- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání pracovníků krajského úřadu a sociálních pracovníků obcí (dílčí část 1 - 5)
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12258
Název zakázky: Vzdělávání pracovníků krajského úřadu a sociálních pracovníků obcí (dílčí část 1 - 5)
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 4. 2018
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 530 02 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Ing. Veronika Fejtová
- Telefon: +420466026491
- E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, Podatelna (prostory Czech POINT), Komenského náměstí 120, 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace akreditovaných vzdělávacích kurzů pro pracovníky krajského úřadu a sociální pracovníky obcí v rámci projektu „Podpora procesů kvality a systémových změn v řízení sociálních služeb v Pardubickém kraji“, který je spolufinancovaný z prostředků ESF – Operačního programu Zaměstnanost, státního rozpočtu ČR a rozpočtu Pardubického kraje. Jedná se o kompletní realizaci 5 vzdělávacích kurzů (7 běhů) pro účastníky z řad pracovníků Krajského úřadu Pardubického kraje – odboru sociálních věcí a sociálních pracovníků obcí II. a III. stupně Pardubického kraje, kteří vykonávají činnosti sociální práce. Cílem vzdělávání je prohloubit profesní znalosti, kompetence a pracovní dovednosti těchto pracovníků. Veřejná zakázka je rozdělena dle témat jednotlivých kurzů na 5 dílčích částí:
- Dílčí část 1: Speciální techniky komunikace s dítětem
- Dílčí část 2: Individuální plánování a sociální šetření v sociálních službách
- Dílčí část 3: Správní řád
- Dílčí část 4: Prezentační dovednosti
- Dílčí část 5: Rozvoj osobnosti a prevence syndromu vyhoření
Dodavatel může podat nabídku do jedné i více dílčích částí této veřejné zakázky. V případě, že dodavatel podá nabídku na více dílčích částí této zakázky, každá nabídka jednotlivého dodavatele bude hodnocena samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného dodavatele.
Kurzy budou probíhat prezenční formou. Prostory pro konání kurzů poskytne zadavatel. V rámci každého běhu kurzu bude dodavatelem zajištěno (blíže viz návrh smlouvy):
a) Organizace kurzu
- Komunikace s účastníky (zajištění a distribuce pozvánek, přihlášení účastníků apod.).
- Zajištění technického vybavení (zadavatel bude mít k dispozici flipchart a dataprojektor).
- Vyhotovení prezenční listiny. Prezenční listina musí být podepsána všemi účastníky a lektorem za každý den kurzu, bude obsahovat kontakty na jednotlivé účastníky kurzu a po ukončení kurzu bude předána zadavateli.
- Zpracování výukového materiálu se stručnou osnovou kurzu. Výukový materiál bude předán zadavateli v elektronické formě nejpozději 14 kalendářních dní před datem konání kurzu. Po schválení, případné korektuře a odsouhlasení zadavatelem obdrží výukový materiál v písemné formě každý účastník kurzu.
- Vystavení osvědčení o absolvování kurzu, které obdrží každý absolvent kurzu. Seznam vydaných osvědčení o absolvování kurzu bude předán po ukončení kurzu zadavateli.
- Zajištění souhlasu se zpracováním osobních údajů podepsaného všemi účastníky kurzu. Souhlasy se zpracováním osobních údajů budou předány zadavateli spolu se seznamem vydaných osvědčení o absolvování kurzu.
- Zajištění zpětné vazby od účastníků kurzu hodnotící každý běh vzdělávání.
b) Lektorská činnost
c) Publicita projektu
- Výukové materiály a ostatní dokumenty poskytované dodavatelem (např. prezenční listiny) budou dodržovat propagaci projektu v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, verze č. 7 nebo novější aktuálně platné, která je k dispozici na www.esfcr.cz.
Bližší specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 1 výzvy. Rozsah jednotlivých kurzů je udán ve výukových hodinách, přičemž 1 výuková hodina odpovídá 45 minutám.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 172000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Harmonogram jednotlivých vzdělávacích kurzů je uveden v přiložené výzvě k podání nabídek.
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace všech kurzů bude probíhat v Pardubicích v prostorách, které poskytne zadavatel.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem v krycím listu nabídky (Příloha č. 2 výzvy k podání nabídek). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem pro uzavření smlouvy ve lhůtě pro podání nabídek. Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou podrobně uvedeny v přiložené výzvě k podání nabídek. K prokázání splnění všech předpokladů dle bodů 9.1 - 9.3 výzvy pro účely podání nabídky postačí předložení čestného prohlášení dodavatele podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele (vzor tvoří přílohu č. 6 výzvy k podání nabídek). Jednotlivé požadované doklady doloží až vybraný dodavatel před podpisem smlouvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz přiložená výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz přiložená výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená výzva k podání nabídek
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat nabídku do jedné nebo více dílčích částí zakázky. Na každou dílčí část veřejné zakázky lze podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Blíže viz přiložená výzva k podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel se zavazuje dodržovat Povinné prvky vizuální identity OPZ (tj. znak EU doplněný souslovím Evropská unie, souslovím Evropský sociální fond a názvem Operační program Zaměstnanost). Povinné prvky vizuální identity jsou uvedeny v dokumentu Obecná pravidla pro žadatele a příjemce v rámci OPZ na webové adrese https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz
Dodavatel je povinen respektovat obchodní a platební podmínky uvedené ve vzorovém návrhu smlouvy.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma zásad transparentnosti, přiměřenosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace dle § 6.
Soubory ke stažení:
- vyzva_k_podani_nabidek.pdf (17. 4. 2018 14:34)
- Editovatelné přílohy.zip-1 (17. 4. 2018 21:43)
- Vysvetleni_zadavacich_podminek.pdf (24. 4. 2018 14:38)
- Oznameni_o_zruseni_dilci_cast_3.pdf (16. 5. 2018 14:23)
- Oznameni_o_vyberu_dodavatele_cast_1.pdf (30. 5. 2018 10:44)
- Oznameni_o_vyberu_dodavatele_cast_2.pdf (30. 5. 2018 10:44)
- Oznameni_o_vyberu_dodavatele_cast_4.pdf (30. 5. 2018 10:44)
- Oznameni_o_vysledku_hodnoceni_cast_5.pdf (30. 5. 2018 10:44)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy_dilci_cast_1.pdf (15. 6. 2018 10:48)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy_dilci_cast_4.pdf (15. 6. 2018 10:48)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy_dilci_cast_5.pdf (15. 6. 2018 10:48)
- Oznameni_o_zruseni_VZ_dilci_cast_2.pdf (21. 6. 2018 14:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: Velký vůz Sever, sídlem Sloupská 135, 473 01 Nový Bor, IČ 75062020
Datum podpisu smlouvy: 6. 6. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4: PhDr. Jitka Crhová, Žlíbek 13, 625 00 Brno, IČ 01216708
Datum podpisu smlouvy: 11. 6. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 5: PhDr. Jitka Crhová, Žlíbek 13, 625 00 Brno, IČ 01216708
Datum podpisu smlouvy: 11. 6. 2018
Zrušené části zakázky: Dílčí část 2, Dílčí část 3
Datum ukončení: 20. 6. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.