Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců a úředníků Krajského úřadu Olomouckého kraje IV. – Kurz PRINCE2 FOUNDATION

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12936

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců a úředníků Krajského úřadu Olomouckého kraje IV. – Kurz PRINCE2 FOUNDATION

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 8. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Olomoucký kraj

Sídlo zadavatele: Jeremenkova 1191/40a, 779 00 Olomouc - Hodolany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jiří Zemánek, 1. náměstek hejtmana
  • Telefon: +420585508150
  • E-mail: j.zemanek@olkraj.cz

IČ zadavatele: 60609460

DIČ zadavatele: CZ60609460

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petr Fiala, oddělení veřejných zakázek, Krajský úřad Olomouckého kraje
  • Telefon: +420585508475
  • E-mail: p.fiala@olkraj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 9. 2019 09:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Olomouckého kraje, 77900 Olomouc - Hodolany, Jeremenkova 1191/40a

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také jen „zakázka“) je vzdělávání zaměstnanců Krajského úřadu Olomouckého kraje a to v Kurzu PRINCE 2 FOUNDATION včetně mezinárodně platné zkoušky s certifikátem.

Vzdělávání bude poskytnuto celkem 9 zaměstnancům současně v rozsahu 3 vyučovacích dnů (tj. 3 x 8 hodin) včetně certifikační zkoušky, která proběhne v průběhu posledního vzdělávacího dne. Vzdělávání bude probíhat v pracovních dnech v pracovní době zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 130500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení: bezprostředně po uzavření smlouvy; Nejzazší termín ukončení: 31. 1. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem poskytování služeb je budova sídla zadavatele Olomouckého kraje, Jeremenkova 40a, 779 001 Olomouc. V případě plné kapacity vlastních prostor zadavatel zajistí náhradní prostory včetně výukové techniky na vlastní náklady.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle nejnižší nabídkové ceny včetně DPH (za kurz včetně mezinárodně platné zkoušky pro 9 účastníků a režijních nákladů dodavatele). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou včetně DPH (za kurz + mezinárodně platné zkoušky pro 9 účastníků a režijní náklady dodavatele).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje v nabídkách doložit:

1) Základní způsobilost:

  • čestné prohlášení dodavatele o splnění základní způsobilosti (Příloha č. 2 – vzor čestného prohlášení dodavatele o splnění základní způsobilosti).

2) Profesní způsobilost:

  • doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (a to ve formě prosté kopie),
  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (a to ve formě prosté kopie).

3) Prokázání technické kvalifikace:

  • Oprávnění ke školení kurzu PRINCE 2 FOUNDATION (ve formě prosté kopie)

Jiné kvalifikační předpoklady zadavatel nepožaduje.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v písemné podobě v českém jazyce.

V nabídce bude uvedena kontaktní osoba účastníka, a to včetně kontaktní adresy, e‑mailové adresy a telefonního čísla.

Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za účastníka jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

Součástí nabídky musí být vyplněný návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou, koncipovaný dle vzoru, který je součástí zadávací dokumentace.

V případě podání nabídky v listinné podobě:

Zadavatel doporučuje účastníkovi, aby jeho nabídka byla zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy provázáním nabídky provázkem, jehož volný konec bude zapečetěn, nebo přelepen, nebo jinak ukončen tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list volně vyjmout.

Zadavatel požaduje, aby účastník jako součást nabídky předložil CD obsahující kompletní naskenovanou nabídku účastníka ve formátu „*.pdf“. V případě pochybnosti nebo rozporů se má za rozhodující tištěné znění originálního vyhotovení nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena musí být v návrhu smlouvy definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky.

Nabídková cena a ostatní cenové údaje budou uvedeny v české měně.

