- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání společnosti ZJP, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11129
Název zakázky: Vzdělávání společnosti ZJP, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: ZJP, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Olomoucká 2232/8, Zábřeh 789 01
- Jméno: Zdeňka Janků
- Telefon: +420603363861
- E-mail: zjp@zjp.cz
IČ zadavatele: 25828720
DIČ zadavatele: CZ25828720
- Jméno: Zdeňka Janků
- Telefon: +420603363861
- E-mail: zjp@zjp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 5. 2017 00:00
Místo pro podání nabídek: ZJP, s.r.o., Olomoucká 2232/8, Zábřeh 789 01. Podání nabídek bude probíhat pouze písemně, podání osobně nebude možné. Nabídky budou přijímaný v řádně uzavřené obálce pouze prostřednictvím pošty či zásilkové služby (s razítkem pošty nejpozději 15.5. 2017 24:00 hodin).
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů rozdělených na dílčí části:
- Dílčí část 1: měkké a manažerské dovednosti
- Dílčí část 2: právní
- Dílčí část 3: ekonomické
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1220000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je květen 2017 až únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Zábřeh. Mimo sídlo do 250 km od sídla
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek ZJP, s.r.o..zip (2. 5. 2017 09:05)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (10. 5. 2017 15:17)
- Výzva k podání nabídek ZJP, s.r.o.-opravená.pdf (10. 5. 2017 15:17)
- Příloha č. 4_Specifikace předmětu zakázky ZJP opravená.docx (10. 5. 2017 15:17)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.2.pdf (10. 5. 2017 15:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru ZJP.pdf (30. 5. 2017 15:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1, 2, 3: AL-Consulting s.r.o., Sídlo: Nad Nádrží 249, Nasavrky 538 25, Ičo: 28856368
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2017
Datum ukončení: 31. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.