- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací programy v sociálních službách
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11017
Název zakázky: Vzdělávací programy v sociálních službách
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 3. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001920 Podpora transformace v Moravskoslezském kraji III příjemce: Moravskoslezský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj
Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava
- Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu
IČ zadavatele: 70890692
- Jméno: Ing. Veronika Rójová
- Telefon: +420595622188
- E-mail: veronika.rojova@msk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 3. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Moravskoslezského kraje odbor kancelář ředitele krajského úřadu oddělení veřejných zakázek 28. října 117, 702 18 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je realizace vzdělávacích programů v sociálních službách, a to vč. zajištění ubytování a stravování.
Veřejná zakázka je rozdělena na 2. části:
Vzdělávací program pro sociální pracovníky
Vzdělávací program se zaměřením na kvalitu života lidí s postižením
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1435610,49 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: dle čl. V obchodních podmínek
Místo dodání / převzetí plnění: dle čl. V obchodních podmínek
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti.
Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena
Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy, a to cena bez DPH (v případě plátce DPH) a cena (v případě neplátce DPH) dle čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy (viz zadávací dokumentace). Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší dle jednotlivých částí veřejné zakázky.
V případě shodné nabídkové ceny bude vítěz určen losem.
Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Společné pro obě části veřejné zakázky
- Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i poddodavatelé.
- Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
- Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy – čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
- Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).
- Dodavatel ve své nabídce předloží seznam členů týmu, kteří se budou podílet na realizaci zakázky, a který se bude skládat z garanta (vedoucího týmu) a lektorů, kteří se již dříve podíleli na zakázkách s obdobným charakterem plněním, tj. vzdělávání v sociální oblasti.
Pro 1. část veřejné zakázky
Osoba odborného garanta musí splňovat následující požadavky:
• min. VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (obory sociální, pedagogické, zdravotní)
• zkušenost s metodickým řízením v oblasti sociální práce
• manažerská profesní zkušenost v organizaci poskytující sociální služby dle zákona
č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• lektorské zkušenosti
Vzdělávací program bude zajištěn minimálně 3 expertními lektory a dalšími lektory
Osoba expertního lektora musí splňovat následující požadavky:
• min. VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (obory sociální, pedagogické, zdravotní)
• profesní zkušenosti s hodnocením kvality v sociálních službách (inspekce kvality sociálních služeb)
• lektorské zkušenosti v oblasti sociální práce
Pro 2. část veřejné zakázky
Osoba odborného garanta musí splňovat následující požadavky:
• min. VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (obory sociální, pedagogické, zdravotní),
• zkušenost s metodickým řízením v oblasti sociální práce
• manažerská profesní zkušenost v organizaci poskytující sociální služby dle zákona
č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
• lektorské zkušenosti
• profesní zkušenost s tvorbou metodik v oblasti sociální práce, bude doloženo konkrétní vytvořenou metodikou
Vzdělávací program bude zajištěn minimálně 2 expertními lektory a dalšími lektory.
Osoba expertního lektora musí splňovat následující požadavky:
• min. VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (obory sociální, pedagogické, zdravotní)
• lektorské zkušenosti v oblasti sociální práce
• profesní zkušenost s tvorbou metodik v oblasti sociální práce, bude doloženo konkrétní vytvořenou metodikou
• profesní zkušenost s výkonem činností v sociálních službách dle zákona
č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
Dodavatel prokáže splnění výše uvedených požadavku prostřednictvím:
a) vlastnoručně podepsaného profesní životopisu, který bude mít tuto strukturu:
- jméno a příjmení osoby,
- označení pozice v realizačním týmu,
- dosažené vzdělání,
- celková délka praxe v oboru,
- přehled profesní praxe vztahující se k plnění předmětu této veřejné zakázky,
- přehled nejdůležitějších projektů (zakázek) na realizaci porovnatelného typu služeb, na jejichž plnění se osoba podílela, včetně uvedení její pozice a rozsah práce a odpovědnosti, název zadavatele, apod.,
- čestné prohlášení o pravdivosti uvedených údajů a podpis člena týmu.
b) prosté kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
6. Dodavatel ve své nabídce specifikuje, zda má v úmyslu zadat zakázku poddodavateli a v jakém rozsahu. Dodavatel ve své nabídce uvede identifikační údaje každého poddodavatele.
Pokud nabídka nesplní všechny požadavky stanovené ve výzvě k podání nabídek, nepostoupí do fáze hodnocení nabídek a ze zadávacího řízení bude vyřazena.
- Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiné osoby. Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit od tohoto subjektu:
- výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
- doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby
- doklad prokazující splnění podmínek základní způsobilosti podle § 74
- písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za dodavatele, a to stanoveným způsobem.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.
Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.
Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSKZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva.pdf (14. 3. 2017 14:34)
- Zadávací dokumentace.zip (14. 3. 2017 14:34)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (16. 3. 2017 10:04)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (17. 3. 2017 12:41)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf (21. 3. 2017 08:30)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4.pdf (24. 3. 2017 10:12)
- Příloha č. 1 Aktualizované OP - 2. část.docx (24. 3. 2017 10:12)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 5.pdf (27. 3. 2017 17:26)
- oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (27. 4. 2017 14:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (16. 10. 2017 14:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1. část: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR, se sídlem: Vančurova 2904, 390 01 TáborIČ: 60445831, Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martina Chlápková – statutární orgán - ředitelka
Datum podpisu smlouvy: 11. 10. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2. část: JINAK, o.p.s., se sídlem: Brantice 220, 793 93 Brantice, IČ: 01606085, Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jiřím Horeckým, Ph.D., MBA - statutární orgán – prezident
Datum podpisu smlouvy: 9. 10. 2017
Datum ukončení: 11. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.