Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání pracovníků MAJAK-SOFTWARE spol. s r.o. – Jazykové vzdělávání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11817

Název zakázky: Vzdělávání pracovníků MAJAK-SOFTWARE spol. s r.o. – Jazykové vzdělávání

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: MAJAK-SOFTWARE, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Závodu míru 233/70c, Stará Role, 360 17 Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimír Loník
  • Telefon: +420777740220
  • E-mail: lonik@majak.cz

IČ zadavatele: 64833445

DIČ zadavatele: CZ64833445

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Vladimír Loník
  • Telefon: +420777740220
  • E-mail: lonik@majak.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 11. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Závodu míru 233/70c, Stará Role, 360 17 Karlovy Vary

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem tohoto zadávacího řízení je výběr dodavatele vzdělávacích služeb v oblasti cizích jazyků pro realizaci projektu Zadavatele s názvem „Vzdělávání pracovníků MAJAK-SOFTWARE spol. s r.o.“.

Projekt Zadavatele je zaměřen na vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MAJAK-SOFTWARE spol. s r.o. napříč různými pozicemi (jednatel, vývoj, technická a systémová podpora). Hlavním cílem tohoto projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti a s požadavky trhu práce. Druhotným cílem je prohloubení již dosavadní profesní úrovně jednotlivých zaměstnanců. Do vzdělávání bude zapojeno celkem 11 zaměstnanců společnosti.

Podrobná specifikace jednotlivých vzdělávacích kurzů je uvedena v příloze č. 4, která je nedílnou součástí výzvy.

Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 355000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
prosinec 2017 – červen 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
MAJAK-SOFTWARE, spol. s r.o., Závodu míru 233/70c, Stará Role, 360 17 Karlovy Vary

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky, která bude posuzována dle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH.

Dodavatel nabídne výši ceny za celý předmět plnění v Kč bez DPH. Zadavatel uvádí, že v rámci hodnocení tohoto kritéria hodnocení je pro něj nejvýhodnější nejnižší nabídková cena za celý předmět plnění. Celkové hodnocení provede hodnotící komise tak, že jednotlivé nabídkové ceny v Kč bez DPH seřadí od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější nabídka bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1) Základní způsobilost

Účastník prokáže splnění základní způsobilosti:

  • doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to v České republice;
  • doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to v České republice;
  • doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nebyl pravomocně odsouzen a že není v likvidaci.

2) Profesní způsobilost

Účastník prokáže splnění profesní způsobilosti:

  • doložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiného dokladu o právní subjektivitě dle příslušné právní formy Účastníka,
  • doložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

3) Technická kvalifikace

Účastník prokáže splnění technické kvalifikace předložením strukturovaného profesního životopisu alespoň jednoho lektora, který se bude na realizaci zakázky podílet, a dále kopií dokladů o jejich vzdělání a kvalifikaci.

Vymezení min. úrovně kvalifikace je uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Bližší informace k prokázání kvalifikace jsou uvedeny ve Výzvě.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podmínky a požadavky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, vypočtenou výší DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Celkovou nabídkovou cenou se rozumí součet cen za realizaci všech vzdělávacích kurzů zařazených do veřejné zakázky (viz příloha č. 4 této výzvy).

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny Účastníka budou veškeré náklady spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména lektor, školicí pomůcky, materiály pro účastníky kurzů, příp. školicí místnost apod.

Nabídková cena Účastníka je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Změna nabídkové ceny je možná pouze v případě, že v průběhu realizace předmětu plnění veřejné zakázky dojde ke změnám sazeb DPH. V tomto případě bude celková nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Účastník je povinen uvést svou nabídkovou cenu v Krycím listu (Příloha č. 1 této výzvy) a návrhu smlouvy (Příloha č. 3 výzvy).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v počtu 1 ks označeném jako „Originál“, v českém nebo slovenském jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje). Bude-li nabídka zpracována v jiném než v českém či slovenském jazyce, bude k nabídce připojen její úředně ověřený překlad do českého jazyka. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů. Všechny stránky nabídky, budou očíslovány vzestupnou řadou.Nabídka musí být Zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Vzdělávání pracovníků MAJAK-SOFTWARE spol. s r.o. – Jazykové vzdělávání“, nápisem „Neotevírat“ a kontaktní adresou Účastníka, na níž bude možné zaslat vyrozumění v případě, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré součásti nabídky (vč. podepsaného návrhu smlouvy) musí být poskytnuty v jedné obálce. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis Účastníka, musí být podepsány statutárním zástupcem Účastníka oprávněným jednat za Účastníka dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za Účastníka. Pokud bude Účastníka zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Účastník tuto podmínku Zadavatele splní formou uvedení požadovaných údajů v Krycím listu nabídky, jehož závazný vzor tvoří přílohu č. 1 této výzvy.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý Dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po Zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být Zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího věty. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet uvedenou lhůtu.Zadavatel může poskytnout Účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který Zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace Zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný Dodavatel si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny Poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný Dodavatel plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému Dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným Dodavatelem.

Veškerá komunikace mezi Zadavatelem a Účastníky výběrového řízení bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém nebo slovenském jazyce.

Zadávací lhůta činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese Účastník. Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným Dodavatelem, nevzniká žádnému z Účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí Účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Zadavatel si vyhrazuje právo odsouhlasit případnou změnu Poddodavatelů uvedených v nabídce.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 255600.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AVAJO Company s.r.o., Slavojova 579/9, 128 00 Praha 2 - Nusle, IČ 24159891, Ing. Miloš Malý, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 22. 12. 2017

Datum ukončení: 27. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 11. 2017
 
Aktualizováno: 27. 12. 2017