Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností ve společnosti BILSTEIN CEE

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12362

Název zakázky: Vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností ve společnosti BILSTEIN CEE

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 6. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: BILSTEIN CEE a.s.

Sídlo zadavatele: Na Louce 97, Karlova Huť, 267 01 Králův Dvůr

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jana Svatoňová, zmocněnec
  • Telefon: +420720965489
  • E-mail: jana.svatonova@bilstein-cee.cz

IČ zadavatele: 26688981

DIČ zadavatele: CZ26688981

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Svatoňová, zmocněnec
  • Telefon: +420720965489
  • E-mail: jana.svatonova@bilstein-cee.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
Na Louce 97, Karlova Huť, 267 01 Králův Dvůr

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Část I.

Uzavřené firemní vzdělávání

NÁZEV VZDĚLÁVACÍ AKTIVITY

HOD.

POČET osob

POČET SKUP.

CELKEM DNY

Předběžný

TERMÍN

Zvyšování výkonnosti

16

22

2

4

2/2019

Asertivní jednání

8

4

1

1

12/2018

Komunikace v obtížných situacích

8

7

1

1

3/2019

Vedení a koučink zaměstnanců

16

6

1

2

9/2018

Vedení a koučink zaměstnanců

16

21

2

4

9/2018

Motivace zaměstnanců

8

6

1

1

10/2018

Obchodní dovednosti

8

5

1

1

9/2018

Prezentační dovednosti

8

12

1

1

11/2018

Time management

8

5

1

1

5/2019

IMAGE obchodníka

8

5

1

1

9/2018

Kompetentní manažer

16

6

1

2

7/2018

Obchodní jednání

8

5

1

1

10/2018

Pokročilé vyjednávací techniky

8

6

1

1

4/2019

Psychologie v obchodě

8

5

1

1

9/2018

Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení

16

8

1

2

4/2019

Týmová spolupráce

8

10

1

1

11/2018

Vnitrofiremní komunikace

8

10

1

1

1/2019

Projektové řízení

16

11

1

2

2/2019

Lektorské minimum

16

5

1

2

10/2018

 

Část II.

Otevřené kurzy

NÁZEV VZDĚLÁVACÍ AKTIVITY

HOD.

POČET OSOB

POČET SKUP.

CELKEM DNY

TERMÍN

Konfliktní situace

8

2

1

1

 

09/2018-04/2019 

 

 

Hodnocení zaměstnanců

16

2

1

2

Postupy výběru zaměstnanců

8

2

1

1

Osobnostní typologie zákazníka

16

2

1

2

Specifikace vzdělávacích kurzů:

-         kurzy budou realizovány v rozsahu uvedeném výše (1 hodina počítána v délce 60 minut) a dle požadavků uvedených v příloze 1 a 2 této dokumentace nebo dle platného předpisu v případě, že je kurz akreditován u MPSV; Trvá-li vzdělávací kurz v jednom dni 5 a více hodin, je dodavatel povinen vyhradit dalších 30 minut na povinnou přestávku na jídlo a oddech podle § 88 Zákoníku práce,

-         kurzy k části I budou realizovány pro 4 až 12 účastníků podle možností objednatele,

-         kurzy části I budou realizovány jako uzavřené (nesmí být přístupné účastníkům z řad veřejnosti, místo konání kurzu bude sděleno dodavateli ve lhůtě dle smlouvy),

-         kurzy budou realizovány v prezenční formě,

-         kurzy mohou být nabízeny akreditované i neakreditované,

-         vzdělávání je určeno pro management, personalisty, obchodníky a technicko-hospodářské pracovníky v oblasti zpracovatelského průmyslu

Součástí realizace každého kurzu bude:

-        kompletní příprava kurzu, včetně konzultací se zadavatelem k zabezpečení kvalitní přípravy a průběhu školení,

-        zajištění školicích materiálů individuálně připravované pro každý vzdělávací kurz, materiály musí být zpracovány v souladu s pravidly publicity OPZ,

-        zajištění odpovídající didaktické techniky a didaktických pomůcek,

-        realizace výuky daného kurzu,

-        zajištění evidence realizace kurzu na základě prezenčních listin a Potvrzení o absolvování v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce a Specifickou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání (https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz),

-        poskytnutí zpětné vazby.

