Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání členů Global Innovation Technologies z.s. - II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12101

Název zakázky: Vzdělávání členů Global Innovation Technologies z.s. - II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Global Innovation Technologies z.s.,

Sídlo zadavatele: Pražákova 1008/69, Štýřice, 639 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Josef Smolka
  • Telefon: +420724689812
  • E-mail: Josef.smolka@rams.as

IČ zadavatele: 04461762

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Libor Kozubek
  • Telefon: +420775664395
  • E-mail: libor.kozubek@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2018 15:00

Místo pro podání nabídek:
Global Innovation Technologies z.s., Pražákova 1008/69, Štýřice, 639 00 Brno, sídlo je evidováno v 11. patře, v patře které spravuje HV Investment Czech s.r.o., kontakt pro osobní převzetí: Bc. Kateřina Hrabinová, +420 733 134 564

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace celkem 11 vzdělávacích kurzů v rámci modulu Vzdělávání v Global Innovation Technologies z.s.

Požadavky na jednotlivé vzdělávací kurzy jsou definovány v bodu 3.1.2. zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1318444,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení realizace díla: Dnem uzavření smlouvy Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 02/2018 Termín dokončení: 31/12/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je území České republiky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny na základě nejnižší nabídkové ceny včetně DPH

Nabídky budou seřazeny podle nabídkových cen účastníků.

Hodnotící komise neprovede hodnocení nabídek, pokud by měla hodnotit nabídku pouze jednoho účastníka.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Rozsah požadavků zadavatele na kvalifikaci:

    splnění základní způsobilosti (viz bod 6.1.1. zadávací dokumentace)
    splnění profesní způsobilosti (viz bod 6.1.2. zadávací dokumentace)
    splnění technické kvalifikace (viz bod 6.1.3. zadávací dokumentace).

    Požadavky zadavatele na kvalifikaci jsou blíže definovány v bodu 6 zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka (originál včetně kopie) bude předložena v následujícím členění:

Krycí list nabídky s identifikačními údaji účastníka, nabídkovou cenou, uvedením data, otiskem razítka (pokud účastník používá razítko), a podpisem oprávněné osoby (osob) účastníka (vzor viz příloha č. 4 této ZD),
Plná moc, pokud nabídku podepisuje zmocněná osoba,
Údaje o formě spolupráce dodavatelů - podává-li nabídku několik dodavatelů společně dle bodu 6.2.2. této ZD (vzor viz příloha č. 2 této ZD)
Smlouva, v případě, že předmět veřejné zakázky bude plněn společně několika dodavateli dle bodu 6.2.4. této ZD,
Smlouva o poskytnutí služeb (závazný návrh viz příloha č. 3 této ZD) datovaná a podepsaná oprávněnou osobou účastníka, včetně příloh:

Příloha č. 1 smlouvy – Oceněný položkový rozpočet (dle přílohy č. 1 této ZD),

Doklady, kterými účastník prokazuje splnění kvalifikace (viz bod 6 této ZD),
Doklady, uvedené v bodě 6.2.2. této ZD, v případě, že kvalifikace či její část je prokazována prostřednictvím poddodavatele,
Složení lektorského týmu, který se bude podílet na plnění VZ, minimálně v rozsahu stanoveném v bodu 6.1.3. této ZD

9.Nabídka na CD/DVD nosiči (předložena pouze v rámci originálu nabídky) – v případě rozporu mezi tištěnou formou a elektronickou formou, má přednost tištěná forma (oceněné položkové rozpočty budou ve formátu.xls, ostatní dokumenty např. ve formátu .pdf),

Ostatní dokumenty a doklady dle vlastního uvážení účastníka.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v bodu 9 zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně, a to v listinné podobě. Nabídky není možné podávat elektronickými prostředky. Účastník podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídka účastníka nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky Vzdělávání členů Global Innovation Technologies z.s. - II“ - NABÍDKA NEOTEVÍRAT. Zadavatel doporučuje účastníkům, aby obálku přelepili a opatřili razítkem spolu s podpisem oprávněné osoby účastníka. Na obálce bude uvedena identifikace účastníka. Účastník může využít vzoru na titulní stranu obálky, který je přílohou č. 7 zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být doručena na korespondenční adresu zmocněné osoby v souladu s bodem 2. 1. zadávací dokumentace, popř. na e-mail kontaktní osoby libor.kozubek@gmail.com, a to neipozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům vysvětlení zadávací dokumentace i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávací dokumentace, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a zároveň je uveřejní na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz..

Další požadavky na zpracování nabídky:
Vše je blíže definováno v zadávací dokumentaci včetně všech jejich příloh.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1146320.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Euro Training s.r.o., Helénská 1799/4, Vinohrady, 120 00 Praha 2, IČ: 24801496, Ing. Jaromír Maixner

    Datum podpisu smlouvy: 19. 3. 2018

Datum ukončení: 19. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 2. 2018
 
Aktualizováno: 27. 3. 2018