Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání ve společnosti Decoland s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12661

Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti Decoland s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 2. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Decoland s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vinohradská 2405/190, Vinohrady, 130 00 Praha 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Leoš Srpek
  • Telefon: +420737215489
  • E-mail: pruhonice@decoland.cz

IČ zadavatele: 26718294

DIČ zadavatele: CZ26718294

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Novotná
  • Telefon: +420733197343
  • E-mail: jana.novotna@decoland.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 3. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
Decoland Design Interiors, OC Modo, V Oblouku 800, 256 43 Průhonice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti Decoland s.r.o. v oblasti retailu (v oblasti prodeje související s produktovou kategorií zadavatele).

Seznam a specifikace jednotlivých poptávaných kurzů je uveden v příloze č. 4 této Výzvy.

Součástí nabídkové ceny jsou studijní materiály, zpracování seznamu doporučené literatury. Náklady na školící místnost, prezentační techniku, odměna a náklady lektora jsou taktéž součástí nabídkové ceny.

Podmínky:

Dodavatel poskytne účastníkům školení výukové a podpůrné materiály v počtu školících osob uvedeném v příloze č. 4 Výzvy

U kurzů uvedených v jednotlivých částech zakázky budou dodrženy minimálně počty hodin výuky, které jsou uvedeny v příloze č. 4 Výzvy. Tyto počty hodin nezahrnují čas na obědovou pauzu, tudíž budou o tento čas navýšeny.

Součástí plnění je zpracování Dokumentace k obsahu kurzů, vydání certifikátu či osvědčení o absolvování kurzu.

Výukové hodiny jsou uvedeny v délce 60 minut.

Pouze prezenční forma výuky.

Kurzy se uskuteční v rámci pracovních dnů.

Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 280000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
03/2019-05/2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Decoland s.r.o., V Oblouku 800, 256 43 Průhonice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti:

Nabídková cena bez DPH (váha kritéria: 100 %)

Nabídková cena bez DPH

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

Počet bodů = 100 x (nejnižší dosažená nabídková cena v Kč bez DPH/cena posuzované nabídky v Kč bez DPH) x váha kritéria vyjádřená desetinným číslem.

Sestavení celkového pořadí: Vítěznou se stane nabídka toho uchazeče, který předloží nabídku s nejnižší nabídkovou cenou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku, která bude zpracována v českém jazyce. Podmínkou podání nabídky v rámci tohoto zadávacího řízení je prokázání kvalifikace dodavatelem ve lhůtě podání nabídek, a to:

 

Základní způsobilost

Účastník prokáže základní způsobilost doložením:

Originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá doplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti v České republice.

Doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky v České republice

Doložením originálu čestného prohlášení účastníka o tom, že nebyl pravomocně odsouzen a že není v likvidaci.

K doložení základní způsobilosti uchazeč použije čestné prohlášení – viz příloha č. 2 této Výzvy.

 

Profesní způsobilost

Účastník prokáže profesní způsobilost doložením:

Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obchodné evidence.

Dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky - doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci- Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

Výše uvedené doklady nebudou ke dni lhůty pro podání nabídek starší než 90 kalendářních dnů.

 

Ekonomická kvalifikace

Zadavatel požaduje, aby minimální roční obrat dodavatele dosahoval 1.000.000,- Kč za 3

bezprostředně předcházející účetní období (v každém z těchto období).

Způsob prokázání je stanoven doložením výkazem zisků a ztrát dodavatele nebo obdobným dokladem podle právního řádu země sídla dodavatele. Zadavateli dostačuje i předložení stran účetních dokumentů, ze kterých vyplývá celkový obrat uchazeče, není nutné dokládat kompletní dokumenty.

V případě, že dodavatel vznikl později, postačí, předloží-li údaje o svém obratu v požadované výši za všechna účetní období od svého vzniku.

 

Technická kvalifikace

Uchazeč prokáže technickou kvalifikaci předložením:

seznamu významných služeb provedených uchazečem v posledních 3 letech před

zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a

identifikace objednatele, včetně popisu náplně projektu a kontaktní osoby

Uchazeč prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením:

- 2 referenční zakázky obdobných projektů za poslední 3 roky z oblasti firemního vzdělávání

v celkové hodnotě minimálně 280 000 Kč bez DPH, přičemž u každé referenční zakázky se muselo jednat o realizaci zakázky v oblasti retailu (oblasti prodeje související s produktovou kategorií zadavatele), ideálně o kombinaci mystery shopingu s firemním vzděláváním.