Požadavky na zajištění dokumentace kurzu dodavatelem v následující min. podobě:

-         Název vzdělávacího kurzu

-         Název vzdělávacího subjektu

-         Obsahová struktura vzdělávacího kurzu

-         Informace o formě vzdělávání s uvedením časové dotace (např. rozdělení na teoretickou a praktickou část)

-         Je-li podmínkou úspěšného absolvování kurzu účast na výuce větší než 70 %, uvedení této informace a délku minimální docházky

-         Výčet případných školících materiálů a pomůcek

-         Seznam doporučené studijní literatury

-         Způsob ověření znalostí / dovedností

-         Vzor potvrzení o absolvování

-         Za dokumentaci lze považovat i anotaci, sylabus a obdobné dokumenty, které budou obsahovat všechny výše uvedené náležitosti.

Tato dokumentace musí být podepsána statutárním zástupcem dodavatele nebo osobou oprávněnou k podpisu dokumentace za statutárního zástupce. Pokud bude dokumentace podepsána osobou odlišnou od statutárního zástupce, zavazuje se dodavatel zajistit plnou moc

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 716300,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Červenec 2018-Květen 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Pro část I - prostory zadavatele Na Louce 97, Karlova Huť, 267 01 Králův Dvůr, pro část II prostory dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena bez DPH v Kč (100 %)

Nabídky budou hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH.

Nejvýhodnější nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.

Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů.

Každá další hodnocená nabídka obdrží bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky:

                                       Počet bodů = hodnota nejvhodnější nabídky/hodnota hodnocené nabídky x 100

Způsob celkového hodnocení nabídek

Na základě výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí.

Vítěznou se stane ta nabídka, která obdrží nejvyšší počet bodů (součtem všech bodů přidělených jednotlivými hodnotiteli v jednotlivých kritériích)

Hodnocení nabídek v rámci daného kritéria proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek pro každou část samostatně.

 

 

 

 

 

 

 

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

    1) základní způsobilost;

    2) profesní způsobilost;

    3) technická způsobilost

    Nabídka uchazeče nesplňujícího způsobilost bude vyloučena.

    Ad 1) Základní způsobilost

    Základní způsobilost splňuje uchazeč:

    -         který není v likvidaci;

    -         který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek;

    -         vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů;

    -         který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele;

    -         který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele;

    -         který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.

    Uchazeč prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní způsobilosti požadované zadavatelem splňuje. Uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 3 této výzvy. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče.

    Ad 2) Profesní způsobilost

    Profesní způsobilost splňuje uchazeč:

    -         který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

    -         který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tuto profesní způsobilost uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopií živnostenského listu či koncese.

    -         Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

    Ad 3) Technická způsobilost

    Technickou způsobilost splňuje uchazeč, který předloží:

    a)

    Seznam minimálně 2 významných služeb realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru ve zpracovatelském průmyslu, jako je předmět této zakázky-část I (dále jen „významné služby“) v minimálním finančním rozsahu jako je hodnota zakázky pro každou významnou službu (pro každou významnou službu uchazeč uvede: název služby, dobu poskytnutí / termín konání, částku bez DPH, kontaktní osobu a kontaktního telefon objednatele).

    Seznam osob lektorského týmu, které se na plnění zakázky budou podílet po celou dobu její realizace. V seznamu bude uvedena:

    Lektorka/lektor – osoba zajišťující výuku kurzu. Požadavek na kvalifikaci: min. 2 roky     

     praxe na pozici lektorka/lektor (pro část I) a vlastní praxi ve strojírenství min.5 let, v případě kurzů  obchodních dovedností zadavatel požaduje u lektora  alespoň 5 letou zkušenost na pozici realizující prodej ve strojírenském průmyslu, dále pro celou část I. zadavatel u lektora vyžaduje znalost pracovního prostředí strojírenského průmyslu, tj. lektor musí být odborně vybaven znalostí běžného provozu prostředí firem průmyslového odvětví, tak aby byl schopný implementovat požadované vzdělávání a byl schopen realizovat kurz přímo ve firemním prostředí s homogenní skupinou osob zaměstnanců, která je typově složena z: řídících pracovníků, specialistů-technologů, technických pracovníků - předáků, mistrů, prodejců, obchodníků a úředníků. Praktická zkušenost lektora se vzděláváním cílové skupiny zaměstnanců obdobného typu, tj. zaměstnanci na pozicích řídících pracovníků, specialistů-technologů, technických pracovníků - předáků, mistrů, prodejců, obchodníků a úředníků v prostředí přímé strojírenské praxe – tato praxe bude doložena realizací min. 5 zakázek v min. počtu 10 účastníků vzdělávání, včetně popisu průběhu praktické výuky.

