- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ANIM plus - RS, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11087
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ANIM plus - RS, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: ANIM plus - RS, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ohrada 2051, Vsetín 755 01
- Jméno: Mgr. Luděk Hryciow
- Telefon: +420608777248
- E-mail: lhryciow@anim.cz
IČ zadavatele: 25353195
DIČ zadavatele: CZ25353195
- Jméno: Jitka Koželuhová
- Telefon: +420777565015
- E-mail: jkozeluhova@anim.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 5. 2017 08:00
Místo pro podání nabídek: ANIM plus – RS, s.r.o., Ohrada 2051/1 Vsetín 755 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů pro projekt Vzdělávání zaměstnanců ve firmě AMIN plus – RS, s.r.o. pro společnost ANIM plus - RS, s.r.o. Náplní zakázky je soubor kurzů připravených na míru, které patří do oblastí měkkých a manažerských dovednosti. Tyto kurzy jsou výhradně uzavřené kurzy, určené pouze pro zaměstnance naší firmy. Jedná se o prezenční krátkodobá školení, dvoudenní, s 8 hodinovou denní časovou dotací (1 hodina = 60 minut výuky). Výuka je plánovaná ve skupinách, kdy v jedné skupině může být maximálně 12 osob. Pro projekt už předpokládáme základní rozdělení do skupin s ohledem na celkový počet účastnících se osob.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 505000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2017- Září 2018. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 7 dní před daným seminářem/kurzem.
Místo dodání / převzetí plnění: Vsetín, Valašské Meziříčí
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena (85 %)
Kvalita nabízených služeb (15 %)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu jkozeluhova@anim.cz. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (12. 4. 2017 13:28)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_ANIM plus.pdf (2. 6. 2017 13:15)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., IČ: 28641949, J. Seiferta 1158, 725 25 Polanka nad Odrou
Datum podpisu smlouvy: 6. 6. 2017
Datum ukončení: 6. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.