Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a neformální pečovatele

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11964

Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a neformální pečovatele

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Charita Nový Hrozenkov

Sídlo zadavatele: Nový Hrozenkov 124, 756 04 Nový Hrozenkov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Danuše Martinková
  • Telefon: +420571451548
  • E-mail: reditel@nhrozenkov.charita.cz

IČ zadavatele: 48773514

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jitka Polová
  • Telefon: +420733484483
  • E-mail: projekt.sp@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 1. 2018 11:30

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají poštou po celou dobu lhůty pro podání nabídek na adrese Víceúčelový charitní dům v Halenkově, Halenkov 191, 756 03 Halenkov. Osobně lze nabídky podat až v roce 2018, tedy od úterý 2. 1. 2018 do pátku 5. 1. 2018 včetně, v době od 8:00 do 11:30 hod. na adrese Víceúčelový charitní dům v Halenkově, Halenkov 191, 756 03 Halenkov.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je realizace souboru akreditovaných kurzů zaměřených na pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a neformální pečovatele působící v oblasti sociálních služeb a sociální integrace.

Předmět plnění veřejné zakázky část A je rozdělen na dílčí části. Obsahem každé dílčí části je jeden z níže uvedených akreditovaných kurzů:

 

Číslo dílčí části VZ             Obsah dílčí části VZ/ Název tématu kurzu s předpokládanou hodnotou

AK 01                                 AK 01 Seznámení s proměnami stáří s využitím gerontoobleku – předpokládaná hodnota 29 752,20 Kč

AK 04                                 AK 04 Validace podle Naomi Feil – předpokládaná hodnota  43 388,40 Kč

AK 05                                 AK 05 Doprovázení umírajících, práce s pozůstalými – předpokládaná hodnota 13 884,36 Kč

AK 07                                 AK 07 Kinestetika v praxi – základy– předpokládaná hodnota  68 200 Kč

AK 08                                 AK 08 Týrání seniorů – předpokládaná hodnota  16 800 Kč

AK 09                                 AK 09 Slovní agrese a jak ji zvládat – předpokládaná hodnota  30 413,36 Kč

 

Uvedené pojmenování kurzu stručně vystihuje objednatelem požadované téma kurzu a lze nabídnout kurz jiného názvu, požadavky na obsah kurzu a další bližší specifikace jsou uvedeny v příloze č. 1.

Uchazeč může podat nabídku na realizaci jednoho či více kurzů, pro každý kurz se podává samostatná nabídka.

Uchazeč musí mít pro jím nabízené kurzy platnou akreditaci MPSV (Ministerstva práce a sociálních věcí) dle platné legislativy.

Akreditaci pro kurzy a všechny požadované cílové skupiny je potřeba mít platnou již v době podání nabídky a po celou dobu realizace příslušné části veřejné zakázky.

Veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Podpora sdílené péče a zvyšování kvality sociálních služeb v regionu působnosti Charity Svaté rodiny Nový Hrozenkov“, financovaného z Operačního programu Zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 202438,32 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba realizace zakázky je únor 2018 až srpen 2018. Termín zahájení začíná po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. Vzhledem k vytíženosti zaměstnanců objednatele se uvažuje, že během výše uvedené předpokládané doby realizace proběhne převážně jeden kurz měsíčně.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory zadavatele, dodavatel si technické a počítačové vybavení potřebné pro výuku zajišťuje sám.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti za každý kurz zvlášť.

Nabídky budou hodnoceny podle následujícího kritéria:

  • Nejnižší nabídková cena bez DPH

Sestavení celkového pořadí:

Na základě předložených nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí pro každý nabízený kurz zvlášť. Vítěznou se stane v každém kurzu nabídka s nejnižší nabídkovou cenou pro tento kurz.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 Zadavatel požaduje, aby uchazeč k prokázání kvalifikace dodavatele doložil:

A) Základní způsobilost

Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. Uchazeč použije vzor čestného prohlášení, který je přílohou č. 2 této Výzvy.

B) Profesní způsobilost (v souladu s § 77 zákona 134/2016 Sb.)

  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.
  • Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

C) Technická kvalifikace – uchazeč předloží

Pro jednotlivé kurzy části A

Seznam minimálně dvou významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru, jako je předmět této veřejné zakázky, z toho alespoň jedna referenční služba musí zahrnovat zajištění kurzů v oblasti sociálních služeb, jejichž součástí byla realizace kurzu akreditovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí a hodnota realizace alespoň jedné z významných služeb za poslední 3 roky byla minimálně 20 000 Kč bez DPH.

Seznam významných služeb musí obsahovat:

  • Identifikace služby
  • Identifikace objednatele
  • Cena služby bez DPH
  • Doba realizace služby
  • Kontaktní osoba objednatele, u které bude možné poskytnutí služby ověřit.

