrobců; ETHERCAT, SFOE; změna robota, přidání externí kinematiky
- Komunikace s PLC, periferiemi; KEB – ukázka konfigurace 16 x IO, Beckhoff (EK1100, EL 1809, EL 2809), Profibus (EL6731 M/S), Profinet (WAGO); KLI - KUKA Line Interface, Profinet (C/D); mapování vstupů a výstupů
- KSI - KUKA Service Interface
- Konfigurace a analýza trace; vzdálená správa
Safe Operation
- Varianty - Safe single brake, Safe Range Monitoring, Safe Operation; oblasti využití
- Hardwarové možnosti - Profinet(ProfiSafe), SIB/SIB Extended
- Přizpůsobení - rychlosti, stand still monitoring, definice bezpečného nástroje, kartézské a osové prostory, brake test, mastering test
Celkový počet školících hodin bude 41 hodin včetně 2 hodin závěrečného testu.
Po dokončení každého kurzu obdrží účastníci potvrzení o absolvování kurzu. Poskytovatel vzdělávací aktivity (VA) po skončení VA předá zadavateli VA vyplněné protokoly ze školení, konkrétně Evidenci docházky, Evidenci výuku, Osvědčení, Závěrečný protokol.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1132200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2018 – září 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivita bude probíhat v prostorách dodavatele VA, kde budou k dispozici buňky s roboty pro praktickou část kurzu.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny na základě nabídkové ceny celkem bez DPH. Nabídky budou seřazeny od nejnižší po nejvyšší, přičemž ekonomicky nejvýhodnější je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou celkem bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč spolu s nabídkou doloží:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
- čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- jmenný seznam lektorů
- osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci lektorů – oprávnění provádět školení na robotech
- doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, VŠ diplom aj.)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat podle výpisu z obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.
Součástí nabídky bude Krycí list (Příloha č. 1) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit.
Součástí nabídky bude vyplněný návrh smlouvy zadavatele pro každý kurz (Příloha č. 2), který bude obsahovat platební a obchodní podmínky v souladu s touto výzvou. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu za každý kurz bez DPH, DPH a cenu včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena v rámci tabulky nabídkové ceny, která je součástí Krycího listu nabídky. Předmětem hodnocení bude následně celková nabídková cena, která je tvořena jako součet jednotlivých nabídkových cen za jednotlivé kurzy.
Celková nabídková cena každé části bude stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Listinné nabídky se do výše uvedené lhůty pro podání nabídek podávají na adresu: VALIANT – TMS Czech s.r.o., Hálková 171/2, Olomouc (sekretariát)
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každý kurz (nebo více kurzů).
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v jednom originálu v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Výběrové řízení na školení programování robotů“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Další požadavky:
- Platební podmínky: splatnost faktur 30 kalendářních dnů po jejím doručení objednateli.
- Možnost navýšení ceny pouze v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH).
- Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.
- V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele.
- Zadavatel doporučuje předložit nabídku ve dvou vyhotoveních. Jedno vyhotovení nabídky bude označeno jako „Originál“ a druhé vyhotovení jako „Kopie“. Zadavatel doporučuje, aby všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Zadavatel doporučuje, aby všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou. Nabídka musí být dobře čitelná a nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
- Zadavatel dále doporučuje, aby každá strana nabídky obsahovala logo OPZ. Loga je možné stáhnout na adrese: https://www.esfcr.cz/sablony-a-vzory-pro-vizualni-identitu-opz.
- Účastník předloží nabídku též v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu *.pdf a vyplněnou smlouvu ve formátu *.doc.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha c.1 - kryci list nabidky_final.docx (7. 3. 2018 16:44)
- Priloha c.2a - smlouva_kurz 1.docx (7. 3. 2018 16:44)
- Priloha c.2b - smlouva_kurz 2.docx (7. 3. 2018 16:44)
- Priloha c.2c - smlouva_kurz 3.docx (7. 3. 2018 16:44)
- Vyzva k podani nabidek_signed.pdf-2 (8. 3. 2018 10:35)
- Vysledek vyzvy k podani nabidek - oznameni o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (11. 4. 2018 11:32)
- Vysledek vyzvy k podani nabidek - oznameni o vysledku hodnoceni vyberu.pdf (11. 4. 2018 11:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1123200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KUKA Roboter CEE GmbH, organizační složka Pražšká 239, 250 66 Zdiby IČ: 28495527 osoba oprávněná jednat: Ing. Jindřich Vaňous - ředitel
Datum podpisu smlouvy: 6. 4. 2018
Datum ukončení: 6. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.