- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání společnosti Nadačník s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11118
Název zakázky: Vzdělávání společnosti Nadačník s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Nadačník s.r.o.
Sídlo zadavatele: Osadní 869/32, Praha-Holešovice 170 00
- Jméno: Mgr. Kateřina Pelcová
- Telefon: +420608048009
- E-mail: katerina.pelcova@nadacnik.cz
IČ zadavatele: 05155347
DIČ zadavatele: CZ05155347
- Jméno: Mgr. Kateřina Pelcová
- Telefon: +420608048009
- E-mail: katerina.pelcova@nadacnik.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 5. 2017 00:00
Místo pro podání nabídek: Nadačník s.r.o., Mgr. Kateřina Pelcová, Krkonošská 186,Atrium I. patro, Vrchlabí 54301. Podání nabídek osobně nebude možné. Nabídky budou přijímány v řádně uzavřené obálce pouze prostřednictvím pošty či zásilkové služby (s razítkem pošty nejpozději do 10. 5. 2017 24:00 hodin).
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů rozdělených na dílčí části:
- Dílčí část 1: Měkké a manažerské dovednosti
- Dílčí část 2: Ekonomické
- Dílčí část 3: Právní
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 810000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je květen 2017 až únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Podlesí 653, Hodkovice nad Mohelkou 463 42
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost. Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Nadačník s.r.o..zip (27. 4. 2017 14:06)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (28. 4. 2017 13:39)
- Příloha č. 4_Specifikace předmětu zakázky Nadačník AKTUALIZOVANÁ.docx (28. 4. 2017 13:39)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.2.pdf (5. 5. 2017 14:05)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru Nadačník.pdf (16. 5. 2017 08:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 a 2: IQ park s.r.o., Sídlo – Smetanova 1019, Přelouč 535 01, Ičo – 05737125
Datum podpisu smlouvy: 29. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3: AL-Consulting s.r.o., Sídlo – Nad Nádrží 249, Nasavrky 538 25, Ičo - 28856368
Datum podpisu smlouvy: 29. 5. 2017
Datum ukončení: 29. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.