Uchazeč doloží u nabízených akreditovaných kurzů Rozhodnutí o udělení akreditace MPSV, které ho opravňuje kurz realizovat, a to v prosté kopii. Akreditace musí být platná pro všechny požadované cílové skupiny již v době podání nabídky a po celou dobu realizace příslušné části veřejné zakázky.

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoli kvalifikačního kritéria bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo doložení dodatečných informací a dokladů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídkou se rozumí kompletní dokumentace včetně všech příloh či dokladů prokazujících kvalifikaci uchazeče.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Součástí nabídky bude písemný návrh smlouvy respektující všechny požadavky stanovené zadavatelem (vzor smlouvy se všemi požadavky zadavatele viz příloha č. 3 Návrh smlouvy). Do smlouvy uchazeč doplní nabídkovou cenu v uvedené struktuře, a to v článku č. IX bod 9.1 v příloze č. 3 Návrh smlouvy a další požadované informace.

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

  •  Krycí list nabídky včetně čestného prohlášení (viz příloha č. 4 Krycí list a příloha č. 2 Čestné prohlášení)
  •  Dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace
  •  Vyplněné karty jednotlivých kurzů (závazný vzor karty kurzu viz příloha č. 5 Karta kurzu – dle zvoleného kurzu si uchazeč vybere odpovídající kartu kurzu).
  •  Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče (vzor smlouvy viz příloha č. 3 Návrh smlouvy – do smlouvy uchazeč doplní potřebné náležitosti včetně označení zvoleného kurzu a nabídkové ceny za předmět plnění dle požadované struktury).
V případě, že je smlouva podepsána osobou pověřenou, musí být součástí nabídky i plná moc v originále či ověřené kopii.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Zadavatel umožňuje dílčí plnění zakázky. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za jím zvolenou část zakázky.

Nabídková cena za jednotlivé akreditované kurzy bude v následující podobě: jednotková cena za osobu bez DPH, počet osob dle Přílohy č. 1, konečná cena daného kurzu bez DPH (akreditované kurzy jsou osvobozeny od DPH).

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu veřejné zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné pro zajištění kurzů (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.). Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a číslem dílčí části VZ, do které uchazeč podává nabídku a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě oprávnění musí být součástí nabídky i plná moc v originále či úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle písemně (na dodavatelem uvedený e-mail) vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Současně vysvětlení zadávacích podmínek nebo dodatečná informace k veřejné zakázce bude uveřejněna na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídka se podává v jednom listinném originále a 1 kopii. V případě, že uchazeč uspěje ve výběrovém řízení, bude kopie nabídky přílohou č. 2 uzavřené Smlouvy s uchazečem. Uchazeč je dále povinen do obálky s nabídkou přiložit elektronickou kopii nabídky na CD ve formátu pdf. Kopií nabídky uvedené na datovém nosiči se rozumí sken kompletní nabídky předložené uchazečem i s podpisy.

Nabídka do výběrového řízení dále:

  1. nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl,
  2. bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci a opatřena na uzavření razítky uchazeče - formu zajištění zvolí uchazeč (kroužková vazba bez dalšího ochranného prvku proti neoprávněné manipulaci není přípustná, neboť musí být zabráněno volně manipulovat s listy nabídky)
  • Zadavatel umožňuje zajištění předmětu veřejné zakázky s využitím poddodavatelů. 
  • Nabídky do jednotlivých částí (pro jednotlivý kurz) budou podávány samostatně.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
  • Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.
  • Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 90 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané uchazeči ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.
  • Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.
  • Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 184425.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část AK 01SEDUCA-CZE s.r.o.Dolní Rožínka 140592 51 Dolní RožínkaIČO: 01470906Osoba oprávněná jednat: Mgr. Jaroslava Slaná

    Datum podpisu smlouvy: 4. 4. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část AK 04Asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, z. s.Vančurova 2904,390 01 TáborIČO: 60445831Osoba oprávněná jednat: Ing. Jiří Horecký, Ph. D., MBA

    Datum podpisu smlouvy: 29. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část AK 05PROFIMA EDUCATION, s.r.o.Tyršovo nábřeží 760760 01 ZlínIČO: 29308593Osoba oprávněná jednat: Mgr. Jana Márová

    Datum podpisu smlouvy: 12. 4. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část AK 07SEDUCA-CZE s.r.o.Dolní Rožínka 140592 51 Dolní RožínkaIČO: 01470906Osoba oprávněná jednat: Mgr. Jaroslava Slaná

    Datum podpisu smlouvy: 4. 4. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část AK 08MARLIN, s.r.o. Města Mayen 1536 686 01 Uherské Hradiště – Mařatice IČO: 60733306 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Martin Bellovič

    Datum podpisu smlouvy: 26. 3. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část AK 09MARLIN, s.r.o. Města Mayen 1536 686 01 Uherské Hradiště – Mařatice IČO: 60733306 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Martin Bellovič

    Datum podpisu smlouvy: 26. 3. 2018

Datum ukončení: 12. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 12. 2017
 
Aktualizováno: 18. 4. 2018