Překročení nabídkové ceny je možné za podmínek definovaných v obchodních podmínkách, zejména pak za předpokladu, že v průběhu plnění veřejné zakázky dojde ke změnám sazeb DPH. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
A.Listinná forma:v písemné formě v neprůhledných uzavřených obálkách zabezpečených proti neoprávněné manipulaci přelepením, označených nápisem:Veřejná zakázka„Vzdělávání zaměstnanců a úředníků Krajského úřadu Olomouckého kraje IV. – Kurz PRINCE 2 FOUNDATION“NEOTEVÍRATa opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem účastníka, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Na obálce rovněž účastník uvede svou kontaktní adresu.Před uplynutím lhůty pro podání nabídek je možno nabídky:a)podat osobně na podatelně Krajského úřadu Olomouckého kraje, Jeremenkova 40a, Olomouc, a to v pracovní dny:v pondělí od 8:00 do 16:00 hodinv úterý a středu od 8:00 do 15:00 hodinve čtvrtek a pátek od 8:00 do 14:00 hodinb)nebo doručit na adresu:Krajský úřad Olomouckého krajeJeremenkova 40a 779 11 OlomoucNabídka, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se neotevírá a nehodnotí, neboť se nepovažuje za podanou a během výběrového řízení se k ní nepřihlíží. O tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel dodavatele, který nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu www.esfcr.cz.B.Elektronická forma:na profilu zadavatele TENDER ARENA na adrese: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilOlomouckykrajPro podání nabídky je nutné mít dokončenou registraci. Po přihlášení se Vám zobrazí tato zakázka a lze pro ni podat elektronickou nabídku. Pro snadnější hledání přikládáme ID zakázky: VZ0075717. Elektronická nabídka bude podána ve formátu *pdf, zadavatel doporučuje nahrát dokumenty v 1 souboru a ve struktuře, která je specifikována níže v této výzvě.Elektronická forma nabídky je plnohodnotným ekvivalentem listinné nabídky, tj. v případě podání nabídky elektronickou formou nelze podat nabídku v listinné podobě. Nabídky v elektronické podobě musí být zadavateli doručeny do skončení lhůty pro podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Poskytovatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní a platební podmínky:

Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá obchodní podmínky, které jsou vymezeny ve formě a struktuře vzoru smlouvy o poskytování služeb (Příloha č. 3 Výzvy k podání nabídky). Účastník do obchodních podmínek doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (vlastní identifikaci, nabídkovou cenu a další údaje), a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy.

Platby za zpracované a řádně předané služby budou provedeny na základě faktur vystavených zhotovitelem, a to až po převzetí zhotovených služeb ze strany objednatele v termínech dle článku IV.  smlouvy na poskytování služeb (která je přílohou č. 3 zadávací dokumentace).

Návrh smlouvy musí být podepsán účastníkem nebo statutárním orgánem účastníka nebo jinou osobou oprávněnou za účastníka jednat. V takovém případě učiní účastník součástí návrhu smlouvy i plnou moc nebo jiný dokument opravňující k zastupování účastníka.

Zadavatel neposkytuje zálohy.

Platby budou probíhat výhradně v českých korunách, rovněž veškeré cenové údaje budou uváděny v této měně.

Ostatní obchodní a platební podmínky a smluvní sankce jsou uvedeny v návrhu smlouvy na poskytování služeb.

Podmínky, za kterých je možné překročit výši nabídnuté ceny:

Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v případě, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu zakázky.

Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.

Jako další podmínky soutěže zadavatel vymezuje

  • Každý účastník může předložit pouze jednu nabídku.
  • V případě neúplné nebo nejasné nabídky bude zadavatel postupovat v souladu s kap. 20. 8. Pravidel OP Zaměstnanost.
  • Zadavatel je oprávněn si při posuzování nabídky ověřit, příp. vyjasnit, informace deklarované účastníkem v nabídce.
  • Účastník nemá nárok na úhradu nákladů vzniklých s jeho účastí v tomto zadávacím řízení.
  • Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.

Právo zadavatele:

Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit, nejpozději však do uzavření smlouvy, a to z důvodů uvedených v obecné části pravidel OP Zaměstnanost (kap. 20.10).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 104900.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus people s.r.o.se sídlem Čalounická 477, 739 34 ŠenovIČO: 02164469

    Datum podpisu smlouvy: 10. 10. 2019

Datum ukončení: 10. 10. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 8. 2019
 
Aktualizováno: 22. 10. 2019