Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávací programy v sociálních službách

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11017

Název zakázky: Vzdělávací programy v sociálních službách

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 3. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu

IČ zadavatele: 70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Rójová
  • Telefon: +420595622188
  • E-mail: veronika.rojova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 3. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje odbor kancelář ředitele krajského úřadu oddělení veřejných zakázek 28. října 117, 702 18 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je realizace vzdělávacích programů v sociálních službách, a to vč. zajištění ubytování a stravování.

Veřejná zakázka je rozdělena na 2. části:

Vzdělávací program pro sociální pracovníky
Vzdělávací program se zaměřením na kvalitu života lidí s postižením

Bližší specifikace je uvedena v obchodních podmínkách v příloze č. 1.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1435610,49 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
dle čl. V obchodních podmínek

Místo dodání / převzetí plnění:
dle čl. V obchodních podmínek

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti.

Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena

Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy, a to cena bez DPH (v případě plátce DPH) a cena (v případě neplátce DPH) dle čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy (viz zadávací dokumentace). Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší dle jednotlivých částí veřejné zakázky.

V případě shodné nabídkové ceny bude vítěz určen losem.

Každá část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Společné pro obě části veřejné zakázky

  1. Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i poddodavatelé.
  2. Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
  3. Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy – čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
  4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).
  5. Dodavatel ve své nabídce předloží seznam členů týmu, kteří se budou podílet na realizaci zakázky, a který se bude skládat z garanta (vedoucího týmu) a lektorů, kteří se již dříve podíleli na zakázkách s obdobným charakterem plněním, tj. vzdělávání v sociální oblasti.

Pro 1. část veřejné zakázky

Osoba odborného garanta musí splňovat následující požadavky:

•     min. VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (obory sociální, pedagogické, zdravotní)

•     zkušenost s metodickým řízením v oblasti sociální práce

•     manažerská profesní zkušenost v organizaci poskytující sociální služby dle zákona
č. 108/2006 Sb., o sociálních službách

•     lektorské zkušenosti

Vzdělávací program bude zajištěn minimálně 3 expertními lektory a dalšími lektory

Osoba expertního lektora musí splňovat následující požadavky:

•   min. VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (obory sociální, pedagogické, zdravotní)

•   profesní zkušenosti s hodnocením kvality v sociálních službách (inspekce kvality sociálních služeb)

•   lektorské zkušenosti v oblasti sociální práce

Pro 2. část veřejné zakázky

Osoba odborného garanta musí splňovat následující požadavky:

•   min. VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (obory sociální, pedagogické, zdravotní),

•   zkušenost s metodickým řízením v oblasti sociální práce

•   manažerská profesní zkušenost v organizaci poskytující sociální služby dle zákona
č. 108/2006 Sb., o sociálních službách

•   lektorské zkušenosti

•   profesní zkušenost s tvorbou metodik v oblasti sociální práce, bude doloženo konkrétní vytvořenou metodikou

Vzdělávací program bude zajištěn minimálně 2 expertními lektory a dalšími lektory.

Osoba expertního lektora musí splňovat následující požadavky:

•   min. VŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (obory sociální, pedagogické, zdravotní)

•   lektorské zkušenosti v oblasti sociální práce

•   profesní zkušenost s tvorbou metodik v oblasti sociální práce, bude doloženo konkrétní vytvořenou metodikou

•   profesní zkušenost s výkonem činností v sociálních službách dle zákona
č. 108/2006 Sb., o sociálních službách

Dodavatel prokáže splnění výše uvedených požadavku prostřednictvím:

a) vlastnoručně podepsaného profesní životopisu, který bude mít tuto strukturu:

  • jméno a příjmení osoby,
  • označení pozice v realizačním týmu,
  • dosažené vzdělání,
  • celková délka praxe v oboru,
  • přehled profesní praxe vztahující se k plnění předmětu této veřejné zakázky,
  • přehled nejdůležitějších projektů (zakázek) na realizaci porovnatelného typu služeb, na jejichž plnění se osoba podílela, včetně uvedení její pozice a rozsah práce a odpovědnosti, název zadavatele, apod.,
  • čestné prohlášení o pravdivosti uvedených údajů a podpis člena týmu.

b)  prosté kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání

6.    Dodavatel ve své nabídce specifikuje, zda má v úmyslu zadat zakázku poddodavateli a v jakém rozsahu. Dodavatel ve své nabídce uvede identifikační údaje každého poddodavatele.

Pokud nabídka nesplní všechny požadavky stanovené ve výzvě k podání nabídek, nepostoupí do fáze hodnocení nabídek a ze zadávacího řízení bude vyřazena.

  1. Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiné osoby. Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit od tohoto subjektu:
    1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence
    2. doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby
    3. doklad prokazující splnění podmínek základní způsobilosti podle § 74
    4. písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za dodavatele, a to stanoveným způsobem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1. část: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR, se sídlem: Vančurova 2904, 390 01 TáborIČ: 60445831, Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martina Chlápková – statutární orgán - ředitelka

    Datum podpisu smlouvy: 11. 10. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2. část: JINAK, o.p.s., se sídlem: Brantice 220, 793 93 Brantice, IČ: 01606085, Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jiřím Horeckým, Ph.D., MBA - statutární orgán – prezident

    Datum podpisu smlouvy: 9. 10. 2017

Datum ukončení: 11. 10. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 3. 2017
 
Aktualizováno: 16. 10. 2017