    Přílohu seznamu bude tvořit profesní životopis člena (příp. členů) realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění: jméno a příjmení; nejvyšší dosažené vzdělání; přehled praxe a délky jejího trvání (jak v rovině lektorské, tak i odborné) v relevantním oboru; relevantní zakázky, na kterých se lektor podílel.

    Uchazeč je povinen uvést informaci o tom, který lektor bude zajišťovat výuku konkrétního kurzu, u všech kurzů uvedených v seznamu poptávaných kurzů.

    Pokud některá z uvedených osob přestane být členem lektorského nebo realizačního týmu, zavazuje se dodavatel takovou osobu nahradit osobou, která bude splňovat požadavky na délku profesní praxe lektora i vlastní praxi ve strojírenském průmyslu pro část I.(týká se i obchodních dovednostní)

    b) Ke každému nabízenému kurzu: sylabus, nebo obsah kurzu. Z dodaného sylabu, nebo obsahu kurzu musí být zřejmá obsahová náplň kurzu a metoda výuky. Bod b) je požadován jak pro část I, tak pro část II.

  • Společná ustanovení ke způsobilosti

    Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění způsobilosti. V případě nesplnění kteréhokoliv kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

    Uchazeč prokáže splnění způsobilosti ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích.

    Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění způsobilosti.

    Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích osob, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

    Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění způsobilosti, starší 3 měsíců.

    Prokázání splnění části způsobilosti prostřednictvím subdodavatele

    Pokud není uchazeč schopen prokázat splnění určité části způsobilosti požadované zadavatelem v plném rozsahu, je oprávněn splnění způsobilosti v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele.

    Uchazeč je v takovém případě povinen zadavateli předložit:

    -         doklad prokazující splnění základní způsobilosti podle bodu 1

    -          subdodavatelem a

    -         doklad prokazující splnění profesní způsobilosti podle bodu 2  

    -         subdodavatelem a

    -         doklad prokazující splnění technické způsobilosti podle bodu 3

    smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky uchazečem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude uchazeč oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována na příslušnou část I a/nebo II v českém jazyce.

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.

Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.

Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

·        krycí list nabídky dle Přílohy č. 4 této výzvy s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku;

·        dokumenty prokazující splnění základní, profesní a technickou způsobilost;

·        specifikaci ceny zakázky dle Přílohy č.1 nebo 2

·        vyplněný návrh smlouvy zadavatele dle Přílohy č. 5  nebo 6 této výzvy ve dvou stejnopisech. Vzor smlouvy, který tvoří přílohu této výzvy, je pro uchazeče v celém svém rozsahu závazný. Odchýlení se od tohoto závazného vzoru smlouvy bude mít za následek vyloučení uchazeče z výběrového řízení. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče;

ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

·        krycí list nabídky dle Přílohy č. 4 této výzvy s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku;

·        dokumenty prokazující splnění základní, profesní a technickou způsobilost;

·        specifikaci ceny zakázky dle Přílohy č.1 nebo 2

·        vyplněný návrh smlouvy zadavatele dle Přílohy č. 5  nebo 6 této výzvy ve dvou stejnopisech. Vzor smlouvy, který tvoří přílohu této výzvy, je pro uchazeče v celém svém rozsahu závazný. Odchýlení se od tohoto závazného vzoru smlouvy bude mít za následek vyloučení uchazeče z výběrového řízení. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče;

ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Pro zpracování nabídkové ceny použije uchazeč Přílohu č. 1 nebo 2 výzvy.

Nabídkovou cenu pak uvede do krycího listu nabídky, která je Přílohou č. 4 výzvy.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady spojené se zajištěním předmětu plnění zakázky - zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, stravu, příp. ubytování, dále školicí pomůcky, materiály pro účastníky apod.

Součástí nabídkové ceny pro část I není pronájem školicí místnosti - tyto prostory zajistí zadavatel.

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a její částí a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce.Všechny listy nabídky budou očíslovány, navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče oprávněným jednat za uchazeče dle veřejného rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud bude uchazeče zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložená plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pro příslušnou část I a/nebo II pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek

Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku, v jakékoliv fázi zadávacího řízení, zrušit.

Platební podmínky: splatnost faktur 30 dní

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 448000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Jan Havlík, Technické vzdělávání QUANTUM, Nad lesním divadlem 1115/14, Praha 14200,IČ: 02828316

    Datum podpisu smlouvy: 19. 7. 2018

Zrušené části zakázky: Část II. Otevřené kurzy . V rámci této části zakázky zadavatel neobdržel, ani po opakovaném vyhlášení výzvy, žádné nabídky.

Datum ukončení: 19. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 6. 2018
 
Aktualizováno: 23. 7. 2018