- součástí referencí uveďte i popis náplně projektu a kontaktní osobu

osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.

Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky.

 

GARANT ŠKOLENÍ:

- min. 10 let profesní praxe v oblastí firemního vzdělávání,

- vysokoškolské vzdělání z oblasti vzdělávání,

- zkušenost s realizací obdobné zakázky v oblasti retailu

- prokazatelná zkušenost s využíváním výzkumných dat pro účely školení (zvláště znalost mystery shoppingu a výzkumů zákaznické zkušenosti)

 

 

ŠKOLÍCÍ TÝM

profil dvou lektorů se zkušeností min. 5 let v oblasti vzdělávání.

zkušenost s realizací obdobné zakázky v oblasti retailu

 

Uchazeč je povinen prokázat splnění podmínek kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. V případě, že nesplní kterékoliv kvalifikační kritérium, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů nebo písemného vysvětlení nabídky.

 

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazující splnění způsobilosti.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích stran, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen respektovat při zpracování své nabídky. V případě, že účastník nebude respektovat podmínky stanovené Výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude z výběrového řízení vyloučen.

Nabídka musí dále respektovat podmínky stanovené Výzvou a požadavky vyplývající z obecně závazných předpisů a dalších norem vztahující se k předmětu zakázky.

Nabídka bude zpracována v listinné podobě v (1) jednom originálu a v (1) jedné kopii. Vazba jednotlivých listů nabídky, vč. dokladů a dokumentů musí být provedena tak, aby jednotlivé listy nebylo možné z nabídky vyjímat. Listy nabídky budou označeny souvislou vzestupnou číselnou řadou. K originálu nabídky bude též přiloženo CD nebo jiný elektronický nosič, na němž bude kompletní nabídka v elektronické podobě naskenovaná včetně podpisů. Nabídka musí být čitelná, bez škrtů a přepisů, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Uchazeč, jehož nabídka bude vyřazena, zadavatel vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodů zadavatel oznámí uchazečovi.

 

Obchodní a smluvní podmínky

Součástí této Výzvy je vzor smlouvy, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení a je pro účastníka závazná. Účastník je povinen vyplnit pouze ta pole, která jsou označena „DOPLNÍ UCHAZEČ“. Komentář po doplnění účastník vymaže.

Součástí nabídky tedy musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce přiložena i tato plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla doložena ve struktuře:

Krycí list nabídky

Obsah nabídky včetně nabídkové ceny v Kč bez DPH. Účastník by měl uvést, zda je či není plátcem DPH.

Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a kvalifikační způsobilosti

Podrobný popis a specifikace nabízeného plnění

Návrh smlouvy (podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za příslušnou část této veřejné zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše a sazba DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče zadávacího řízení spojené se zajištěním předmětem plnění, a to odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování lektora, školící a podpůrné pomůcky, materiály atd.

Navýšení ceny je možno akceptovat pouze s ohledem na zvýšení zákonné sazby daně z přidané hodnoty.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT –nabídka do VŘ pro projekt č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005107“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Všechny součásti nabídky budou podány v jedné obálce, všechny její listy budou navzájem spojené a očíslované vzestupnou číselnou řadou tak, aby se předešlo manipulaci s listy. Návrh smlouvy bude součástí nabídky.Zadavatel požaduje nabídku dodat také na CD/DVD nebo Flashdisku ve formátu „pdf“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

Komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat výhradně písemnou formou prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to v českém jazyce.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že je dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému dodavateli k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.

Zadávací lhůta činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Otevírání doručených obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné.

O výsledcích výběrového řízení budou účastníci neprodleně písemně informováni (emailem na adresu, kterou účastníci uvedou jako kontaktní).

Zadavatel si vyhrazuje právo zadání zakázky a toto výběrové řízení před jeho ukončením zrušit i bez uvedení důvodu nebo všechny přijaté nabídky odmítnout.

V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani náhradu jakýkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se účastníkům nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 9 je platná od 1. 11. 2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): IPSOS s.r.o., Topolská 1591, Černošice 252 28, IČ: 26738902

    Datum podpisu smlouvy: 11. 4. 2019

Datum ukončení: 11. 4. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 2. 2019
 
Aktualizováno: 17. 4. 2019